Vandaag ook eindelijk de 20 weken echo. Erg zenuwachtig sinds de geslachts echo en het laat horen van het hartje bij de verloskundige zenuwen of alles met de baby goed is. Vanmorgen zelfs shag gekocht draagt niet bepaald bij aan een gezonde baby. K laat jullie natuurlijk weten hoe het gegaan is
Dmj en Liefoe, mooie buiken! Mijn buik valt in het niet bij die van jullie Chantal, heel veel succes! Hoop dat alles goed is en dat je die shag snel kunt weg gooien! FirstTimer, nogmaals succes dan!
Goedemiddag chica´s! Ik ben vanmorgen voor de baby APK geweest duurde ongeveer een uurtje maar alles goed met de kleine babe, hij was weer lekker druk, hartje ook weer duidelijk gehoord papa hielt het weer niet droog en 100% zeker een jongetje zijn pikkie was duidelijk te zien in beeld geen twijfel mogelijk. @Chantal succes zometeen! Ik was ook heel zenuwachtig en vele doem scenario´s schietgebedjes gedaan maar alles goed met de kleine gelukkig @Dmj mooi bolletje meis! @Liefoe ik hoop dat je jongste weer een beetje getroost is met de pannenkoeken? Mooie buik jij ook al! Het probleem met de wagens is dat ik ze beide wil hahah! de 4.mom.s Origami 4moms | origami Heel handig omdat ik op de derde etage woon zonder lift, is ook gelijk een buggy tot een jaar of 3 veel bergruimte en reed lekker in de winkel geen parcours helaas. Kan maar een type Maxi Cosi op namelijk de Graco En jan en alleman loopt er niet mee. De mima xari,mima xari op een parcours mee gereden reed lekker, mooie kinderwagen geen losse bak scheelt dus weer ruimte. Maar daar loopt bijna iedereen hier in de buurt dus weer mee en uiteindelijk moet daar weer een buggy voor in de plaats komen. @puzzel dankje! Zo word het gedaan op de Antillen dus dat heb ik gewoon overgenomen en aangepast eigenlijk. Ben benieuwd naar je buikje!
Wat fijn FirstTimer Leuk ook dat het echt 100% een jongetje is! Ik denk niet dat ik een babyshower krijgt eigenlijk, maar ik ben wel volgende maand jarig. In Belgie doen ze het vaak handig met uitzetlijsten. Gewoon bij 1 winkel een uitzetlijst opstellen met dingen die je graag wil hebben en die dan online versturen naar je familie/vrienden. Familie/vrienden kunnen dan aangeven wat ze kopen zodat de rest ook ziet wat er al gekocht is. De zwangere krijgt dan een berichtje van de winkel dat er iets voor haar klaar ligt. Ik kan voor mijn verjaardag wel mijn lijst doorgeven, maar dan ben ik bang dat mensen hetzelfde gaan kopen... Hoe doe jij dat?
@lies1988 ik doe het via lijstje.nl en dan kunnen ze datgene wat ze willen kopen afvinken en dan word het doorgestreept op de lijst en kan dan niet meer gekozen worden. Sommige dingen zoals sokjes en mutsjes heb ik niet afstreepbaar gemaakt en die kunnen dan wel dubbel gekocht worden.
firsttimer: dat is even handig! Sorry mijn foto komt later, het gaat weer niet goed, en ik duik mijn bed weer in, pff.
Chantal hoe was het gisteren??? First ,ken ze niet de kinderwagens maar ze zijn wel modern ,er ontbreekt enkel een goede opbergruimte onderin wat zeker nodig is als je weggaat ,shoppen enz... En als enkel de wagenbak erop zit ,geen gewoon zitje ,kosten ze veel ??
hey dames las een stukje over kinderwagens ,, ik hou het bij quinny speedi sx ... maxicosi kan er zo op zit extra grote boodschappen mand op en is licht gewicht
Wij hebben de Mutsy Transit Combi besteld Kan ook een maxicosi op en kan klein dichtgevouwen worden. FirstTimer, super bedankt voor de tip van lijstje.nl! Kende het niet, maar vind het enorm handig
@lies no thnx!! Vind het zelf ook een handige site ook voor lootjes trekken etc @la en chantal hoe gingen jullie afspraken gisteren? @liefoe bij de 4moms zit er twee tassen bij een grote onder en een kleintje aan het stuur zeg maar. Misschien een stomme vraag maar wat maakt de berg ruimte uit je stopt toch het e.a in de luiertas? Ze zijn beide prijzig ja de 4 moms is wel wat prijziger dan de mima. Ik werk er hard voor dus ik heb het er wel voorover. Ik voeg ff een foto ervan erbij dan zie je de bergruimte van de eerste
Ik stop vanonder mijn luiertas nooit ,ik heb zo'n haakjes voor aan de duwstang Ik moet ze nog gaan kopen ,want heb nu een andere kinderwagen en die waren met de vorige verkocht. Momy hook en luvion clips ofzoiets Ik vind de stokkeerruimte onderin de bugaboo donkey ook maar weinig ja als ik op shoptocht ga kom ik soms best thuis met veel (de markt ,stad ,...) Strijk is klaar ,net nog de toekomstige peter te helpen met iets online ,de man was in paniek maar was snel opgelost. Nu alles wegleggen stofzuigen en ML wilde frietjes ,ik wil ze uithalen ,hij ze thuis maken ,maar heb geen zin om de moeite te doen ,hij doet het nooit.
@puzzel hahah dankjewel. @liefoe oww nou dan heb ik niet zoveel ruimte nodig wij doen hier boodschappen met de auto. Dan komt het wel goed denk ik. Ik ga morgen naar de baby en tienerstore even beide testen. Jij hebt al lekker veel werk verzet! Hier staat het huishouden te wachten geen zin in net maar gekookt. Ik heb helaas niet zo een keuken prins als jij
Je gaat toch niet met de auto door de markt of stad? Mijne man kookt noot hoor , ik mag zl blij zijn als hij eens aardappelen schilt
Hoi , Vandaag een rustig dagje voor me ,wat nadenken voor het kaartje. Is 90 veel voor een pretecho van 30 minuten? heb dus geen idee.... liefs
@FirstTimer: coole foto! @Liefoe: ik geloof dat het hier in de buurt rond de 70 kost zo'n 3D echo.. Hier: Bij de vk controle was alles ok. Bloeddruk was trouwens ook ietsie beter dan voorgaande keren Hartje geluisterd, buik gemeten en hup ik was weer klaar Over 3 weken moet ik weer.
Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV Zoon 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/BV Zoon 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV ????? Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ September 5 Christiea, controle vk dmj, controle vk 6 Firsttimer, controle vk 9 Linda99, controle gyn 11 Lies1988, controle vk 12 Minou, controle vk 16 Puzzelstukje controle vk dmj, Glucose tolerantie test 18 Sweetangell, Controle gyn 20 Liefoe, controle gyn 23 Linda99, GUO + gyn 25 LA85, controle vk Oktober 2 Lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)