Veel plezier Liefoe bij je pretecho. Bouwjaar je bent geen papzak, maar snap wel wat je bedoelt ik voel me af en toe ook zo. DMJ beterschap, hoop dat je snel opknapt. Afgelopen weekend zijn de jongens verhuisd naar hun nieuwe kamers. De babykamer kunnen we nu gaan inrichten. Begin ook weer misselijk te worden en heb/krijg weer last van migraine. Ben er alleen nog niet achter of dit komt doordat dit een heel druk weekend was of door de hormonen. De jongens zijn 2 nachtjes logeren bij mijn schoonouders, dus heb me voorgenomen om vanmiddag eerder naar huis te gaan en lekker te relaxen op de bank. Er is bijna niemand hier, hebben allemaal vakantie.
hey dames, hier echo gehad uk is goed gegroeid is nu circa 1285 gr dus erg bij getrokken en echt al een eigenwijs mannetje haha~! hier net bij politie bureau geweest agent heeft woningbouw ook gebeld om evt nog meer vaart erachter te zetten aangezien het getreiter afgelopen weekend weer begon krijgen vanmiddag uitslag of we hem krijgen of niet! dus nog even spannend!
Christea ,oei migraine en maaglast Dmj ,wat een gedoe allemaal ,we duimen voort ! Hier is het een druk weekend geweest ,zaterdag wilde ik in actie schieten maar telkens een soort steekpijn in mijn bovenbil/heup en lang rechtstaan ging niet (gek dacht ik)en toen begon het pijn in mijn zijflanken van mijn buik precies of het harde buiken waren paar uur toch moeten tandenbijten en wilde toch voor onze dochter op pad gaan naar de familie. Vandaag ben ik erachter gekomen wat het was...ze is van hoofd naar onder in stuitligging gegaan en ze zal haar territorium eens goed uitgebuit hebben. En sedert toen geen maaglast meer gehad ,zondag prima gegaan rustig en geen pijn meer. Vandaag de pretecho en ze is een echte circusartieste ,door de stuitligging met de voeten in't gezicht spelen ,teentjes zuigen (dikke teen),goed drinken en vervolgens voldaan haar hoofdje te laten zakken. Lachen ook gezien en oogjes waren soms open (gek gezicht). Haartjes in de neklijn sprietjes zien uitsteken zoals bij een patertje. Zal 2 foto's zetten die van de dikke teen zuigen Bouwjaar wil je nog spenen erbij want denk dat de onze haar teen zal gaan gebruiken ze trekt enorm op der zus maar ook de jongste kwa bolle kaakjes ♥ : Bekijk bijlage 356304
@chris owh balen dat de misselijkheid en migraine weer komen. terke alvast. Inmiddels lekker op de bank, dekentje, bakkie thee, koekje/chocolaatje? Heerlijk @dmj owh dat is al een pittig gewicht. Al zou ik me er niet op vast pinnen, ze zitten er ook vaak naast. Maar de groei is goed dat is t belangrijkste, lekker! Spannend over het huis.. @lief Mooi hoor de echo's! Ze ligt nu dus stuit? Ik zal nog eens een buikfoto maken. Gisteren en vandaag alweer kreeg ik de "grappige"vraag weet je zeker dat t er geen 2 zijn... Maar volgens mij is mijn buik helemaal niet overdreven groot en een andere collega (vrouw, 1 kind) zei van het valt toch wel mee. Maar toch blegh. Gelukkig woensdag weer controle. Toch eens verifiëren
ja ze is gedraaid van vrijdag hoofd naar onder en zaterdag die knallende pijn naar stuit maar ferm met de poep naar onder want ze kon niet goed haar benen wegkrijgen ondanks het gepor enz... Maar is niet erg bouwjaar ze kunnen zeker nog goed draaien (bij meerder kids gehad te hebben nog tot heel laat in de zws). fotooo
gaaf he die mooie pret echo's wij hebben vandaag ook 3d echo gehad.... zooo leuk weer hihi en even de foto's naast die van mijn zoontje toen gelegd hihi. ben nu toch wel erg benieuwd haha we moeten nog even wachten.. bij de 20 wkn echo zagen ze dat mijn placenta een stukje voor mn baarmoedermond lag dus ik krijg met 34 weken nog een echo om te kijken of het weggetrokken is (anders wordt het een verplichte keizersnede) maar nu vandaag bij de 3d echo vroeg ze opeens krijg je met 32 weken nog echo? dus ik wist meteen wat ze bedoelde. ik zei nou met 34 weken idd voor mn placenta. '' ja zegt ze hij ligt er aardig overheen'' als ik het niet geweten had dan had ze het moeten melden bij de vk zei ze. maar zoals het er nu uit ziet gaat hij niet meer wegtrekken hij zit er nu ws nog verder overheen dan bij de 20 wkn echo dus ik zit even in een dipje maar ja ik ga me er maar vast op voorbereiden dat het dus een keizersnede wordt helaas.. __________________
ja idd al een pittig gewicht , zijn buikmeting kwam zelfs al uit op 30 week! terwijl ik deze week 29 week ben ... ben allang blij dat hij zo bijgetrokken is en weet pin me er niet te vast op het is een schatting ... wat betreft het huis hebben ze nog niet gebeld ,,, we zullen het morgen wel zien met de post ...... de agenten zeiden al van jullie moeten daar gewoon weg voor de kleine er is ,,, maar 1a de woningbouw pfff! agenten zijn die hiernaast ook al zo zat dat hij op zeer korte termijn op het matje word geroepen door de agenten en ook de woningbouw en ze willen zelfs afluister apparatuur plaatsen zodat ze hem gelijk kunnen pakken.....
@lief gelukkig maar, ik hoop namelijke dat Frummel uiteindelijk wel goed komt te liggen. Al heb ik op dit moment geen idee hoe t kindje ligt. @pheline mooi hoor ze lijkt best op haar broer. Wel balen een kz. Ik heb volgende week met 30 wk een groeiecho + placentalokalisatie. Hoop dat mijn placenta er nog voor ligt. Ik hoop zo op geen kz @dmj nou hopelijk goed nieuws op de mat morgen dan
Mooie foto's dames @Pheline, balen dat de placenta ervoor ligt. Zelf hoop ik op een ks, ik zie een herhaling van mijn twee eerste bevallingen niet nog een keer zitten. De tweede werd uiteindelijk ook een spoedks. Ik was daar veel eerder weer van op de benen dan de 'natuurlijke' (horror) bevalling van de oudste. Volgende afspraak met mijn (nieuwe) gyn en dan weet ik hopelijk meer. @dmj wat vervelend met je buren hoop dat jullie heel snel wat anders vinden. Gistermiddag niks gedaan. Lekker op de bank gelegen, beetje filmpje kijken. Alleen vandaag nog werken en dan vakantie.
ja is vervelend worden er zelf ook knettergek van! het is nu zelfs zo erg dat hij smorgens om 5:15 al begint met ouwehoeren deuren slaan enzo dan gaat ie naar het werk en om 17:00 begint de ellende weer @ keizersnede 1e heb ik ook ks gehad en moet eerlijk zijn zou het niet erg vinden weer een ks te krijgen ,.,
hallo dames ! hoe is het met jullie? hier super slecht weer geen woning ben zo boos en verdrietig tegelijk het is net alsof ze de boosdoener het hand boven het hoofd houden!! ben het zo spuugzat! sorry voor me ego bericht weet ff niet waar ik moet kruipen!
@ dmj.... ik zie er juist heel erg tegenop omdat ik die kleine rond heb lopen... maar die van jou is natuurlijk ook 1,5 jaar ouder... mijne is nog geen 2 als ik uitgerekend ben dus vind het wel erg k*t hoor..
Mooie pretechofoto's Liefoe en Pheline! Pheline, wat super balen van je placenta die voor de uitgang ligt Lijkt me niet fijn om te moeten herstellen van een ks met nog een jong kindje in huis. Bouwjaar, volgens mij zie jij er prachtig uit hoor! Christiea, vakantie voor jou Geniet er van! Dmj, wat kut En nu? Gewoon maar weer afwachten? Zien ze de urgentie dan niet als zelfs de politie erbij betrokken is??
het is een instelling op zich dus politie heeft weinig in te brengen helaas maar tjhaa het is nu wel zeker dat we hier blijven tot de kleine er is volgende week ben ik al 30 week zwanger en zit er dan langzamerhand niet meer op te wachten om te gaan verfen enzo dus helaas , ik zat er gister ook even compleet doorheen maar goed worden vandaag nog door agenten gebeld wat voor acties ze gaan ondernemen
Wilde alleen even melden dat met Jip en Janneke alles goed is, dat ze goed gegroeid zijn en dat de hartjes er perfect uitzien. Hier wordt de pijn met de dag erger. Of ik nu sta, zit of lig alles doet zeer. Nog 8 weekjes en dan is het klaar.
Hallo meiden. Maandag weer bij de vk geweest en alles met de baby was goed. Met 30 weken word dr een groeiecho gemaakt en volgende week dagcurve glucose prikken. toen k daar kwam werd me verteld dat bij de verloskundige die dienst had in de auto ingebroken was. En agenda en laptop met alle gegevns gestolen is. Verder nii over nagedacht. Maar eenmaal thuis dacht ik er opeens aan. Jaaaa maar hallo. In een bestandje zitten alle gegevens van de zwangere vrouwen. Oa. Verzekeringsnr en id kaart. Voel me daar nu toch erg onprettig bij. Inpresiepe kan iemand nu alles van je veranderen met die gegevens. Denk k er toch maar ff achteraan ga hoe en wat nu... staat ook echt in de laptop want de verloskundige die dienst had had ook geen gevens van mij en een wachtwoord kan wel omzeilt worden Merk dat ik me er toch best zorgen over maak Maar iig de baby doet het goed. Ik ga vanmiddag naar de fysio voor mn bekken. Laatste tijd onwijs veel pijn niet handig met een kleine van 2 en een puppy van 16 weken hahaha
DMJ en een andere optie komt er niet of in de nabije toekomst? Ben blij te horen dat de kleintjes het allemaal in de buik goed doen , ben benieuwd wie er als 1e zal gaan bevallen ,hoe het zal gaan ,de namen enz... Hier op en af ,dan veel energie dan ineens poef is het weg. En ja het is best druk in huis als je er meer dan alleen voor staat (ML werkt hard en veel uren).Wisten we wel opvoorhand maar de vorige 3 zwangerschappen verliepen dan veel beter. Zo zal maar door gaan doen want geraak er anders niet
Vandaag weer op controle geweest. Gaat prima, vanmorgen lag Frummel met t hoofd naar beneden. Mogelijk zijn t dus de billen of is t een voet tegen mn ribben. Moet over 2 weken alweer terugkomen (2,5 week mocht ook maar woe heeft mn voorkeur) Vandaag vrije dag wilde nog wat doen qua werk, maar tot nu toe weinig puf gehad om wat te doen.