Ik ben inderdaad 15 jan uitgerekend. Volgens eigen berekeningen hihi. Verder ben ik 25 jaar en dit wordt ons eerste kindje. 2 maanden terug een miskraam gehad met 6 weken. Dus echt mega spannend. Ik wil als het kan thuis bevallen en borstvoeding geven. Hier af en toe een kramp. Mijn borsten doen zeer. Ene dag meer dan dr andere dag. Verschilt dat bij jullie ook.
Nimme, zag je test in je album, echt super! Dacht een milliseconde dat de teststreep helemaal niet zo donker was als de controlestreep, toen ik zag dat het juist andersom was Linda, fijn van je knaller! Inderdaad geven dat soort testen nu wat vertrouwen. Blackbird, ben benieuwd wanneer je je eerste echo gaat krijgen Fijn dat je het al aan jouw familie hebt kunnen vertellen. Ik heb het ook al verteld aan onze ouders zodat ze rond inderdaad kunnen steunen als het weer mis gaat. Wordt lastig voor je maan om zijn broer te bellen. Ik kan me voorstellen dat ze dat moeilijk vinden om te horen, maar ik hoop dat ze het jullie ook gunnen Cinniej, herkenbaar hoor. Mijn klachten verschillen ook wel wat per dag. Toevallig, ik heb ook 2 maanden geleden een miskraam gehad met 6 weken helaas. Bleh, ben misselijk
cinnie ,ja kan die angst wel heel goed begrijpen! lies ,haha ,ML was ook verschoten gisteren hij zo die is zwart dat het maar snel dinsdag is
Hey meiden. Iedereen een fijne dag gehad? Ik ben weer lekker verwend hihi. En zo'n ontbijt en uitslapen heb ik iedere zondag dus eigenlijk elke week een beetje moederdag Morgen de test van mvm, hoop dat ie er weer mooi afknalt! Want ook al ben ik dolblij, na de laatste ma zijn we toch wat huiverig.. zaten we rond dezelfde periode dat ik tekenen zag die troubles betekende. Maar we blijven positief! Morgen ook maar even de vk bellen, ik mag na de 8 weken echo (vrijdag is 6wk echo) voorlopig terug naar vk, maar aangezien ik tegen het eind weer randje zwangerschapssuiker zal zitten zal ik weer ingeleid worden met 38w en dus weer terug naar gyn. Hoop wel dat de moeheid snel zakt want dan kan ik tenminste alles eens goed bijlezen haha. Zag wel her en der mooie testen voorbij komen en berichten dat het rose wat er gespot is weer weg is. super natuurlijk! Nu even lekker aan de thee!
Toch hoeft de reactie niet vervelend te zijn hoor. Ze weten maar al te goed wat de wens inhoud, tuurlijk zal het wel pijnlijk voor ze zijn. Ik zal het een goede vriendin ook moeten vertellen. Zij zijn al jaren bezig en alleen icsi is een optie, vorige jaar 2 wk zwanger geweest. Ik kreeg tranen in m'n ogen dat ik hoorde van haar positieve test en een samen met een andere vriendin zitten janken aan de telefoon toen we hoorden dat t mis was. Ik hoop dat als alles goed gaat bij mij en ik t haar kan vertellen dat zij dan toch ook zwanger is. Anyway, ik weet zeker dat het ze me gunt en blij voor me zal zijn, maar (vooral wanneer zij niet zwanger is) het wel pijnlijk voor haar is. @nimme ik hoop dat ze dinsdag een hartje bij je zien, dan heb ik weer meer hoop dat ik donderdag niet te vroeg ben @linda27 nog kindloos dus voor mij geen speciale dag
Komt goed bouwjaar dat moet! Ik had bij de dochter op 5w6d hartactiviteit bij de laatste op 5w5d de echo Het kan e!
Ik vind het zo naar om te horen hoe bang iedereen is door slechte ervaringen..ik ben het alleen maar door onzekerheid.. maar ik hoop echt dat wij 15 en dan uiterlijk 29 januari allemaal een prachtig kindje mogen vasthouden, gezond en wel. Mijn kwaaltjes worden wel steeds erger... In de avond ben ik echt ontzettend misselijk.. niet handig maar wel fijn om te weten dat mijn lichaam met de zwangerschap bezig is.. verder erg moe, gevoelige borsten en nog steeds krampaanvallen.. die laatste vind ik toch wel heel eng!
Huh dan al?! Dacht dat richting de 7 weken meer normaal was. Ohw, misschien wordt ons weekend Brugge dan wel helemaal speciaal @penoza misselijk oke, dat lastig. Maar krampaanvallen? Dat klinkt niet tof.
@Penoza: De kandelaren waren wit en hij heeft ze wel zelf met vingerverf geverfd, net als de grote lotus bloem. De boeddha is niet geverfd, want dat kan de beeb natuurlijk nog niet hihih.
Fijne week allen! Hier behoorlijke koppijn gehad de afgelopen dagen en behoorlijk misselijk de hele dag. Dit is nu al zo anders dan bij mijn zoon!! Vanmorgen leek het alsof er speldenprikjes in mijn borsten kwamen!! Doen jullie allemaal mvm? Ik niet... Vorige keer wel gedaan, maar nu woon ik elders en het verzamelpunt is ver. Maar ik twijfel nog stiekem
Ook ik heb vorige keer trouwens een vmk gehad, dus ik wacht nu zo lang mogelijk met bellen naar vk. Hopelijk mag ik rond 8 weken komen! Of kun je al eerder het hartje zien?
@La Palma ik ga wel MvM doen maar pas als de echo donderdag ok is. Was vorighe keer zo'n achtbaan dat ik nu eerst even rust wil. Bij jullie wordt het dus ook niet opgehaald? Bij ons scheelt het dat het verzamelpunt dicht bij is maar ik vind het toch gehannes En hartactie is al eerder te zien hoor (iig met inwendige echo) Bij *Ukkie had ik t op 6w4d en Nimme schreef juist een paar berichten voor de jouw dat zij al op 5w6d en 5w5d hartactiviteit had. Dat t zo vroeg kon wist ik ook niet.
Hallo meiden, Zou ik ook mee mogen kletsen? Ik ben op 13 januari uitgerekend. We hebben al 2 zoontjes van 6 en bijna 5 jaar oud. Dit wordt dus ons derde kindje, eigenlijk heel onverwacht maar een kadootje Groetjes, Christiea
Welkom christie!!! Ja na 21 dagen na/van bevruchting kun je dat hebben 8 weken heb je al een mini mensje in je buik! Zit in bad dadelijk naar de winkel Pampers inslaan voor de kids
@ bouwjaar, nee echt niet tof.. maar morgen gaan we naar de ha en daar zal ik het uitleggen.. misschien dat ik dan al wat eerder een echo kan krijgen.. ik stress hier namelijk ook door.. ik ben telkens mijn ondergoed aan het checken op bloed @linda27 ik vind het echt een superleuk cadeautje.. Welkom cristiea!
Dank je Nimme Ik liep zaterdag langs de babyafdeling van de supermarkt en dacht toen: oh die moeten we straks ook weer hebben..pampers, doekjes, speentjes, flesjes We hebben vorig jaar alles weggedaan en dus moet alles weer opnieuw aangeschaft worden. Ook wel leuk om weer te snuffelen tussen al die baby folders. Maar eerst de echo op 10 juni afwachten. Kwaaltjes valt nog mee, ben wel heel erg moe, beetje migraine-achtige hoofdpijn en bij vlagen misselijk. 's Avonds last van mijn banden, dus dan met een kruikje op de bank.
Goedemorgen allemaal! Fijn te horen dat iedereen "lekker" last heeft van kwaaltjes. Gaat de goede kant op dan zou je denken Hier met name last van avond misselijkheid, soms val ik pas tegen 1u 's nachts in slaap en dan om 7u weer wakker. Vervolgens dus rond 14u slaperig zzzzz Met elke paar dagen die voorbij gaan vind ik het echter worden, soms zo'n superblij gevoel opeens! Enfin, daarin ben ik ook vast niet de enige Fijne dag!
ook goeiemorgen allemaal (nog net op t nippertje) Welkom christiea! dat zal een verassing zijn geweest, maar wel super leuk! gefeliciteerd! Ik zit me best wel zorgen te maken omdat iedereen hier bijna wel 1 of meerdere ** hebben. Zou ik dan wel het geluk (mogen) hebben om 2x achter elkaar alles goed te hebben? dat vind ik dus heel eng.. maar goed het is natuurlijk vast ook niet zo dat iedereen altijd wel een keer een miskraam krijgt toch? ach t is ook zo onzeker.. brrr zal blij zijn als ik die eerste echo gehad heb en alles is ok! Hier wel MvM dus, maar hier komen ze het gewoon ophalen dus dan is de moeite zo klein! Gisteravond had ik ineens weinig kwaaltjes dus zat me al weer helemaal druk te maken (ik had bijna nog een zw test gedaan vanmorgen duh..) maar toen ik de honden aan het uitlaten was, was ik echt heel misselijk. het werkt dus nog
Christiea, welkom! Linda, wat een leuk moederdagcadeau Blackbird, probeer er gewoon vanuit te gaan dat het ook dit keer weer goed gaat. De kans is nog altijd het grootst dat alles gewoon goed gaat. Maak je niet bang door onze verhalen en angsten hoor. Ik probeer er ook van te genieten en me voor te houden dat de kans gewoon groot is dat het nu wel goed gaat. Ik voel me nu veel meer zwanger dan de vorige keer, dat is natuurlijk al positief La Palma, ik ga me wel aanmelden voor MvM Wilde eerst wachten tot na de eerste echo, maar dat duurt nog even. Denk dat ik me toch eerder ga aanmelden. Ik heb trouwens net gebeld naar de verloskundigepraktijk. Ik mag woensdag 29 mei om 10.30 uur voor de echo komen (ik ben dan 7,5 week zwanger). Het kon helaas niet eerder omdat ze dat gewoon niet doen Stomme praktijk Donderdag 6 juni is de intake. Ik zal zo de lijst eens gaan opzoeken. Nimme en Sweetangel, mijn duimen draaien voor jullie! Jullie hebben al bijna de eerste echo