Ja het is nog zo pril, dat het wel spannend is nu. Maar ik blijf wel hopen, bij de eerste had ik ook bruin bloedverlies en dat is goed gekomen. Dus zo lang het inderdaad niet rood wordt, maak ik me niet al te druk. Maar mag van mij wel snel stoppen!
Zullen we dan hierheen verhuizen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/436254-jaarwisseling-30-december-7-januari-2014-mamas.html Dan blijven we hopelijk een leuk overzichtelijk cluppie, maar er mogen er nog veel meer bij hoor!
@Seentjuh Bruin is idd niet erg zeggen ze maar is snap wel je angst Ik ben ook bang om naar de wc te gaan Wat fijn dat het toch nog best snel is gelukt in de MMM Pregnyl werkte bij mij ook heel goed om een eitje te laten groeien @XDoo Ja er zijn helaas periode's waarin de pregnyl bijna niet te krijgen is...vorige keer was er 3 maanden een groot tekort, gelukkig heeft mijn ziekenhuis uiteindelijk in het buitenland wat kunnen kopen @Hannes Leuk Dat is net ff wat makkelijker bij te houden allemaal dan dat er de hele maand januari wordt genomen
Heeey ook hier meld ik me aan meiden.... vandaag ook gelijk een cb gedaan en ja ben echt zwanger! 4 Jan uitgerekend en VK bel ik maandag!
Dag dames, Zo net een cb digi gedaan! Ik ben ook zwanger!!! Volgens internet ben ik uitgerekend op 12 januari 2014! Volgend jaar zijn we met zijn drietjes! Ik kan nu al zeggen dat het mijn beste verjaardaggeschenk ooit zal zijn! Ik ben namelijk jarig begin januari!
Heey Gefeliciteerd!! Wat super leuk! T is hier nogal rustig... Geloof dat iedereen van t zonnetje geniet.
Dat het hier rustig is komt omdat we verhuisd zijn naar de club jaarwisselingmama's! Maar je kunt hier natuurlijk ook (lekker rustig verder kletsen met nieuwe januari mama's!
hoi meiden, ik zou graag mee kletsen, ik ben 15 januari uitgerekend hihi dus kan er nog net bij vorig jaar maart ben ik bevallen van een prachtige knul dus nu zwanger van ons 2e mooie wonder.