dmj: wat super! Nu lekker gaan klussen en inrichten! Ik heb het voordeel dat mijn moeder kraamverzorgster is geweest. Zij checkt altijd of alles praktisch geregeld is. Dus waar ik het beste luiers kan leggen enz. Mijn bed is al enorm hoog, als ik zit hangen mijn voeten zeker 20 cm boven de grond. Het bed is even hoog als de onderkant van mijn bibs. Ik niks ophogen, want dan heb ik een trap nodig De eerste week komt er kraamzorg en mijn moeder komt de 2e week helpen. De wondverzorging kan zij ook doen.
@kleine sam ik wil mn bed ook helemaal niet ophogen. Nu kan ik gewoon zitten op bed. Straks bungelen mn benen ook in de lucht Maar moet tegenwoordig 80 cm zijn, dat was altijd 70 cm.
Ik vind het heerlijk een bed zo hoog! Kan niet wachten hihi. Ik krijg ook geen jonkie qua kraamzorg zeggen ze. Ze vroegen ook of er een stagiaire mee mocht, maar in mijn situatie liever niet, ik moet nog zo aansterken. Vandaag 31 weken, jeeej! einde komt eindelijk in zicht!
Misschien suf maar ik ben echt heel blij voor je. Wat een opluchting zal t zijn. Hopelijk worden jullie helemaal gelukkig daar @puzzel een staigaire tja ach die mensen moeten ook leren. Ik heb wel aangegeven of ze dat ff willen doorgeven (en niet dat de bel gaat en er opeens 2 mensen staan)
Ooh zeker en normaal sta ik daar helemaal open voor. Maar in mijn situatie kom ik straks ondervoed uit de bevalling en ik moet zo min mogelijk drukte om me heen. Ik moet rusten en eten. En gezien met mijn PND vorige keer gaan we alles doen om mij het helpen dit niet weer te krijgen
@puzzel wat een gedoe voor je zeg zwanger zijn ik hoop inderdaad dat ze voor jou je gewoon wat eerder kunnen inleiden en je lekker kan aansterken weer zonder PND! @ Dmj ow meid wat ben ik Blij voor je lekker klussen en weg van die buurman, was hij toch nog ergens goed voor doordat je nu in een fijnere buurt en een fijner huis hebt top! @liefoe hoe gaat het met jou en de prikken hopelijk alles goed? @bouwjaar wat een gedoe zeg met dat bed ben zo blij dat ik naar het kraamhotel ga dat gezeur er ook nog bij! Hier terug van de gyn, kindje is goedgekeurd alles was gemiddeld en mag dus terug naar de vk, moet me nog wel aan het ´dieet´ houden en twee keer per week prikken om het in de gaten te houden.
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ november 08 Liefoe , gynè 12FirstTimer, controle VK 15 Lies1988, groeiecho 20 LA85, intake kraamzorg Bouwjaar, groeiecho 27 Lies1988, controle vk bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
hier juist wel toegestemd met stagaire, vorige keer ook maar toen heb ik na de bevalling nee gezegd omdat ik gestoord werd van de stagaire van de verloskundige die heeft 5 of 6 uur tegen me aan zitten lullen dat ik t zo goed deed.. pfff rot op kind Wel even doorgegeven dat we 2 katten en 2 honden hebben waarvan 1 mechelse herder.. t is een schat van een beest maar haha wel blij zeg maar.. dus niemand die bang van honden is a.u.b super dat de woning zo fijn was DJM!!
Wat super dat je verliefd bent op de woning dmj Echt zo fijn dat jullie op korte termijn kunnen verhuizen Puzzelstukje, jeetje zo weinig weeg je nog! Hoop dat je met 38 weken ingeleid zal worden. FirstTimer, wat fijn dat je terug naar de vk kan Vandaag ook de intake van de kraamzorg gehad. Ons bed moet echt op klossen, vind het wel prima. Begin december krijg ik er 5 gratis thuis bezorgd en ook een ondersteek. Ook doorgegeven dat wij huisdieren hebben en dat ik liever ook geen roker heb. Verder heb ik aangegeven geen leerling te willen. De stagiaire van de verloskundigepraktijk vind ik geen probleem, maar de kraamzorg heeft naar mijn idee niet echt een aandeel tijdens de bevalling. Wil eigenlijk zo min mogelijk mensen om me heen.
goeiemorgen dames!! vandaag gaan we de sleutel halen.... dus lekker aan de slag ,, hebben geluk op de vloeren ligt vrijwel overal nieuwe dikke zeil dus hoeven alleen de woonkamer en speelkamer laminaat te leggen ,,, en uiteraard alles verfen en dan kunnen we over
@firsttimer, maar verblijf je je hele kraamtijd in dat kraamhotel dan? Wat als je thuis kraamhulp krijgt moet je bed ook op hoogte zijn... @staigaire ach je die moeten t ook leren he, zo flauw als ze dan nergens mee mogen. Ben wel blij dat ik geen leerling (die dus zelfstandig mag) krijg. @lies ja bij jullie dus ook echt wel op klossen. De ondersteek en rug steun woden bij mij as woe al geleverd. Had ook later gemogen maar ja prima @dmj jeee nou hopelijk verloopt t klussen vlot en kunnen jullie snel over
@dmj wat fijn dat het huis in zo'n goede staat is, dat betekend zsm over dus. @bouwjaar vooralsnog kies ik ervoor om 5 dagen in het kraamhotel te verblijven volgens mij is dat het max wat je kunt krijgen. Wellicht 1 dag thuis puur alleen om op te starten. Ik ben nog niet gebeld niks dus zal eel goed zijn.
joh ik moet er niet aan denken om 5 dagen in een kraamhotel te zitten... laat mij maar lekker thuis maar goed, iedereen zijn ding natuurlijk Superfijn DJM! klusze!
Hoi allemaal , Dmj ,gefeiciteerd met de sleutel! first ,lekker op kraamhotel ,bij ons bestaat zoiets niet De controle hier in orde,meisje lag nu niet meer in stuit hoofdje naar onder en nu pas had ik door wat die tekeningetjes betekenden op de papieren (de ligging van de baby) lol. Poepje net onder mijn ribben ,volgende controle nu telkens om de 2 weken! Ze weegt nu 2.029 gram ,hoofd en buikje volgen mekaar goed op en lange beentjes.Ikzelf ben weer -1 kg snap niet hoe ik het doe want anders dan anders doe ik niet. Blijkt dat dat verbrandincident nogal vaker voor te komen bij zwangeren maar dan op de buik tijdens het strijken vertelde hij ons. Vanmorgen goed vezorgd wat de bolling onder de pleister was een brandblaar van formaat. Hier verlengd weekend ,feestje hier en daar en maandag niks ,relaxen. Wat gaan jullie doen ?? x
@blackbird heeelijk juist niet zorgen maken over koken bezoek verzorgen en 24/7 kraamzorg heerlijk @linda gaat nu lekker snel he helemaal voor jou!! @liefoe fijn te horen dat de kleine meid het goed maakt. Hoe gaat het met de prikken? Ben je misschien afgevallen omdat je anders eet ofzo? En wat lees ik nou heb je jezelf verbrand met de strijkijzer??!! Lekker druk weekend heb je voor de boeg!
blackbird: als jij dat lekker wilt moet je dat lekker doen toch! Liefoe: fijn dat alles weer is goedgekeurd! Linda, heerlijk toch! Echt nu even van genieten van t feit dat jullie allebei ouders worden! Wij gaan trouwens voor een jumbo pack geboortekoekjes. Niets smeren met boter en muisjes overal. Heerlijk www.geboortekoekjes.nl
Linda, wat een fijn idee zeg! Dmj, gefeliciteerd met de sleutel haha! Heerlijk dat er niet zoveel aan het huis gedaan hoeft te worden. Liefoe, fijn dat jullie meisje het zo goed doet FirstTimer, mij lijkt een kraanvogel ook niets maar wel heel fijn dat het jou erg relaxed lijkt Puzzelstukje, die koekjes ken ik, ideaal! Hou je het zwanger zijn nog een beetje vol? Nog een paar werkjes, je kan het! Vandaag gaan we een stoel bekijken via Marktplaats voor op de babykamer. Hoop dat ie mooi is, zijn we voor 30,- klaar Vanavond uit eten met nichten en neven en aanhang in Alkmaar. Zin in!
Prikken gaat prima s'morgens kan hij wel hoger staan maar dan moet ik de eenheden opdrijven. Ja stoomstrijkijzer gebruiken al zittend ,heb dringend een betere strijkplank nodig is niet niks. Zit nu met men been bloot met een soepbord ervoer kussen en zo met de laptop want ik kan niks op mijn bovenbeen zetten zo. Anders eten niet ,eet echt zoals ervoor de zwsdiabetes is ook iets wat veelal niet aan verkeerd eten vasthangt als je gezond eet enz. Maar echt aan de wisselwerking van zwshormoon en eigen insuline aanmaak.