Wie is er ook begin januari uitgerekend en kletst gezellig mee? Hopelijk komen er snel veel zwangeren bij! Net zwanger, zo spannend!
Het voelt wel goed deze zwangerschap, maar toch wordt ik onzeker van mijn ongipijnen, die had ik vorige keer niet zo heftig en als ik ze wel had, werd ik ongesteld, al had ik ze nog nooit in combi met een positieve test. Ik hoop dat de krampen snel minder worden en dat ik woensdag (NOD) niet ongesteld wordt!!!
Mijn klachten: Pijn aan mijn stuitje Menstruatiekrampen Vol gevoel, weinig honger Dorst Ik heb nog geen huisarts of verloskundige gebeld, ik wacht nog even tot na mijn NOD (24 april), of ik toch echt niet ongesteld ga worden! Haha dit wordt wel een beetje een egodocument als er niet nog meer dames bijkomen ik heb geloof ik echt heel vroeg al positief getest, ik hoop dat dat een goed teken is voor een plakbeeb
Hee! ik heb vandaag zwanger getest! ik zou op 2 januari uitgeteld moeten zijn. ik wacht ook af tot mijn nod 25ste! ik heb ook hele erge soort van menstruatie krampen.
Spannend hè! Ik vind die krampen best eng, maar ik weet ook wel dat ze erbij kunnen horen. Nou samen afwachten dan maar! Heb jij het wel al meteen mensen verteld? Ik alleen een heel goede vriendin...
mijn moeder broer en 3 vriendinnen weten het. de rest moet nog 3/4 maanden wachten! Ja dit is mijn eerste zwangerschap.
Morgen hoor ik of ik mij hier kan aansluiten... NOD 25apr en nee... NIET gepland... Had spiraal laten zetten 6w geleden, maar vandaag tijdens controle echo kwamen we erachter dat spiraal vermist word... wel zagen we vermoedelijk een vruchtzakje met termijn 3w4d... Tja... spannend dus... Voor de zwangere dames... GEFELICITEERD!!!
Morgen uitslag bloedtest... Tja... uhm... geen idee waar je voor moet duimen... Negatief is wel beste nu... maar als het zo is... is hij/zij welkom...
zou zeker leuk zijn als je hier mee gaat kletsen! maar als beter is voor jullie dat het nog niet zo hoeft te zijn is dat ook goed als ongi wordt! zeker prill ben benieuwd wanneer meer nieuwe meiden hier komen aansluiten
Ja ons zoontje is net 4mnd en met KS geboren haha Denk dat me lichaam het ook erg zwaar krijgt hahahaha Ahja... we komen er wel... Morgen spannendddd
Ja, meiden met NOD vanaf 24 april komen hier terecht, maar dat is natuurlijk pas over twee dagen. Wij zijn er vroeg bij! Sommigen testen pas positief na hun NOD!
Ja dat is de vraag... Zou buikfoto krijgen... maar ja... Nu kan dat dus niet... Dus morgen horen we verder hoe en wat...
ooh helemaal spannend dus.. wat als je wel zwanger bent? gaan ze dan andere onderzoeken doen zo dat ze weten waar die is? en had je standaard een echo om te kijken of je spiraaltje goed zat of had je al een vermoede?