Lieffoe wij hadden. Geslachtsbepaling 1,5 uur en krijgen over twee weken weer 1,5 uur maar dan 3d. Met 6 foto's alle foto's op cd en de hele twee echo's op dvd voor 150 euro
Meiden lekker bezig zo te lezen. Hier gaat het niet.... Ik zie het niet echt meer zitten. Hoe ik me nu voel. Mijn hele lichaam doet zeer, de toekomst eigenlijk aan alles twijfel ik. Heb het zwaar...
@linda hey meis, waarom zie je het niet niet meer zitten? Waar twijfel je aan? Ik denk dat iedereen wel in bepaalde mate heeft hoor schat.
ooh linda hoewel hier geen tweeling en een andere situatie vind ik t ook heel zwaar. heb t zelf ook heel zwaar en twijfel aan alles... heel herkenbaar dus. en gooi er nog een paar hormonrn bij en t is compleet hihi. zet m oo!!
Hi dames. Ik ben vandaag 23 weken zwanger & 4 januari 2014 uitgerekend. Het gaat super. Miet misselijk geweest alleem wel behoorlijk moe. Buikje begint goed te groeien en striae begint te komen aan de onderkant van mijn borsten.. Hoe gaat heg bij jullie!?
Linda, wat vervelend dat je je zo voelt Het lijkt me ontzettend logisch dat je bang bent om deze kindjes te verliezen en het lijkt me dat een tweelingzwangerschap sowieso al een stuk zwaarder is dan een eenlingzwangerschap. Welke lichamelijke klachten heb je? Ik hoop dat je je lichamelijk snel wat beter voelt en ik duim echt zo hard dat de tijd voorbij vliegt voor je en dat je een gezonde zoon en dochter op de wereld gaat zetten Puzzelstukje, hoop dat voor jou ook de tijd voorbij vliegt! Moederindedop, welkom Hier nog geen striae, wel helaas nog veel misselijk 's ochtends. Gelukkig nu 2 dagen al niet meer overgegeven Kom je hier actief mee schrijven? Je kunt jezelf eventueel toevoegen aan de lijst.
Och Linda en puzzelstukje.. Wat naar om te lezen. Waar zit jullie twijfel in?Moederindedop gezellig dat je mee komt kletsen! Wij zijn druk bezig met de uitzetlijst en de helft heb ik al af kunnen vinken. Er komen steeds meer babyspullen in huis en daardoor wordt het steeds echter. Zo leuk!! Ik heb nu een basisverzekering. Als ik hem ophoog krijg ik ook een kraampakket enz. Maar die verzekering start dan pas in januari toch? En ik ben 9 januari uitgerekend dus heeft dat wel zoveel nut is hier de vraag.
Linda: hoe is het nu met je? Minou: leuk toch! Begint echt echt te worden dan he! Qua kraampakket, ik weet dat wij hem wel krijgen, wij hebben ook een aanvullende verzekering. Maar straks komt de kleine in december en dan heb je er niets meer aan... Moeilijk. Wat zeggen je ouders bv? Moederindedop: welkom! Ik ben hier degene die het meeste klaagt Sorry! Lies: hoe is het met jou?
Hallo allemaal! Ik heb hier geloof ik nog niet meegekletst, zit vooral in een januari-facebookgroepje te kletsen, maar leek me wel gezellig om hier ook mee te kletsen, blijf ik lekker bezig, haha! Ik ben 13 januari uitgerekend van nr. 2! Bij een extra echo (18 weken) werd met 99% stelligheid gezegd dat we een meisje zouden krijgen (erg leuk, aangezien nr. 1 een jongen van 2,5 is), maar bij de 20 weken echo werd vastgesteld dat het een jongen is! En het "bewijs" was ook wel erg duidelijk te zien... Beetje een omslag moeten maken dus (en ook wat meidenkleertjes moeten gaan omruilen!) en ben er een dag of 3 best wel van slag geweest. Voelde toch aan als een verlies. Maar goed, hallo dus allemaal!
Even een reactie vanauit Griekenland @linda jk vind het zo sneu voornje dat je het niet ziet zitten, waar ligt dat aan? En puzzel bij jou? Ik heb ook wel dat ik denk hoe gaan we sommige dingen in hemelsnaam regelen maar ivm andere onzekere factoren valt niet alles strak te plannen en heb ik ook wel van ik zie t wel. @m.i.d. Welkom ik heb gelukkig nog geen straie @cealis ook welkom zal idd ff flink wennen geweest zijn. Wij willen niet weten wat t wordt maar denk dat t een meisje is. @minou geen idee qua verzekering. Sommige hebben t kraampakket weer wel in de basis dacht ik
welkom!! dat zou best wel even schrikken zijn geweest zeg. je stelt je er dan toch op in en dan opeens is het anders!! kan je er nu wel van genieten? bouwjaar hoe is t in griekenland? knap dat je die hitte aankan zeg. het is hier gewoon zo dat ik altijd een actief persoon ben en ik kan nu niets. ik kan soms niet eens voor mijn dochter zorgen. ik hang al twintig welen op bed en bank daar wordt je niet vrolijk van.
Dat het niet meer zo zie zitten heeft te maken met het feit dat we nu naar de periode gaan toeleven waar het de vorige keren mis ging Zowel bij Milan* als bij Isa* was de 20 weken echo en de hart echo's helemaal goed. Tot aan 27.5 en 29 weken. Toen was het ineens mis. Dat is ook het bijzondere van deze aandoening. Zo is er niets en zo is het hart zo dik dat bloed niet meer rond gepomt kan worden. En ik weet dat dit een andere zwangerschap is, anders tot stand gekomen etc. etc. Maar als je twee keer je kindje in je eigen armen naar de Hemel hebt zien gaan gaat dat je niet in je koude kleren zitten en neem je dat voor altijd met je mee. De stress en spanning gaat in mijn lichaam zitten. Tijdens mijn bevalling van Isa* heb ik mijn bekken gebroken en daar heb ik nu hinder van. Plus wat volgens mij Monique ook al zij alle hormonen erbij. En je hebt het plaatje compleet. Ik wil niet zeuren maar op deze manier is het zwaar en niet zo leuk. Maar ik wist dat dit kon gebeuren en ik heb het er dubbel en dwars voor over. Kinderen mogen krijgen is het grootste geschenk op aarde!
Linda, het lijkt me vreselijk moeilijk in de situatie waar jij nu in zit! Echt respect. En natuurlijk heb je het er voor over. Alleen is het soms even extra moeilijk en moet al je frustratie er even uit! En je angsten ook natuurlijk. Helemaal niet gek dat je dat hebt. En daar is dit toch ook voor even klagen (ik doe niet anders) Zet m op!
@linda Dikke knuf voor jullie beide, en het is helemaal niet zo raar dat je ze voelt zelfs vrouwen die nog nooit eerder zwanger zijn geweest zijn (soms onterecht) zo ontzettende onzeker dus laat staan hoe jij je voelt mop! Dikke digitale knuf @Puzzel arme meis ik hoop dat jij ook zsm weer een paar goede dagen achter elkaar hebt zo is het natuurlijk ook niet leuk @Bouwjaar geniet lekker van de vakantie hoor! @Nieuwe meiden welkom @hier bah hoe het weer ineens kan veranderen he? het hoefde van mij niet zo warm maar dit is ook weer het andere uiterste. Vanmiddag verjaardag van mijn vriend zn nichtje heb eigenlijk geen zin om te gaan vorige keer kreeg ik een kopstoot in me buik van een van die kinderen. Ouders reageerde een beetje lompjes erop niet doe he ze heeft een baby´tje in de buik. Heb toen tot aan de echo me zorgen zitten maken.
Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Zoon Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV. Krijgt een Dochter 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Verrassing Liefoe, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZH en BV Dochter 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV/BV beide. Krijgt een Zoon Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZH en FV Zoon 8. Puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling ZH en FV Dochter 9. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZH, en BV Dochter & Zoon Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZH/BV Zoon 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV. Krijgt een Dochter Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV ????? Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZH en BV Dochter 12. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv Zoon 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ September 9 Linda99, controle gyn 11 Lies1988, controle vk 12 Minou, controle vk 16 Puzzelstukje controle vk dmj, Glucose tolerantie test 18 Sweetangell, Controle gyn 20 Liefoe, controle gyn 23 Linda99, GUO + gyn 24 FirstTimer Controle Vk 25 LA85, controle vk Oktober 2 Lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer 3 Gratis Pretecho Hogeschool Rotterdam FirstTimer BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)[/QUOTE]
Lieve Linda , ik wou dat ik al was het maar de helft van je angsten kon wegnemen! Ik zit in een heel leuk groepje van dames die voortgaan na een miskraam ,kindje later in de zwangerschap verloren of bij de geboorte...heel lieve ,super dames ,echt doet enorm goed om elkaar te steunen doorheen de dagen van zwangerschapswens ,zwanger zijn en hopelijk ook erna! Hier een luie zondag ,nouja lui voor ML en de kids , ik heb al heel wat gedaan... Morgen denk ik naar de Ikea ,prenatal ,Etos. De gratis bonnen gaan opgebruiken en schoenenkast kopen! Verder word ik nabij opgevolgd na een 2e slechtse suikertest ,ik moet hiervoor dinsdag asap naar de dieetiste gaan via mijn endocrienoloog. Baalde enorm en ben kwaad op mezelf ,ik had het dus enorm moeilijk de vrijdag toen mijn gynècoloog me toch wel opgejaagd opbelde Verder zijn we ook begonnen aan het wiegje te pimpen , geboortekaartje en doopsuikers x
uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ december 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, bevalling zh en (poging) bv bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv 10. linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling th en bv ????? vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 12. babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling th en bv 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv firsttimer, 26 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ september 9 linda99, controle gyn 11 lies1988, controle vk 12 minou, controle vk 16 puzzelstukje controle vk dmj, glucose tolerantie test 18 sweetangell, controle gyn 20 liefoe, controle gyn 23 linda99, guo + gyn 24 firsttimer controle vk 25 la85, controle vk oktober 2 lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. Eigenwijs kind vorige keer 3 gratis pretecho hogeschool rotterdam firsttimer 3 gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) Caelis 17 gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) Caelis 31 gratis pretecho hogeschool rotterdam (13.00 - 13.50 uur) Caelis bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Ik heb mezelf er even tussen gezet en mijn komende pretecho afspraken er bij gezet. @ Firsttimer: leuk dat je ook pretechos's krijgt bij de HR! @ Linda: heel veel sterkte en een dikke knuffel meid.
Nog even 1 berichtje aan Linda, Wat je hebt meegemaakt is ook onmenselijk. Ik vind het begrijpelijk dat je nu angsten hebt. Misschien en hopelijk gaan die uiteindelijk weer weg. Maar kom lekker klagen hier, het is prima. Wij slepen je er zo goed mogelijk door heen. Oja en luister aub niet naar mensen die zeggen dat je 'moet' genieten. Je gevoel is nu eenmaal zoals t is.
Ja, wat bouwjaar zegt: je moet genieten! Zo vreselijk als mensen dat steeds zeggen... Dat kan ik ook niet, wil alleen maar het kindje eruit hebben straks. Genieten is niet voor iedereen weggelegd.