♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Augustus 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmla 20 wken echo 8:15 uur 19 Puzzelstukje afspraak vk 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Puzzelstukje 20 weken echo echobureau 18:00 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle 29 Lies1988, 20 weken echo Blackbird, 20 weken echo Vrouwtje72, 20 weken echo Bouwjaar controle vk September 3 LA85, controle vk BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
@la palma gefeliciteeerd!! Goed hoor lekker ook met de kleintjes om een auto te hebben. @puzzelstukje getver bah beterschap hoor meis. @liefoe fijn zo een hele bak met kleding. @bouwjaar wanneer ga je precies op vakantie? wij doen meestal niet zoveel met zwangerschapsverklaringen als er geen klachten zijn. @hier heb net een halve wortelkanaal behandeling gehad niet leuk. Daarnaast ook nog een bestelling voor cupcakes morgen dus pff kan niet ff gaan liggen. Daarnaast zijn ze hier in huis aan het verven behangen is gedaan dus ik ben benieuwd.
@firsttimer begin september. Ben dan 22/23 weken dus zei al dan is t toch geen probleem (vliegen met transavia). Maar ivm die 2 probleempjes had de vk geloof ik zoiets van betere mee dan om verlegen. Iel een wortelkanaalbehandeling klinkt altijd zo verschrikkelijk. Succes met t maken vd cupcakes
la palma; gefeliciteerd! Dat is echt zo fijn om te hebben! En dat examen... bah ga alweer overgeven als ik eraan denk haha. Wees blij dat je hem hebt! LA: wat leuk! En wat fijn dat het allemaal goed was! Firsttimer: ooh bah, daar ben ik niet zo van... Hier nog niet in het land der levenden, ga weer naar bed, bah wat voel ik me rot.
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV ????? Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Augustus 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmla 20 wken echo 8:15 uur 19 Puzzelstukje afspraak vk 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Puzzelstukje 20 weken echo echobureau 18:00 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle Lau83 20wk echo 29 Lies1988, 20 weken echo Blackbird, 20 weken echo Vrouwtje72, 20 weken echo Bouwjaar controle vk September 3 LA85, controle vk BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Even afspraak op lijst toegevoegd.. La Palma, gefeliciteerd! Heerlijk hoor die vrijheid als je je rijbewijs hebt! Sterkte en beterschap aan alle zieken en gewonden onder ons. Ontstoken voeten, wortelkanalen en misselijkheid....zo niet leuk!!! Wow liefoe, wat een bak met kleren zeg, leuk! Heb vandaag de kleertjes van de eerste even tevoorschijn gehaald, zo klein! Kan mij echt niet meer voorstellen dat hij zó klein was (mt 44), hoe cliché Verveelde mij vandaag op het werk en heb even misbruik gemaakt van de doppler, wat een heerlijk geluidje toch! Had mijzelf voorgenomen om net als bij de eerste echt niet te luisteren tot ik het hartje met stethoscoop kan horen, maar het apparaat lag daar maar en geen hond in de praktijk hihi.... Gelijk het geluidje op mijn telefoon opgenomen voor ml, die had het nog niet gehoord, omdat hij niet bij de laatste afspraak bij de vk kon zijn. Ben benieuwd naar zijn reactie...
Hoi dames , La palma gefeliciteerd !! Idd.sterkte aan de dames die zo ziek zijn of pijn hebben !! De kledij is van maat 50 ,56 ,62 ,68 de rest draagt het kindje nog zelf Ik had zelf ook wel wat maar niet zo veel ,sokken moet ik nog en boxpakjes maar kan die pas in orde maken als de andere kids naar school zijn zou te erg opvallen wat het geslacht dan zou kunnen zijn. De jongste had gisteren een aanvaring met rode mieren ,niet gezien ja hij is al zo dol op beestjes en na zijn dutje stond hij vol met builen op zijn hoofd ,nek ,enkels .Dan snel naar de ha.gebeld finistil maar goed dat onze apotheek me had horen oprijden (was al gesloten)en heeft me binnen gelaten anders kon ik nog rondrijden naar die wel open was. Ohh heerlijk nu het is afgekoeld ! En ik tel af naar maandag 14 uur
Linda en Liefoe, succes vandaag! Puzzelstukje, voel je je alweer ietsje beter? Ik denk heeeeeeel af en toe een licht gefladder in mijn buik te voelen. Waarschijnlijk omdat ik het zo graag wil en verbeeld ik het me haha. Kunnen ook prima mijn darmen of iets anders zijn. Geduld is een schone zaak.... Overmorgen weer controle, ben benieuwd naar mijn bloeddruk en natuurlijk naar het hartje Heb vandaag weer een normale spijkerbroek aan trouwens, maar als ik zit knelt ie toch wel een beetje
@lies ben stiekem beetje jaloers dat je überhaupt in een normale broek past. Ik zou t knoopje echt niet meer dicht kunnen krijgen
lies: een gewone broek? Dat kan hier niet hoor, dat zit precies op de vetrand Het gaat weer iets beter. Mijn lichaam heeft weer wat rust gehad en ik kan weer een beetje wat doen soms. Weet iemand trouwens of je je haar mag verven als je zwanger bent? Ik heb echt mega uitgroei... En weet niet of t kwaad kan.
Hallo dames, Linda ook veel plezier !! Lies ik pas ook al even niet meer in gewone broeken We zitten bij mijn moeder nu tot aan 14 uur. Ik moest ook met onze dochter naar de blaaskinè en dat was heel goed meegevallen! Onze jongste is jeuk en buik vrij ! Straks om 14 uur naar de gynè ,ML gaat het filmen voor de kindjes wilde ze meenemen maar dan gaat de gynè zelf ook zien wat het worden zal dus dat is niet voor hun oortjes bestemd Woensdag dagje Efteling gepland met zen allen voor de jongste is het de 1 e x Liefs x
Puzzelstukje, kan me niet voorstellen dat jij een vetrand hebt! Fijn dat je je weer wat beter voelt. Geloof trouwens dat bepaalde soorten verf wel mag. Staat in ieder geval veel op internet over dat onderwerp. Tsjah normale broek. Is dus wel een maat groter dan ik droeg voor mijn zwangerschap hoor. Wat dat betreft speel ik dus een beetje vals. Ik weet ook wel zeker dat ik andere broeken in een maat kleiner niet meer zou passen. Liefoe, fijn van je zoon en dochter! Leuk hoor de Efteling, veel plezier alvast! Ben benieuwd naar je echo!
Zo de controle was weer goed. Jip en Janneke waren druk aan het bewegen. En mij. Bloeddruk was ook netjes. Over je haar verven. Dat mag gewoon het komt niet in je bloedbaan terecht. En de gevaarlijke stoffen die er vroeger in zaten mogen niet meer verkocht worden. Toevallig voor drie weken hier een heel stuk over gelezen bij de kapper, toen ik het vroeg
Oh ja, dat was het inderdaad Laat zelf mijn haar nooit verven, dus de informatie is niet blijven hangen. Fijn van Jip en Janneke en van je bloeddruk
Zit in de wachtruimte , denk nu nog 1 voor me ging net den koppel voor me binnen. Bedt spannend voel me zenuwachtig toch belangrijk zo'n 20 weken echo!