hey meiden ja we zijn super blij ... vooral aangezien die vent nu alweer het lawaai vol open heeft staan .... wat een rust straks haha!
La Palma, herken je naam nog hoor Hoe is het met jou? Blackbird, fijn dat alles goed is! Zal zo de lijst ook eens updaten. Nieuwe controle, groeiecho en mijn leeftijd aanpassen
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ november 06 Bouwjaar, controle vk Bouwjaar, intake kraamzorg FirstTimer, groei echo en uitslag waardes 08 Liefoe , gynè 15 Lies1988, groeiecho 20 LA85, intake kraamzorg Bouwjaar, groeiecho 27 Lies1988, controle vk bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Hey dames nog even en we zijn allemaal 30 weken zwanger toch wel heel bijzonder. Jammer dat ik zo weinig hier ben, maar ik kan bijna niks meer. Heb nu ook hulp in huis. Vind het moeilijk maar het is niet anders. Gisteren uitgebreide echo gehad en alles is goed. De kindercardioloog verwacht ook geen gekke dingen meer. Dus de verwachting dat wij eindelijk echt ouders gaan worden wordt steeds meer de waarheid. Ook te horen gekregen dat als het zo goed blijft gaan met mij (het zwangere stuk) en met de kids dat ze me niet met 37 gaan helpen. Maar sowieso tot 38 of meer laten lopen. Het is beter voor de kindjes in alle opzichten. Maar 50% van de gevallen is al voor de 37 weken bevallen. Dus we zullen zien
Lies wat fijn dat je huis steeds meer af raakt. Het lijkt me een heerlijk gevoel DMJ wat ontzettend gefeliciteerd met jullie woning. Lekker snel klussen en verhuizen en dan kan je in alle rust aan de nieuwe tijd met jullie kleine beginnen. La Palma het zegt me nog wel iets hoor, jammer dat je de tijd niet vind om te komen. Fijn om te zien dat alles goed met je gaat
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ november 06 Bouwjaar, controle vk Bouwjaar, intake kraamzorg FirstTimer, groei echo en uitslag waardes 08 Liefoe , gynè 15 Lies1988, groeiecho 18 Linda99, groeiecho en consult 20 LA85, intake kraamzorg Bouwjaar, groeiecho 27 Lies1988, controle vk december 2 Linda99, groeiecho en gyn bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Linda, wat een goed nieuws dat er in principe niets meer in de weg staat om eindelijk ouders te worden! Gun het je enorm Wel echt ongelofelijk balen dat je je lichamelijk zo rot voelt en veel pijn hebt. Enerzijds ook fijn dat ze je langer willen door laten lopen als het met jou en de kindjes goed gaat, maar ik kan me voorstellen dat je er ook wel klaar mee bent. Vandaag weer een dag werken, morgen gelukkig vrij Na deze week nog 4 weken werken, ben zo aan het aftellen! Vanmorgen heb ik de wc-pot weer omarmd, het begint een vast ritueel te worden Ben blij als ik wat meer rust kan nemen, ik merk dat de misselijkheid dan ook minder is. Ik zou eigenlijk met 36 weken stoppen, maar ik heb nu wat vrije dagen opgenomen zodat ik met 35 weken kan stoppen.
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ november 06 Bouwjaar, controle vk Bouwjaar, intake kraamzorg FirstTimer, groei echo en uitslag waardes 07 Lies1988, intake kraamzorg 08 Liefoe , gynè 15 Lies1988, groeiecho 18 Linda99, groeiecho en consult 20 LA85, intake kraamzorg Bouwjaar, groeiecho 27 Lies1988, controle vk december 2 Linda99, groeiecho en gyn bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Intake kraamzorg erbij gezet.
Lies: nog even volhouden meis! Lekker dat je iets eerder kan stoppen toch wel door je vrije dagen. En rust nemen helpt echt hoor tegen de misselijkheid. DMJ: wat goed gefeliciteerd!! Ooh wat moet dat een opluchting zijn zeg voor jullie!! Ik gun t jullie echt zeg. Nu proberen om die nesteldrang nog even uit te stellen hihi. La Palma: ja ik weet nog wie je bent hoor! Jammer dat je niet vaker meekletst, maar we heel begrijpelijk hoor! Bouwjaar: ja soms is het moeilijk te voelen he wat nu wat precies is. Liefoe: hoe is het met jou en je prikken? Gaat dat goed? Blackbird: alle tijd nog voor die kleine om in te dalen toch! Komt vanzelf wel, die kids zijn nu al eigenwijs Ieder zijn eigen tempo. Maandag bij de vk geweest, kindje groeit goed maar eet mij op, duh! Als ik bevallen ben ben ik waarschijnlijk nog maar 55 kilo. Maar dat wist ik al. Ijzer was goed. Ze gaan in week 37 kijken of ze me waarschijnlijk met 38 weken willen inleiden ofzo. Mijn lichaam is er echt klaar mee, ik kan niet meer. Die harde buiken blijven ook maar komen.
+1!! @puzzel owh dat je nog zo weinig weegt, ik groei maar door Even een vraag. Hoe doen jullie dat met die stomme bedklossen? Ik vind het zo'n gez**k. In de folder van de vk staat 70-80 cm hoog Ons bed is nu 55 cm hoog, we hebben een boxsping die uit 2 1 persoons delen bestaan. Iedere deel heeft 6 pootjes. Dan zou ik 12 klossen meoten regelen, echter in t midden is de ruimte tussen de pootjes slecht 18 cm. Er kunnen wsl helemaal geen 2 klossen naast elkaar staan. Oke bierkrachtjes regelen dan, toevallig hebben we er nu 3 in huis, zouden er nog 6 bij moeten dan. Maar een kratje is ong 25 cm hoog. Nou dan kom je dus idd op 80 cm. Maar dan kom ik neit meer normaal mijn bed in en uit. Ik vind t zo'n gehannes en voor hoelang? Max 1 week?! Bevalling (die wellicht niet eens thuis zal zijn) en de kraamweek. Pff levert me nu al stress op :x
Wij hebben ook een boxsping en toen de kraamhulp hier kwam voor de intake heeft ze geken en inprinciepe kan het wel. Alleen voor wondverzorging moet mijn bed omhoog. Daarom zetten we het logeerbed op de klossen
Bouwjaar: ik heb geen idee. Kan je ze niet even bellen met die vraag? Ik slaap laatste tijd heel slecht, en ik ben even op de logeerkamer gaan liggen. Want wij slapen op zolder. Nu vind ik het een fijn idee om op de logeerkamer nog even te liggen als die kleine er is. Lekker dicht bij me kids in de buurt. Alleen is die kamer een beetje krapjes. Ik weet niet of dat mag enzo. Moeilijk...
wij hebben ook een boxspring en vorige keer hoefde hij niet op kratjes van de kraamhulp. ik zat toen ook in de stress dacht ik kom dan nooit mn bed in en uit... ja via een extra kratje haha
Nou ik hoop dat t hier ook niet hoeft dan. Precies ik moet dus ook een extra opstapje neerzetten, met het risico dat ik dus juist val doordat ik me verstap
bouwjaar, dan moet je wel inderdaad heel goed uitkijken. Lijkt me best eng als je midden in de nacht moet plassen...
ik hoor dat verhaal van die boxsprings ook vaker, dat die niet omhoog moeten. Ik vond het persoonlijk HEERLIJK! die klossen onder dat bed zo lekker hoog! vond het serieus jammer dat ze weer terug moesten haha! Niks geen moeite meer met uit bed stappen, je rolde jezelf er vanaf en je stond meteen maja wij hebben dan ook geen boxspring.. wat geweldig dat alles goed was linda99, de zin van het ouders worden raakt me flink. Het heeft voor jullie zo lang moeten duren Wat mooi dat het nu bijna zo is! Net zoals voor jou Bouwjaar, ik kan me het werkelijk niet voorstellen wat het is om een kindje tijdens de zwangerschap te verliezen maar maak het wel van dichtbij mee bij iemand.. de pijn en onzekerheid tijdens de zwangerschap blijft altijd! Het is jullie heel erg gegund! fijn dat je eerder kan stoppen lies1988! heerlijk lekker genieten van de rust! ik mag nog steeds in mijn handjes knijpen hoe ik me voel.. al is het alsof de laatste week mijn bekken toch echt gaat protesteren door het extra gewicht ofzo. Maar ach dan maar een halve dag actief, en een halve dag op de bank.. t is niet anders. Nog maar 2,5 maand te gaan
hallo dames! hier vanmorgen de woning bezichtigt ben verliefd hihi zooo groot en nieuw! bouwjaar van de woning is van 2007 dus vrij recent en luxe kan niet wachten tot we de sleutel in handen hebben en aan de slag kunnen
Gefeliciteerd met de nieuwe woning. Fijn je van al het geauwehoer van de buurman af bent en lekker een mooi babykamertje kan beginnen nu Hier moest met de eersre zwangerschap ook het bed opklossen. Ivm wondcontrole en bed verschonen. Heb toen ook gezegt daag mn bed hoeft nii iedere dag verschoont te worden en als het x gebeurde dan deed mijn man het wel als die uit zijn werk kwam. De wondcontrole deed mijn kraamzorg gewoon op bed hoor, vond ze totaal niet erg ging ze gewoon zelf ook even op het bed rand zitten. Wij hadden en hebben nog steeds een boxspring. Helemaal niet druk ommaken hoor.(deed ik ook bij de 1ste).. Ik kreeg zelfs een po in huis en een bed ding zodat ik rechtop in bed kon zitten. Voelde me daardoor eigelijk gewoon oud en ziek. Dacht bij mezelf hallo k zet een kind op de wereld ben geen invalide. 2 dagen na een spoedkeizersnede doordat mn dochter vastzat in het bekken stond ik zelf onder de douche en was ik al uit bed om koffie voor de kraamzorg te zetten Kortom absoluut niet druk maken over aanschaf van dingen of wat dan ook de is een grote kans je ze niet eens gebruikt
Nou intake vd kraamzorg al gehad. Ze belde of ze eerder kon komen. Het wordt dus bierkratjes verzamelen (en een ladder...), bed meot echt omhoog. Verder vriendelijk mens. Qua wensen aangegeven dat t wel iemand moet zijn die dingen kan beargumenteren. Krijg dus geen leerling omdat die soms nog onzeker kunnen zijn. Verder met 2 katten in huis aangegeven dat t niet handig is als iemand een allergie heeft en liever iemand die niet bang is voor katten. Oje en bij voorkeur een niet roker. Ondersteek en rugding kan ik gratis lenen en wordt gratis thuisgebracht. Zo ff regelen dan maar.