Ik moest gisteravond naar de verloskundige voor controle. Bloeddruk was nu goed, ben in totaal 2,5 kg aangekomen en de baby is enorm eigenwijs!!! De vk heeft er 5 minuten over gedaan om het hartje goed te kunnen horen. De baby had er totaal geen zin in en zwom steeds weg. Steeds als ze de baby net had gevonden hoorde je een harde woesj en weg was het kind De vk moest er hard om lachen. Uiteindelijk kon ons kindje zich niet verstoppen, vrij onderin mijn baarmoeder konden we eindelijk naar het mooie krachtige hartje luisteren Oh en ik geloof dat ik toch wel voelde in mijn buik dat ons kindje zo beweeglijk was, hoop dat ik het snel beter ga voelen! Christiea, oh lijkt me moeilijk als een goede vriendin gaat emigreren Wel een super kans voor die mensen zelf natuurlijk. LA, wat fijn van je contract!!! Zagen ze inderdaad niet dat je zwanger bent? Minou, gewoon trots zijn op je buik, afvallen komt straks wel weer FirstTimer, snap wel dat je het zonde vindt om nu weer aan te moeten komen. Hopelijk lukt het je straks weer op mooi gewicht te komen. Chantal, ze mogen je uitgerekende datum nier meer veranderen hoor. Rond de termijnecho groeien alle kindjes even hard, na een tijd volgt ieder kind zijn/haar eigen groeicurve. Ze kunnen straks alleen zeggen of je kindje lang of klein is bijvoorbeeld. Puzzelstukje, oh heerlijk dat jullie er al klaar voor zijn Dmj, veel succes vandaag!
Dmj succes bij de echo Puzzelstukje je bent er vroeg bij om alles klaar te hebben. Leuk is dat he. Ik kan ook bijna niet wachten. Maar eerst de GUO en in sept maar de babykamer
dankjewel meiden ! jullie horen zo snel mogelijk van me zal waarschijnlijk rond de middag worden ben om 10:50 aan de beurt
@dmj succes en vooral heel veel plezier! @lies goed om te horen dat alles goed is gegaan bij de vk 2.5kg netjes !
Morgen ! We hebben een hele leuk dag gehad in de Efteling , enkel de jongste was niet zo lekker in de auto geworden ,vaak gespuugd maar de rest van de dag ok. Ben doodmoe ,rugpijn ,mja komt ervan DMJ ,veel plezier vandaag !!! Lies ,goed zo van de kleine koppige en de mama haar gewicht Straks fijn bij een buurtmama met zen allen op bezoek ,maag daar nog kledij uit gaan zoeken en allemaal meesmikklelen Morgen de suikertest gaan doen ,zie er echt niet naar uit jakkesss Liefs x
hey meiden! de 20 weken echo was helemaal goed en de kleine loopt bijna een week voor op de groei! en het is nu echt overduidelijk een jongen!
ze hebben alles zoals buikomvang , hoofdomvang , bovenbeentje etc opgemeten en daaruit blijkt dat de grote van het kind op zon ruim 20 weken komt , maar ben officieel nog maar 19 week en 2 dag
dames, even een vraagje, ik heb nu 2 grote wassen gedaan met baby kleertjes. Ik was wel van plan de lakentjes en de hydrofielluiers te strijken, maar moet ik alle kleertjes strijken? Bij Y. heb ik dat wel gedaan, maar is het echt moeten? Ik voel me nu natuurlijk niet zo okay, dus ga ik dat allemaal doen terwijl t niet per se hoeft... Wie weet het antwoord?
@dmj wat goed zeg fijn dat de echo helemaal goed was en leuk nog een jongen erbij. Zitten jou twee jongens vlak op elkaar? Die van mij zit 19 maanden tussen en zijn elkaars beste vrienden @puzzelstukje...ik dacht na eerste keer wassen wel alles strijken en daarna hoeft het niet meer. Ik haat strijken, dus vermijd het zelf zoveel mogelijk. Ik vouw normaal altijd alles direct weg als het uit de droger of van de lijn komt...eenmaal aan verdwijnen kreukels meestal wel. Behalve blouses natuurlijk. Heb vanmiddag weer is lekker zitten knutselen. Bloemen gemaakt van satijn. De jongens hadden het buurjongetje op bezoek en die waren toch lekker aan het spelen en spelletjes op de nintendo en ipad aan het doen.
Dmj, fijn van je goede echo Leuk weer een jongetje! Puzzelstukje, ik heb het alleen gewassen hoor, vind strijken onzin. Zou dat echt moeten en waarom dan alleen de eerste keer? Christiea, leuk zo aan de knutsel!
Deylano is straks 3 als onze 2 knul er is , bewust wouden we wachten dat een 2e er was tot hij 2 of ouder was alleen we moesten helaas wat langer wachten dan we dachten maar goed dit vind ik ook een super leeftijd niet teveel leeftijdsverschil
Y. wordt nadat de baby geboren is na 2 maanden 3. Scheelt niet veel met Deylano. Lijkt me juist makkelijk, was ook onze keus. Maarja dat is wat iedereen anders ziet natuurlijk. @strijken: lijkt me ook zo'n onzin, ik heb alles ook al vaker gebruikt natuurlijk, dus ik weet t nog niet
Fijn dat de echo goed was dmj En is wassen niet veel te vroeg? Hydrofiele moet je dan strijken en opbergen in zakken. Ben het woord kwijt hoe het heet.