1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dank je Minou:) Ik moet me ook nog gaan verdiepen in de bevalling etc. Begin oktober start wel mijn pufcursus:p

LA, wat ontzettend fijn dat je een flatje gevonden hebt:D Wel heerl erg balen dat je zo slecht en weinig slaapt. Hopelijk valt je eerste werkdag mee en heb je zo veel indrukken opgedaan dat je vannacht heerlijk slaapt:) (bij mij werkt het alleen altijd net andersom: hoe meer indrukken, hoe minder ik slaap omdat ik overal over blijf nadenken en over ga dromen;))

Hoe is het met alle andere dames? Hebben jullie de geboortekaartjes al uitgezocht? Ik moet me daar echt nog mee bezig gaan houden, staat niet heel hoog op mijn prioriteitenlijstje merk ik:)

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames

vandaag errug vroeg in ziekenhuis geweest voor de glucose test nuchter was me suiker 5,6 dus goed! en mocht het zijn dat me suiker vanmorgen niet goed bleek na de test werd ik voor 4 uur gebeld , is gelukkig niet gebeurd dus weer een zorg minder!

verder hier druk aan het bellen geweest met de woningbouw ivm nieuwe woning afgelopen weekend was het weer raak hier politie erbij geweest hiernaast waarschuwing gehad ivm lawaai , vandaag en gister die buurvrouw daarnaast weer bezig met auwehoeren dus gaat weer lekker!

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Fijn van je goede waarde dmj!
    Jullie hadden toch al een nieuw huis toegewezen gekregen of heb ik iets verzonnen of gemist? Of belde je om spoed achter de nieuwe woning te zetten? Lijkt me zo vervelend om te wonen naast van die aso buren:(

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    die is na een week weer opgezegt die woning ivm dat daar familie woonde van die buurman waarmee we hier ruzie hebben
    dus voor dat we daar kwamen te wonen begon het gedonder alweer zoals ze dat bij de politie zo mooi zeggen het probleem werd niet opgelost maar verplaatst dus ja nu zitten we hier nog steeds!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dmj fijn van je goede test.
    Maar balen van het huis, hopelijk vinden jullie snel iets anders.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Wat een stilte hier. Al heb ik zelf ook niet veel te melden.

Gaat t nog goed met iedereen?

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja is inderdaad stil hier!
    hier gister een buikondersteunende band gekocht ivm dat ik erg last van me bekken etc heb moet zeggen heb hem nu om maar geeft toch behoorlijk wat steun!
    hierbij nog een foto update van me buik vind het echt snel gaan , en gister heeft manlief toch echt voor de eerste keer de kleine gevoeld en meneertje trapte zo erg dat het op het blote oog ook te zien was aan me buik!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    In mn buikfoto's album staat een foto van ff ruim een week terug. Zal dit weekend wel; weer een nieuwe maken.

@dmj leuk dat je man t gevoeld hebt. Hier houdt Frummel zich steeds weer stil als vl zijn hand er op legt, jammer. Van de week in bad als ik dan helemaal stil zat en Frummel gaf een schopje zag je ook t water wat meebewegen. Grappig
    Voelt hier iemand al een patroon qua bewegingen door de dag heen? Ik niet namelijk

Ennuh fijn dat die band goed helpt

9. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hier wel een patroon , voor sávonds als ik op de bank zit en als ik ga slapen (overdag af en toe ook) maar dan moet ik echt in rust stand zijn zeg maar.

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik maak de kaartjes zelf en de voor- en achterkant is af enkel nog de aantallen uitprinten en uitsnijden.
    Doopsuikers is voor oktober maar dat weet ik ook al wat te nemen :)

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dmj prima van de waarde!!!
    Hier was die toen 5,2 bij mij...
    Maar men prikken gaat goed ( de waarden dan toch ).

K*t van dat burengedoe...:(

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dat gaat idd mooi snel :)

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heerlijk e bouwjaar !

Foto wij willen een foto ;)

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ochtendmisselijkheid en braken,
    Een 1e trimesterkwaal my *ss...
    Ik lijk meer getrouwd met de wc-pot dan met mijn man ;)

Verder nu naar Heerlen Ikea en prenatal en
    Morgen gynè, echo!!!

Dit is mijn buik :)
    Bekijk bijlage 350677

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    oeh niet fijn die misselijkheid! hoop voor je dat het snel weer over is!
    Spannend echo :D:D

jij gaat ook snel met je buikje! mooi!:D

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lief jou hebt ook al een flinke buik! Nice :)
    Alleen jammer van die misselijkheid

Ik vroeg me gister tijdens het douchen af hoe lang ik mezelf nog kan scheren, kan er minder goed bij :)

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Owja hier idem heb me met de tondeuse onthaard dan zet ik een make up spiegeltje erbij en erna laat ik men man nogeens inspecteren als hij er is ;)

Morgen moet ik ook weer piekfijn voor de dag komen, doe ik dan altijd net ervoor :)

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Dmj, mooie buik:D Fijn dat de band wat steun geeft:)
    Wat rot zeg dat dat huis niet door ging:( Sterkte met je buren!

Liefoe, balen van je misselijkheid:( Zoals je weet heb ik er helaas ook nog steeds last van. Mooie buik!

Bouwjaar, ik merk wel echt een ritme bij ons kindje. 's Avonds het actiefst, 's ochtends iets minder en overdag voel ik haar niet heel veel. Alleen als ik in de trein of auto zit wordt ze vaak wakker en voel ik haar trappen. Mijn man heeft inmiddels de kleine gevoeld en ook mijn buik zien bewegen:) Herken het wel dat het kindje snel ophoudt als de papa zijn hand op mijn buik legt. Verloskundige zei ook dat dit heel vaak voorkomt:p
    Scheren lukt me nog goed haha. Ga het over een tijdje ook maar met een spiegeltje doen en dan mijn man laten kijken of ik nog delen gemist heb ofzo;)

Hoe gaat het met iedereen? Mijn buikfoto van afgelopen weekend staat trouwens in mijn album, geloof dat ik dat hier nog niet gezegd had. Dit weekend maakt mijn man er weer 1 van mijn blote buik, dan is het wat beter te zien:)

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

We zijn terug thuis,
    Echo ging vlot, ons kleintje ligt nog altijd dwars maar nu hoofd rechts ipv.links.
    Groei loopt weer voor dankzij goed rond buikje en lange beentjes , 767 gram op 24 weken en 3 dagen.
    Hier is ze dan met een grote smile ;)
    Bekijk bijlage 350905

Deel Deze Pagina