liefoe: spannend!!! ben heel benieuwd! haar verven: mooi, dan ga ik vanavond ff mn haar verven. Doe dat altijd zelf
Hier een goede echo maar de gynè keek op zijn schijfje 9/01 Uitgerekend enz...bij het opmeten zat hij ook te prullen dat hij dat uitkwam kortom zal me aan 9/01 houden alhoewel ons kindje dus met de opmetingen wat hij eerst uitkwam 20 weken en 3 dagen ... Ach voor de rest alles ok , zeer beweeglijk , voelde ze ook shoppen. Zei het ook en hij zo o dat is vroeg maar tijdens controle hartslag moest hij het ook beamen want hij kreeg het niet op beeld zoals normaal. Ze lag met de poep goed om te kijken , handjes langs het hoofdje. En het is 100% zeker een meisje Zie album voor de echo's, 3/09 terug met echo en tussenin moet ik nog een bloedafname laten doen en suikertest ( de korte versie ). X
Liefoe: wat fijn dat het goed was! Echt lekker nieuws! En een meisje, haha cool! Gefeliciteerd, leuke echo's!
Dank je dames ! Eigenlijk was dit hem niet moet 3/09 terug en dan doet hij de 20 weken echo... volgende week om een bloedafname en korte suikertest ,yuk maar ben blij dat het niet ineens een jongen was want anders kon ik de kleertjes door gaan verkopen
Tuurlijk ,ik heb geen schildklieren meer en daarom ben ik een risicopatiënte om zwangerschapsdiabetes te krijgen. Je moet eerst een bloedafname laten doen ,dan een suikerdrankje drinken en na 1 uur opnieuw voor een bloedafname gaan ,ze vergelijken dan beide waarden ( </=140) erboven moet je de langere doen en dan moet je uw bloed laten nemen 4 x en 3 x een suikerdrankje drinken is meestal een siroopje van 15 ml per keer.
ik moet die test binnekort ook doen aangezien iedereen in mijn familie suikerziekte heeft behalve ik! dat word 2 lange uurtjes wachten heb alleen 1 geluk dat het nu stukken dichter bij huis kan!
ooh mag jij wel het zkh uit? wij zijn verplicht om in het zkh te blijven die 2 uur! ik woon 10 min rijden vanaf het zkh
Fijn dat je echo goed was gister liefoe Leuk hoor een meisje Gister begonnen met werken, was helemaal gesloopt gisteravond, dus ik heb de hele avond op de bank liggen slapen Donderdag ben ik alweer vrij, de jongens beginnen maandag weer met school, dus dan komt alles weer een beetje in een vast ritme. Volgende week begin ik ook met zwangerfit. Ben benieuwd.
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV ????? Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Augustus 12 Liefoe echo om 14 uur Linda99, kleine echo en controle 14 Lies1988, controle vk 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmla 20 wken echo 8:15 uur 19 Puzzelstukje afspraak vk 20 Bouwjaar GUO 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh Puzzelstukje 20 weken echo echobureau 18:00 uur 22 Christiea, 20 weken echo om 13.30 uur 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle Lau83 20wk echo 29 Lies1988, 20 weken echo Blackbird, 20 weken echo Vrouwtje72, 20 weken echo Bouwjaar controle vk September 3 LA85, controle vk 5 Christiea, controle vk BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
@dmj poe dat je hele fam diabetes heeft. Hopelijk blijf jij gevrijwaard. Bijna de 20 wk echo, ben je zenuwachtig? Bij mij begint dat nu al te komen terwijl t nog een week duurt. Maarja denk dat als je 1x een slechte echo hebt gehad het altijd wel extra spannend zal blijven. @christea jammer dat je zo gesloopt was van je werk. Hopelijkt rekt dat een beetje bij
Goedemorgen! Wat zijn de plannen vandaag? Puzzelstukje ( zo noemde ik mijn man vroeger ) voel jij je al wat beter? Lifoe: wat leuk een meid en fijn dat de 29 weken echo goed was! Super hoor! Fijn ook die kleertjes! Bouwjaar: ik snap dat de 20 weken echo voor jou nog een stukje spannender is ja. Ik was zo in de ban van mijn rijbewijs dat ik mij nu pas ga voorbereiden op de 20 weken echi. Vrijdag morgen mogen we! Hopelijk vliegen de komende dagen voorbij! Suikertolerantietest. Vorige keer hoefde het niet, nu wil ze het toch latem doen. Ik woon 5 minuten lopen van het zkh! Maar ik neem gewoon mijn ipad mee! Ik hoor nog wanneer ik het moet latem doen! Ook idd met suikerpatienten ( waaronder mijn moeder ) in de familie! Ik ben zelf een kind die vroeger is geboren ivm zw suiker
@la palma op zich fijn toch dat je lekker afleiding had. Wanneer kun je m ophalen? Duurt 5 dagen toch? Heerlijk je mag vrijdag al. Hopelijk geen fratsen hier. Ik zou ook zo graag onbezorgd op vakantiie willen gaan.
La palma en dmj dan hoop ik ook op goede uitslagen voor jullie! Bouwjaar voel jij al wat meer kriebelen ? Heb een bvkussen gescoord voor 5 ! Straks weer op en af rijden , sandwiches uithalen voor morgen , bijtanken en de kids naar hun therapie brengen. Lig plat op de sofa, geraak niet wakker heb zo zo goed geslapen en gedroomd
liefoe La Palma en Dmj: zo voor jullie nog een extra spannend momentje dus! Nou, ik hoop echt op goede uitslagen! La Palma: ooh wat fijn dat je zo snel al mag. k maak me er ook steeds drukker over, maar moet nog even wachten. Bouwjaar: voel jij inderdaad al wat meer? Heb je het idee dat je het al een keer gevoeld hebt? Hier gaat het langzaam aan weer iets beter dan donderdag, maar probeer weer aan te komen... Was 1,5e kilo afgevallen. We hebben gisteren een geboortekaartje uitgezocht, en zijn ook al uit over de naam. Ik verwacht gewoon een goede 20 weken echo zo te zien, dus dat vind ik wel eng. Ik voel de baby wel goed bewegen, vooral s avonds, ze gaat soms echt te keer zeg!