Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ december 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, bevalling zh en (poging) bv bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv 10. linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling th en bv ????? vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 12. babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling th en bv 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv firsttimer, 26 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ september 23 linda99, guo + gyn 23 dmj, echo 24 firsttimer controle vk 25 la85, controle vk bouwjaar controle vk 27 christiea, pretecho, oktober 2 lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer 3 firsttimer, gratis pretecho hogeschool rotterdam 3 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 3 christiea, controle vk 9 lies1988, controle vk 14 Puzzelstukje controle vk 17 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 18 oktober,afspraak gynè 21 oktober, pretecho 29 christiea, gesprek over de bevalling met gyn 31 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (13.00 - 13.50 uur) november 6 bouwjaar intake kraamzorg bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Ook even mijn afspraak toegevoegd
Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ december 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, bevalling zh en (poging) bv bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv 10. linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling th en bv ????? vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 12. babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling th en bv 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv firsttimer, 26 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ september 23 linda99, guo + gyn 23 dmj, echo 24 firsttimer controle vk 25 la85, controle vk bouwjaar controle vk 27 christiea, pretecho, oktober 2 lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer 3 firsttimer, gratis pretecho hogeschool rotterdam 3 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 3 christiea, controle vk 3 dmj,intake kraamzorg 7 dmj ,controle vk 9 lies1988, controle vk 14 Puzzelstukje controle vk 17 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 18 oktober,afspraak gynè 21 oktober, pretecho 29 christiea, gesprek over de bevalling met gyn 31 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (13.00 - 13.50 uur) november 6 bouwjaar intake kraamzorg bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Mooie buik Lies! Super fijn nieuws voor je dmj! Ik heb een heel gezellig weekend gehad met een bruiloft, shoppen met mijn zusje, een verjaardag, borrel (zonder alcohol) bij de buren. Echter denk ik dat ik zo'n druk gevuld weekend niet meer kan. Lag gisteren om 9 uur te slapen t/m 7 uur vanochtend. En ben nu weer erg moe. Hebben jullie aanpassingen gedaan in je leven qua energie?
Uitgerekend 1 -15 januari 2014[/B][/COLOR] ♥[/SIZE] december 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, bevalling zh en (poging) bv bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv 10. linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling th en bv ????? vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 12. babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling th en bv 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv firsttimer, 26 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ september 23 linda99, guo + gyn 23 dmj, echo 24 firsttimer controle vk 25 la85, controle vk bouwjaar controle vk 27 christiea, pretecho, oktober 2 lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer 3 firsttimer, gratis pretecho hogeschool rotterdam 3 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 3 christiea, controle vk 3 dmj,intake kraamzorg 7 dmj ,controle vk 9 lies1988, controle vk 10 Minou, controle k 14 Puzzelstukje controle vk 17 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 18 oktober,afspraak gynè 21 oktober, pretecho 29 christiea, gesprek over de bevalling met gyn 31 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (13.00 - 13.50 uur) november 6 bouwjaar intake kraamzorg bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Even mijn leeftijd aangepast (was in juni al jarig) en afspraak toegevoegd. Bouwjaar, ben jij de eerste met een intake voor de kraamzorg? Spannend!
Uitgerekend 1-15 januari♥ december 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, bevalling zh en (poging) bv bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv 10. linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling th en bv ????? vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 12. babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling th en bv 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv firsttimer, 26 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ september 24 firsttimer, controle vk 25 la85, controle vk bouwjaar, controle vk 27 christiea, pretecho oktober 2 lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer 3 firsttimer, gratis pretecho hogeschool rotterdam caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) christiea, controle vk dmj, intake kraamzorg 7 dmj, controle vk 9 lies1988, controle vk 10 minou, controle vk 14 puzzelstukje controle vk 17 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (8.30 - 9.20 uur) 18 liefoe, afspraak gynè 21 liefoe, pretecho 29 christiea, gesprek over de bevalling met gyn 31 caelis, gratis pretecho hogeschool rotterdam (13.00 - 13.50 uur) november 6 bouwjaar, intake kraamzorg bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Even de opmaak wat aangepast
@minou geen idee of niemand eerder heeft. Ze belden tijdens mijn vakantie - nam niet op- en kreeg vervolgens een email of ik terug wilde bellen (a 10ct/min :x) voor een afspraak op korte termijn. Maar ja er was amper plek en enkel overdag. Tja ik werk fulltime en ga geen vrij nemen voor die intake, ik heb 1x/2wk een vrije dag en dan moet t daar maar op. Op de website staat intake in maand 5 maar op 6 nov ben ik ehh .....31 weken das eind maand 7. Maar goed snap ook niet waarom t al in maand 5 zou moeten, tijd zat. Verder aanpassingen in t leven: *ik loop langzamer, houd normaal nogal van lekker doorlopen maar dat gaat niet meer *niet meer rennen om de trein te halen *na de tijdelijke stop met sporten ivm bloed verlies daarna nog maar 1x/wk gegaan ipv 2 en sporten nouja meedoen met de les. De les die ik nog mee doen zijn blokjes van steps en Xco (buis met zand) en ik spring niet meer en ookd e snelle bewegingen met de Xco laat ik achter wege *Gister ook moe, eigenlijk 's middags al. Mijn weekend zat redelijk vol. Zaterdag sporten, huiselijke beslommeringen, 's middags tot uur of 19.30 op verjaardag geweest bij neefje. Zondag familiedag en daarvoor nog ff langs een prenetal warenhuis geweest dus 10.15 weg en ong 20.00 thuis. @lies haha ik had geschreven dat ik de opmaak zou fixen, klik ik op bericht versturen, zie ik dat je t net gedaan hebt Prima zo
Bouwjaar, haha jij bent net zo'n pietlut als ik daarin Ik heb het vanochtend in de trein met mijn telefoon gedaan. Treinreis ging lekker snel, opmaak aanpassen op je telefoon is een ramp Dmj heeft trouwens 3 oktober de intake van de kraamzorg zie ik. Ik heb 'm pas ergens in de 7e maand van mijn zwangerschap, krijg daar nog bericht over. Minou, dank je voor je compliment nog Mijn aanpassingen in het dagelijks leven: geen. Ik merk wel dat ik iets sneller moe ben en iets minder energie heb, maar ik voel me eigenlijk gewoon heel erg goed nu. Niet meer zo misselijk 's ochtends bijvoorbeeld. Gisteren heb ik nog gelopen van het station naar de supermarkt en van daar naar huis. Is best een flink stuk, maar dat gaat me prima af in hetzelfde tempo als voorheen (ik hou ook van doorlopen). In huis moet er nog wel wat geklust worden en afgelopen weekend heb ik lekker nog een kozijn geverfd. Ik heb binnenkort een weekje vakantie en ik wil dan zo'n beetje alle dagen ook schuren en verven. Nu heb ik daar nog tijd voor, straks met een baby niet meer en ik wil het huis graag af hebben van binnen. Ben anders in staat om in mijn verlof nog te gaan verven
Lieve dames, Ik ga jullie even verlaten. Ik neem even afstand van dit topic. Het gaat emotioneel niet goed. Lichamelijk ook niet, maar dat was al bekend. En ik vind het heel moeilijk om te lezen dat jullie bijna geen hinder ondervinden van jullie zwangerschap en ik ben mijn hele leven kwijt. Ik kan alleen op bed liggen. Ik kom hier misschien tegen het einde wel weer terug. Sorry maar ik kan het even niet aan. Kan alleen maar huilen. Huil nu al 8 uur en kan niet meer stoppen. Succes met alle echo's en controles!
jeetje meis echt zwaar kl*te dat het zo slecht gaat en begrijpelijk dat je even afstand wil nemen! take care meis! hele dikke knuffel vanuit hier!
Wat ontzettend rot dat je je zo emotioneel en fysiek slecht voelt, Puzzelstukje Kon er maar iets gedaan worden aan je lichamelijke klachten. Begrijpelijk dat je even afstand neemt. Heel erg veel sterkte en knuffel, ik hoop dat je je emotioneel gezien snel wat beter gaat voelen.
Owhh Puzzelstukje. Wat verrot dat je zo slecht gaat Veel sterkte en ik hoop dat t alsnog beter gaat worden. En mocht je er aan toe zijn, kom gewoon weer binnen vallen hoor. Je neit bezwaard voelen omdat je dan een tijd niet gereageerd hebt!
@puzzelstukje: wat vervelend je je zo rot voelt meid. Heel veel sterkte en ik hoop je je snel beter gaat voelen. hier gaat alles redelijk. Na mijn laatste berichtje over ik weer begonnen was met roken helaas nog niet goed gestopt. Weer aantal dingen in de familie gehad aan gezeik en gedoe en dat werkt ook al lekker stress verhogen. maar vanavond na het zwemmen gooi ik weg wat ik heb en begin ik gewoon lekker weer helemaal opnieuw en gaat het gewoon weer lukken voor ons zoontje. Volgende week donderdag aan afspraak met mijn mams om lekker nog ff savonds te winkelen. Heb een kortingsbon van de H&M voor 50% korting op babykleertjes. en mijn kleine meid van 2 heeft ook wat nieuwe kleertjes nodig. verheug me er nu al op haha. gisteren in bed behooorlijk kramp gehad. leken voorweeën ik herkende ze van de eerste zwangerschap. De pijn liep op, was echt heftig en voelde het weer weg eppen. werd er echt misselijk van. Gelukkig trok het na een half uur weg anders ging ik me toch wel echt erg zorgen maken gezien de vorige zwangerschap ook al niet helemaal vlekkeloos verliep. Vorige week belde mijn zwager op dat zijn vrouw zwanger was. Super leuk dus. 1 april word "kindje" verwacht. echt zo leuk. Lieke was altijd alleen en nu krijgt ze binnen een paar maandjes opeens een broertje en een neefje of nichtje erbij, hoe leuk is dat. jeeeej ik word tante haha. heb wel wat terug gelezen en zag het bij de meeste meiden allemaal wel redelijk goed verloopt allemaal gelukkig
ik zie dat je ook met het ''roken'' probleem zit hier moet ik ook stoppen ivm dat groei achter liep helemaal gestopt lukt me niet maar heb het gelukkig kunnen minderen naar 2 per dag zelfs de vk zei heb liever dat je 2 rookt dan in complete stress zit aangezien dat nog veel schadelijker kan zijn ook om het feit dat wij nog steeds gepest worden door de buren .dus snap helemaal wat je bedoeld met stress etc! maar goed niet elke vk is hetzelfde uiteraard misschien dat je daar iets aan heb?? en gefeliciteerd ! leuk joh weer mama worden en tante!
Hallo dames , puzzelstukje , ma meisje toch ,kom af en toe eens updaten daarom loet je er niet elke dag zijn ,kan ik ook niet ,hou je sterk heb je vriendinnen waar je af en toe terecht kunt ,je hart luchten?? Chantal ,leuk tante worden! Minou ,ja in't begin tot week 10 zeer veel last gehad van weinig energie soort griep gevoel met dan dat ochtendmisselijkheid/braken erbij ,dan redelijk ok tot een maand geleden ,1e x ziek geworden duurde veel langer dan normaal ,dus de energie liet ook op zich wachten.Ik probeer er niet aan toe te geven maar soms moet dat zoals vandaag ,ga me samen met de kleinste neerleggen namiddag,normaal ging ik supporteren voor de kindjes op de veldloop maar zoals ik me voel zal ik toch niet enthousiast cheeren Lies ,mooi buikie ! Hier niet zo best ,voel me echt goed belabberd ,weer sinds een kleine maand nog niet ertussen een sinusitus ,keel ,oren doen zeer. Wil zo graag ervan af ,ik laat meestal alles goed uitzieken eer ik naar iets grijp van medicatie maar als je kop de hele tijd op barsten staat. * Oja nog zo'n leuk kwaaltje sinds vannacht hevige kuitkrampen ,om de zoveel tijd ,dan toch maar magnesium in huis halen ,banaantjes eten ,juk! * Waggelen doen we ook ,viel mij niet op maar ML wel tot groot lachens toe * glucose opmeten gebeurd nog altijd 2x per week ,en email ze dan door tot nu toe geen insuline inspuitactie vernomen! *en dan dat braken ,het zuur maar dat zal denk ik tot de laatste dag zo nog wezen. Merk dan toch dat er nog mensen die wel wat anders ervaren ,is fijn om het eens neer te pennen! Hou jullie goed & Liefs x
Uitgerekend 1-15 januari♥ december 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, bevalling zh en (poging) bv bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv 10. linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling th en bv ????? vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 12. babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling th en bv 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv firsttimer, 26 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ september 27 christiea, pretecho oktober 2 lies1988, vervolg 20 wekenecho i.v.m. eigenwijs kind vorige keer 3 firsttimer, gratis pretecho hogeschool rotterdam caelis, gratis pretecho hs r'dam (8.30 - 9.20 uur) christiea, controle vk dmj, intake kraamzorg 7 dmj, controle vk 9 lies1988, controle vk 10 minou, controle vk 14 puzzelstukje, controle vk 17 caelis, gratis pretecho hs r'dam (8.30 - 9.20 uur) 18 liefoe, afspraak gynè 21 liefoe, pretecho 23 bouwjaar, controle vk 29 christiea, gesprek over de bevalling met gyn 30 bouwjaar, groeiecho + lokatie placenta 8.30 uur 31 caelis, gratis pretecho hs r'dam (13.00 - 13.50 uur) november 6 bouwjaar, intake kraamzorg bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Update afspraken