ik mag mijn halen voor 22/09 ,we gaan dan ineens een tripje doen naar de Ikea en dan prenatal onveilig maken
Ik heb de mijne vandaag opgehaald ook de felicitas etos box halen. Was er wel blij mee. Kan weer paar dingetjes afstrepen.
Ik heb ook berichtje van Prenetal! Leuk, ben benieuwd wat er in zit. Dacht dat ik me ook voor de etos box had ingeschreven. Maar daar heb ik geen bericht van. Jullie wel?
De felicitas bos heeft een vriendin van mij opgehaald, want er zit hier in de weide omgeving geen etos. En prenatal moet ik ook een eind voor rijden. Soms is het wel handig in de stad wonen Maar laten bezorgen is ook een optie, ik zal eens kijken thnx!
van de etos heb ik ook nog geen bericht ik weet toevallig nog wel een site waar je nog een zwangerbox kan bestellen en die bezorgen ze thuis! www.gratisvoorvrouwen.nl
ik vond de prenatalbox erg fijn, pampers tijdschriften potje sudocrem, alcoholvrij biertje, kortingen voor verschillende merken difrax speentje en een avent flesje. De Etos box vond ik ook wel oke
Blackbird en Vrouwtje, zie dat jullie vandaag ook de 20 wekenecho hebben. Succes! Bouwjaar, succes met je controle
@Blackbird en Vrouwtje Succes bij de 20 weken echo vandaag @Bouwjaar succes bij je controle straks en wat ik je al steeds wilde vragen, voel je je baby nu al meer? Ik heb de mail voor de prenatal box ook binnen, misschien dat ik hem morgen even ga ophalen samen met Mees.
@Blackbird en Vrouwtje: veel succes en kijkplezier bij de 20 weken echo! @Bouwjaar: ben indd net als christea benieuwd of je de kleine al een beetje meer voelt? @gratis dozen: ik heb me wel aangemeld voor de Felicitas doos van Etos, heb ik geloof ik vorige week gedaan. Hoe lang duurt het normaal voordat je iets hoort? Heeft iemand ook de blije doos van WIJ besteld? Zag hier bij het forum bovenaan zo'n reclame banner langskomen ervan. Was die doos een beetje de moeite waard? Hier: rustig dagje gepland. Zag dat bij kruidvat de Davitamon Mama Plus tabletjes in de aanbieding zijn, denk dat ik die straks maar even ga halen, mijn huidige voorraadje is namelijk bijna op. 3 x 60 tabletten voor iets van 30 klinkt wel goed De bezichtiging van de flat is helaas verplaatst naar volgende week omdat het de huidige huurders toch niet uitkwam deze week. Jammer, maar niks aan te doen. Moet dus nog even iets langer geduld hebben.
Even ego. Kindje is helemaal goedgekeurd Alles lijkt erop en eraan te zitten. De kleine was wel echt enorm eigenwijs en lag super laag in mijn buik helemaal op gekruld de meeste tijd. In het begin liet ze heel even zichzelf van onderen zien en we zagen niks uitsteken. Echoscopiste denkt niet dat het een jongetje is, maar durft het niet met zekerheid te zeggen. Ik moest meerdere keren een tijd op mijn zij liggen, maar de baby had er echt geen zin in De placenta heeft ze niet kunnen bekijken en nu mag ik over 5 weken terug komen. Ze zei dat ik een afspraak moet maken onder het mom van kijken naar de placenta en dan kijkt zij meteen naar het geslacht Best leuk dus, straks weer een echo Mijn placenta ligt trouwens wel achter!!! Volgens deze mevrouw kun je in het begin nog helemaal niet zeggen waar je placenta ligt omdat de stand van je baarmoeder zo verandert. Je placenta blijft dus op dezelfde plek, maar je baarmoeder verandert. We gaan wel bekend maken dat het een meisje wordt. Kans is zo klein dat het een jongen blijkt te zijn. Helemaal blij nu met deze echo Ml en mijn moeder zijn taart halen
Toppie Lies !!! Hoe is het met de anderen?? Wij mogen morgen ,heb ook weer een beetje stress hoort erbij zeker ook al is het al nr.4.
Hallo Zit in de wachtzaal met ventje en helemaal alleen dus kan direct binnen gaan om ons meisje te zien <3 Erna ff de stad in Liefs x
Lies: smaakte de taart lekker? Leuk om het zo te vieren! Liefoe: hoe was het? Gisteren de blijde doos opgehaald. Had zin in dat biertje, dus die heb ik opgedronken, en ik heb t nog niet uitgespuugd, haha bizar, waar ik wel tegen kan is bier...
Hallo ik stel het weer heel goed, ben ondertussen 26 cm, weeg 432 gram en was weer heel actief. Mama moet wel de langer suikertest gaan laten doen was 158, niet om te panikeren maar omdat broertje over de 4 kg woog zeker aan te raden. 20/09 opnieuw een afspraakje Tot straks x
Fijn dochtertje van Liefoe Puzzelstukje, jaaa de taart was erg lekker haha. Daarna nog lekker geluncht op een terras in Woerden en toen naar de Prenatal in Utrecht geweest. Wat leuke spulletjes gekocht waaronder een jurkje voor een bruiloft die ik binnenkort heb. Natuurlijk ook de blije doos opgehaald Wat grappig dat je en trek in bier had en dat het erin bleef! Gewoon maar veel 0% biertjes drinken dus Vrouwtje en Blackbird, waren jullie echo's ook goed? Weet even niet of er vandaag nog verdere echo's op het programma stonden. Denk dat iedereen hier zo'n beetje wel de 20 wekenecho gehad heeft nu of niet?
Lies: ja grappig he, dat blijft erin, zit nu aan de tweede Wat leuk lekker geshopt dus, heb je een foto van het jurkje? Er zijn er inderdaad al wel veel die de echo gehad hebben. Of het iedereen is weet ik niet. Liefoe: mooi dat alles okay is!
Ja hoop gewoon dat het geen suiker mag worden maar aangezien ik gezond leef en eet (als ik kan eten wat weinig is de afgelopen tijd). Dan zal het enkel een dik mosseltje kunnen worden Aangezien onze jongste (zoon). 4.020 kg woog op stipt 38 weken (54cm) is de kans dat dit ook geen kleintje zal worden. En ze weegt ongeveer 100 gram meer dan het gemiddelde momenteel (las ik ergens). Ikzelf was 1 kg afgevallen denkelijk door het ziek zijn... Ik heb een schoon fotootje van haar snoetje deze wilde ik even hier posten ♥ Bekijk bijlage 347162
Aah liefoe wat een knappie en goed te horen dat ze nog okee is. @Puzzelstukje nou tenminste iets wat binnen blijft! Misschien super malt dat dat ook bij je binnen blijft? @Lies benieuwd naar je jurkje! Ik ben dinsdag aan de beurt eindelijk!!