Hier gisteravond naar de ha.geweest ,heb AB meegekregen ,had veel te lang hoge koorts en dat was niet ok. Nu zijn de 3 kids ook aangestoken ,de jongste heeft tot net geslapen! ML moet nog 1 dag werken en dan kunnen we uitzieken (morgen). Liefs x
@chris mooie echo hoor. Stiekem wel een beetje jaloers, wij hebben niks. Al is t feit dat alles goed is belangrijker @lief verrot zeg dat jullie allemaal zo ziek zijn Beterschap
Dank je bouwjaar ! Wij hebben ook nooit zo'n mooie echo's ben dus aan't twijfelen geslagen om rond 26 weken nogeens bij iemand anders te gaan .
Mooiste nieuws is dat mijn moeder meter wil worden van ons kindje! Na dat men broer na een ja , nee zei. X
Wat een prachtige echo Christiea. Zo ontzettend duidelijk. Ik heb maandag mijn 20 weken echo. Hopelijk krijg ik ook zo'n mooie foto mee! Firtstimer, wat was je gezond bezig met je eten. (late reactie op een bericht van een poosje geleden) Raar hè dat je nu heel anders gaat eten. Ik moet zeggen dat het ook wel weer snel went.
Puzzelstukje, leuk aanbod! Ik heb laatst gebruncht met dames van hier die in omgeving Utrecht wonen. We willen nog een keer afspreken met meer vrouwen erbij, misschien vind je dat ook leuk? Christiea, mooie foto inderdaad zeg! Liefoe, rot zeg Beterschap!!
@Linda99, Lau83 en Minou succes bij jullie echo's vandaag. Laten jullie gauw wat horen? (meldplicht! )
Ben het met Bouwjaar eens meldplicht vandaag, echo-dames!!! Hoe is het verder met iedereen? Liefoe? Al wat beter? Ik heb het idee trouwens dat mijn buikje een groeispurt doormaakt.. hebben jullie dat ook? Zijn jullie ook meer bijgekomen de afgelopen paar weken of valt het mee?
Diegenen met een echo vandaag...heel veel succes Ik duim voor geode echo's @LA85, ja ik maak ook een groeispurt...heb ook erg veel bandenpijn de laatste dagen. Verder alles goed hier. Druk weekend gehad en weer aan het werk nu. Veel ideetjes aan het zoeken voor de babykamer en voor de kamers van de jongens. Zit uren op Pinterest te snuffelen Alle zieken veel beterschap.
JUPPPPPPPP emorm moet eigenlijk weer een buikfoto maken en zou hem nu ook wel zo kunnen doen zo bol staat hij al (wordt vervolgd ) Ik ben in totaal tussen week 12 en 19 + 2 kg en in totaal +5 kg bijgekomen. Vrijdag is onze volgende uitgebreide echo ,zoals op de planning van terugvergoedingen (20 weken echo zoals bij jullie in NL). Om 11u15
Zo ben gisteren begonnen met onze lades uit te mesten , oude sokken ,ondergoed , weg ermee en alles goed leggen... Dadelijk naar boven de kasten verder doen ,dus voort rommelen en op orde leggen dan kan ik ineens als de kinderen naar school zijn eens op mijn gemakje de deftige kuis doen per kamer.
Zet me op een stoel of op't bed hoor en als ik moe ben stop ik ermee ,de poets is voor september nu niet
Hoi allemaal! Hopelijk alles goed hier La: zo'n bon ken ik ook niet. Hopelijk lukt het nog met die voucher. Hoe voel jij je eigenlijk? Echo foto's 20 weken: hier ook een hele rits gekregen. Raar en jammer dat ze het niet overal doen Lies/ Moniek: hier ook geen cursus dit keer! Jammer want het idd wel leuk om nieuwe contacten oo te doen! Zeker als mensen in dezelfde ' fase' zitten! Het is roch leuker om daar mee ervaringen te delen Lifoe: al wat beter? Rustig aan doen hoor! Dames met echo: veel succes en plezier! Lekker van geniete! Sorry dat ik jullie WEER verwaarloosde! Maar ik ga echt mijn best doen. We hebben de baby/ peuterkamer ingericht omgegooid en onze kamer. Nu nog wat kasten op mo plaatsten en kasten verhuizen en ledikantje. Daarna is alles klaar! En heb ik lekker de ruimte om de kleding alvast in te ruimen. Manlief weer werken dus mijn ritme terug! Nogmaals sorry voor de verwaarlozing!
Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/BV Zoon 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV ????? Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Augustus 26 Linda99, 11.00 uur GUO + controle Lau83 20wk echo Minou 20 wk echo 29 Lies1988, 20 weken echo Blackbird, 20 weken echo Vrouwtje72, 20 weken echo Bouwjaar controle vk September 3 LA85, controle vk 20 weken echo Firsttimer 5 Christiea, controle vk 6 Firsttimer, controle vk 12 Minou, controle vk 18 Sweetangell, Controle gyn BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)[/QUOTE] Mijn afspraak ff bijgevoegd in september
Oh jah en dames heel veel succes vandaag met de echo. Hier weer ff een kort berichtje. Onze dame is een flinke trubbelkont zeg, zodra ik ook maar ff rustig zit of lig dan begint ze te trappen me vriend vind het helemaal geweldig. Van het weekend trapte ze zelfs zo hard dat me buik omhoog kwam dat was wel komisch om te zien. En de echo van afgelopen woensdag was ook weer alles okey. Alleen helaas nu geen printje gekregen van me echo xxxxx
@Sweetangell lijkt me heel gaaf om te zien! Fijn om te horen dat alles okey is met de kleine. @ linda, lau, minou veel succes vandaag en niet vergeten meldplicht!! @Lapalma fijn dat je weer terug bent en dat ook met jou kleine alles goed gaat, de peuter/babykamer is dus zo goed als af? @Liefoe gaat het alweer een beetje met je? @la/minou qua gewicht kijk ik niet meer ik ga het niet bijhouden dan maak ik mezelf gek, ik vreet niet alles wat los en vast zit dus na de bevalling kijken we wel verder. bandenpijn is ook hier aanwezig maar nog niet echt een buik meer alsof ik teveel pannenkoeken op heb. Ik dacht trouwens dat bandenpijn meer bij je vagina zat ( vraag me niet waarom) sinds vandaag dus achtergekomen dat het de pijn in je zij is en daar heb ik dus al een tijdje ´last´van. @christiea hier ook een pinterest en welke verslaafde heb al wat leuke ideetje voor de babykamer.