1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Christiea, nogmaals succes vandaag!!!

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @puzzelstukje: goed nieuws! Leuk dat jullie allemaal foto's krijgen van de 20 weken echo etc.. ik kreeg er geen.
    @Liefoe: balen dat je nog steeds niet beter bent.. indd anders maar even langs de huisarts als er echt geen verbetering in zit.
    @christiea: succes vandaag! Hou ons op de hoogte he?

Ik had in het babyuitzet subforum een vraag gesteld over de Babydump beer, en toen was er iemand die zei dat ze een voucher over had, PB gestuurd maar ik heb geen reactie terug dus weet niet of ik die voucher nog ga krijgen.. vandaar dat ik ook gewoon even brutaal hier mijn vraag stel nu:

Ik ben bij de Babydump geweest, leuk om daar even rond te kijken voor inspiratie etc :) Nu is het alleen zo dat ik mijn zinnen heb gezet op zo'n grote beer die ik daar had gezien. Blijkt dat je die alleen kunt krijgen als iemand een kinderwagen/kinderkamer koopt, en jijzelf vervolgens ook met de voucher van die andere persoon (dan krijg jij de beer er gratis bij). Baal een klein beetje, want kan een nieuwe kinderwagen/kinderkamer niet betalen. Mijn zusje wel, die heeft de kinderwagen daar besteld/een optie op genomen.
    Dus misschien een beetje een brutale vraag, maar als iemand nog zo'n voucher over heeft, dan hoor ik het graag. Mijn zusje kan dan namelijk namens mij de beer bij haar kinderwagen krijgen :D

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Ik heb daar zowel een kinderwagen als babykamer gekocht, maar ik heb geen voucher gehad... Krijg je die alleen bij bepaalde wagens of kamers?

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Wij gaan morgen bestellen bij de babydump als ik zo'n kaart krijg mag jij hem hebben

5. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Huh? Oh.. eh.. geen idee :(
    Toen ik informeerde in het babyuitzet forum wist iedereen me te vertellen dat je die voucher standaard krijgt als je een kinderwagen/kinderkamer koopt.. Verder weet ik het eerlijk gezegd ook niet..
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/460543-grote-beer-babydump.html

6. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ahhhh, da's erg lief van je!! Dankjewel alvast :D

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Ik kijk nog wel even voor je, misschien heb ik het gewoon niet gezien;)

8. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @La85, ik krijg mijn kamertje over 2 weken mocht hij erbij zitten mag je hem ook hebben, bij aanschaf heb ik in ieder geval geen voucher gehad.

@liefoe ik hoop dat je je snel weer beter voelt extra vitamientjes en anders lags de ha?

@christea succes je bent nu als het goed is aan de beurt!

@puzzelstukje goed om te horen dat de kleine het nog steeds naar de zin heeft! Hier moet ik nog even wachten tot 3 september.

@hier, ik heb zojuist bij bol.com de dvd voor zwangerschapsyoga gekocht ik vond al die cursussen te duur geef dat geld liever uit aan me kleine spruit

9. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    ♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥

December 2013
    28.
    LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon

Januari 2014
    1.
    Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter

5.
    Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV
    Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing
    Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter

7.
    Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon
    Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV

8.
    Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter

9.
    La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV

10.
    Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon
    Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/BV Zoon

11.
    Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter
    Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV ?????
    Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter

12.
    Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV

13.
    Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV
    FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon

18.
    Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Linda27 :(
    Jeniyah :(
    Kunikos :(
    Penoza94 :(

♥ Afspraken ♥

Augustus

22 Christiea, 20 weken echo om 13.30 uur
    26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle
    Lau83 20wk echo
    Minou 20 wk echo
    29 Lies1988, 20 weken echo
    Blackbird, 20 weken echo
    Vrouwtje72, 20 weken echo
    Bouwjaar controle vk

September

3 LA85, controle vk 20 weken echo Firsttimer

5 Christiea, controle vk
    12 Minou, controle vk
    6Firsttimer, controle vk
    12 Minou, controle vk

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)[/QUOTE]

Mijn afspraken bijgevoegd en de lijst geupdate

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @FirstTimer: zo'n dvd klinkt wel leuk.. als je hem hebt gekeken/uitgeprobeerd laat ons dan maar weten of het goed werkt/leuk is op die manier. Ik heb me ook (nog?) niet opgegeven voor de zwangerschapsyoga, vond het net als jij aan de prijzige kant maar wie weet biedt zo'n dvd uitkomst :) Oh ennuhh.. jij ook al zo lief.. Zou heel goed kunnen dat je de voucher pas krijgt als dat wat je gekocht hebt daadwerkelijk geleverd is :D Ik wacht met spanning af (wat een rare ben ik toch, en dat voor een knuffelbeer hahaha.. hormonen?!! hihihihi)

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dames, sorry ik heb de foto's er nog niet opgezet. Ik heb een heel slechte dag en lig alleen maar op bed. Maar ik wilde toch wel even reageren op de zwangerschapsclubs.

Ik vind het ook duur, en het hoeft van mij niet zo erg. Maar ik doe het voor de contacten. Het is leuk om andere te ontmoeten. Bij de yoga die ik vorige keer deed heb ik 2 hele leuke meiden aan over gehouden, en de yoga vond ik vreselijk:)

12. Hallo,

De echo was goed en HIJ is helemaal goedgekeurd.
    En geen twijfel over mogelijk dat het een jongens is:)

De jongens vonden het wel leuk, maar waren toch een beetje teleurgesteld dat ze geen zusje krijgen :) maar nog een voetbalmaatje is toch eigenlijk ook best leuk.
    Nu op zoek naar een naam, we hebben geen idee. De tweede naam hebben we al, van mijn vader (hij is 2 jaar geleden overleden) maar de roepnaam wordt nog een leuke discussie :)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    christiea! Wat leuk gefeliciteerd! Nog een jochie, leuk hoor. Fijn dat alles ook goed was. Dat is echt fijn he! Succes met de naam!:D

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Fijn Christiea dat alles goed is:D Een echt jongensgezin dus, leuk!

Puzzelstukje, sterkte! Hoop dat je je morgen wat beter voelt. Ik ga de zwangerschapscursus ook voornamelijk voor de contacten doen. Ken nog niet veel mensen in Woerden.

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lies: jij woont in Woerden! Vergeten:) We kunnen weleens afspreken als je dat leuk vindt. Ben er in 20 minuten. Zeg maar eerlijk hoor, als je dat wat vind. Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe contacten op te doen.

16. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Monique: hopelijk voel je je snel weer wat beter!
    @christiea: nog een JONGEN! Gefeliciteerd!! Namen zijn moeilijk he? Ik vind jongensnamen veel moeilijker dan meisjesnamen, geen idee hoe het kan. Dit is mijn eerste kindje en ik vind het nu al moeilijk om een leuke naam voor hem te vinden, kun je nagaan haha. Veel succes met de namenjacht ;)

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @christiea: nog een zoon gefeliciteerd!
    Fijn dat alles goed is

Ik vind namen sowieso lastig en ben benieuwd of we er een beetje uit kunnen komen :D

18. He LA85, we waren binnen 10 min klaar :D goed he? En zodra we de naam noemden begon meneer te trappelen, dus denk dat hij er mee eens is ;) het wordt weer een korte stoere (vinden wij) oud Hollandse naam die je niet zo heel veel hoort. Eigenlijk net als Mees, hier in het oosten hoor je hem niet zo veel. Steijn wel meer natuurlijk, maar niet zoals wij hem schrijven. Alhoewel meneer nog een Steijn in de klas heeft die op precies dezelfde manier is geschreven :D en het zijn nog vriendjes ook. Echt heel handig

Je moet echt even kijken welke namen je mooi vindt en dan in die richting zoeken. Wij hebben gegoogled op stoere jongensnamen en dan vind je genoeg sites. Dan de namen opschrijven die je mooi vindt en gaan strepen.

19. Nog even een foto van de echo

image.jpg

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Van harte met jullie zoon !!

Deel Deze Pagina