Zometeen nog even bijlezen hier Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad. Baby werkte absoluut niet mee en ze zijn meer dan een uur met me bezig geweest. De echoscopiste heeft behoorlijk op mijn buik moeten duwen omdat de kleine steeds wegzwom en zich in onmogelijke posities wurmde, deed op een gegeven moment gewoon pijn. Mijn buik was na afloop ook helemaal rood?! Hoop dat dat normaal gesproken niet de bedoeling is! Maaaaar, alles was wel in orde Dus dat was dan wel weer heel fijn om te horen Ze zei wel iets van dat ie een breed hoofdje heeft? Maar ze zei niet te breed ofzo, dus het zal wel goed zijn. Wie weet heeft ze gewoon ook een paar mm ernaast gezeten doordat hij niet meewerkte, en dan krijg je ook al snel een vertekend beeld Oooh en ik heb heel hard gelachen... ik kreeg de vraag of ik wilde weten wat het wordt.. ik dus jaaaa. Zij kijken en kijken en toen... Ja zegt ze, mijn vermoeden is bevestigd, het is een MEISJE!!!! Er was ook inderdaad echt niks te zien op die screenshot die ze had gemaakt.. Maar omdat ik dus eerder al door de vk en door de dame die de pretecho deed al te horen (en zien) had gekregen dat het een jongetje is heb ik dat daarna nog maar even gezegd. Die mw snapte er niks van (ik heb zelfs ook nog even getwijfeld na het zien van de screenshot), maar ze heeft op het laatst nog eens gekeken, baby was ook iets gedraaid en toen was het dus alsnog overduidelijk een jongen Ik dacht wel bij mezelf, stel je voor dat ik nog geen pretecho had gehad, en dat de vk ook niks had gezegd, tja dan was ik er nu dus van overtuigd geweest dat het een meisje zou worden! (want dan had de echoscopiste niet nog eens moeite gaan doen om nog eens goed te kijken). Al met al was het toch nog heel even spannend
En heb even geklungeld met het vasthouden van mijn Iphone om een buikfotootje te maken, maar hier is ie dan:
Ik had nog helemaal niet gereageerd op alle buiken die ik hier voorbij heb zien komen Echt mooi, vooral het verschil ook per persoon! Bij mij zie je nog niet heel veel, zal dit weekend weer een buikfoto maken Heb ook mooie kinderwagens voorbij zie komen Wij hebben zelf een grijze, lekker neutraal en geschikt voor beide geslachten. LA, wat fijn om te horen dat alles goed is met je kindje Hoop ook niet dat iedere echo zo gaat als bij jou haha. Je hebt in ieder geval een eigenwijs kind Fijn dat het geslacht uiteindelijk toch bevestigd is! Je zou inderdaad op basis van vandaag maar de hele kamer roze maken Mooie buik ook, nog best bescheiden Linda, grappig dat je Jip wel voelt en Janneke nauwelijks. Zijn dit ook echt de koosnaampjes die jullie onderling tegenover elkaar gebruiken? Wij hebben het vaak over ukkie, de kleine, onze dochter, ons meisje of de naam die we haar willen geven.
@LA nou zeg goed dat je t nog even navroeg. Is de echoscopiste toch wat te makkelijk geweest. En idd bescheiden buikje heb je, maar wel heel mooi. Ennuh fijn dat alle in orde is!! @lies met de echte naam gebruiken moet je wel oppassen. Je zal de 1e niet zijn die zich ergens verspreekt Bij de vl alles ok. Ze ging nog ff luisteren en toen hoorde je en de navelstreng en het hartje. Het hartje is wat luider maar het is dezelfde frequentie. Vlak voor de vakantie nog een afspraak 29/8 alweer, maar dan krijg ik zekerheidshalve toch een fit-to-fly verklaring mee. Ze hadden laatst 2 probleempjes. Een dame moest zelfs op de terugweg eerst nog langs een dokter om een verklaring op te halen. En bij een andere dame was de verklaring te "oud", mocht niet ouder zijn dan 5 dagen voor vertrek.
La fijn dat de echo goed was. En inderdaad maar goed dat je al eerder het geslacht wist. Het zal je toch gebeuren.... Lies ja wij gebruiken vanaf dag 1 dat we weten dat het een tweeling is Jip en Janneke. Heeft mijn man verzonnen. Toen ik er nog heilig van overtuigd was dat het twee jongens waren gebruikte we hier in huis de jongens namen. Ik heb me toen versproken in bijzijn van mijn moeder. Zij houd haar mond wel maar vond het toch niet leuk. Dus pas maar op hihi
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 4. Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling ZN/TB/ en BV/FV 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Augustus 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 8 Firsttimer, controle vk 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 19 Puzzelstukje afspraak vk 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Puzzelstukje 20 weken echo echobureau 18:00 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle 29 Lies1988, 20 weken echo 29 Blackbird, 20 weken echo 29 Vrouwtje72, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Morgen ! Puzzelstukje welkom Bouwjaar op naar je vakantie!! LA ,mooi buikje en maar goed dat je nu wel weet wat het geslacht is! Linda ,geweldig die namen Hier gisteren naar een buurtmama geweest en heb kledij mogen uitzoeken voor ons meisje en dit was het resultaat Bekijk bijlage 342929
Ooh dmj! Dan heb ik zeker niet goed gekeken. Veel plezier! Ik heb gisteren zo veel gespuugd dat ik zowat stikte. Mijn hele lichaam doet zeer, ik blijf de hele dag in bed. Y. gaat naar opa en oma, ik kan niet meer. Wat haat ik het toch om zwanger te zijn, bah. (klaagzang uit)
nee klopt maar zag dat ik er ook niet bij stond dankjewel en balen joh dat je je zo kl*te voelt dikke knuf vanuit hier wij hier sinds gister bezig met nieuwe huis verfen trek ik gister verdorie me schoen even uit , voet harstikke zeer doen gisteravond bij huisartsenpost gezeten blijk ik een ontsteking te hebben in me voet dus nu voor 10 dagen antibiotica en moet tien dagen rusten....
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZH/TH en FV/BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Augustus 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmla 20 wken echo 8:15 uur 19 Puzzelstukje afspraak vk 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Puzzelstukje 20 weken echo echobureau 18:00 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle 29 Lies1988, 20 weken echo Blackbird, 20 weken echo Vrouwtje72, 20 weken echo Bouwjaar controle vk BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) even afspraak toegevoegd Weten er trouwens nog meer mensen t geslacht?
Ego: ik heb net mijn rijbewijs gehaald! Na jaren losse lessen, nu een spoedcursus gedaan met resultaat Nu ga ik slapen, want alle spanning van de afgelopen dagen uit zich nu in vermoeidheid! Tot zo x
Liefoe, leuk die kleding! Dmj, succes vandaag dan! Oh balen van je voet joh La Palma, jee gefeliciteerd met je rijbewijs
ben heen geweest mijn termijn is precies goed , kleine erg bewegelijk geslacht konden we niet echt goed zien maar begin nu wel erg te twijfelen of het geen meisje kan zijn! aankomende donderdag 20 weken echo dan weten we het hopelijk wel zeker
@la palma gefeliciteerd! @puzzel had er ff overheen gelezen maar vervelend dat je zo beroerd bent @dmj haha. Fijn dat alles goed is
@Liefoe: ah, een hele berg!!!! @LaPalma: Gefeliciteerd! Hopelijk veel rijplezier in de toekomst!! @DMJ: mooi dat alles in orde is met de kleine.. je weet mijn verhaal hè dus echt een paar keer van alle hoeken laten kijken naar het geslacht.. anders ga je misschien ook naar huis met het idee dat het een meisje is en dan komt er straks toch een jongetje hihihihihi. Bij mij was de echoscopiste zo overtuigd dat het een meisje was, dat toen ik zei dat dat eigenlijk niet zou kunnen (vorige 2 echo's duidelijk een jongen) ze suggereerde dat ie dan wel een heeeeeeeeeeel klein piemeltje moest hebben als het echt een jongen was! Ik in een deuk, en flapte er toen uit "nou dat lijkt me sterk".. op het einde heeft ze vanuit een andere hoek nog eens gekeken en toen was wel alles te zien (en om mijn zoontje te verdedigen.. het leek echt niet zo mini als die vrouw beweerde hoor heheh). Verklaring die ze gaf was dat toen ze in eerste instantie keek de navelstreng waarschijnlijk in de weg zat en alles naar boven had platgedrukt waardoor er niks te zien was geweest. Daarna had baby bewogen en was iets gedraaid dus toen was het wel overduidelijk dat het een jongen was @puzzelstukje: bah wat naar alweer zo'n spuugdag (knuf) @Bouwjaar: fijn dat alles goed was bij de vk En indd better safe than sorry.. beter om een recente fit to fly verklaring te hebben inderdaad.. stel je voor je zou niet mee mogen in het vliegtuig omdat er geen recente datum op staat, poeh hey.