1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Herkenbaar hoor het maagzuur. Heb er ook last van, vooral 's avonds en met het eten van bepaalde dingen. Ik lig veel op m'n linkerzijde en dat scheelt enorm. Ik heb meer last van mijn bekken. Lag vandaag echt te huilen in bed van de pijn. Ach het is niet zo erg als de niersteen bij Sam en zus zit nog in m'n buik, dus ik moet nog even doorbijten. Toch zou ik het zeker niet erg vinden zus zelf besluit om met 36/37 weken te komen.

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hallo dames!

hoe gaat het met jullie

hier een domper op de vreugde
    woning bevalt uiteraard helemaal alleen nu blijkt onze oude buurman waarmee we ruzie hadden , ons nieuw adres te weten!!
    dus gaat goed! ,morgen weer naar politie en woningbouw dat ze hem even goed gaan aanspreken dat hij ons hoe dan ook met rust laat ,,, we hebben nu zoiets van dat we anders ons genoodzaakt zien om aangifte te doen van laster .... dus gaat lekker!!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Kleinesam ik kan t me goed voorstellen hoor dat je t niet erg vindt als kindke eerder komt.

Dmj bah wat erg.

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    nee! bah djm!! wat stom! hoe is hij daar achter gekomen!

owja ik ben trouwens niet Ilona op facebook hoor, dat is degene die de facebook opgezet heeft en ik wist niet hoe ik mensen toe kon voegen;)

pff qua datum mag baby gewoon half januari komen.. maar van mij mag t stiekem ook wel vanaf 37 weken hihi:p ik ga heel veel dingen niet missen iig.. zoals 1000x plassen op een dag;)

Vandaag hele drukke dag gehad, want mijn zoontje en mijn man zijn vandaag jarig! :D zoonlief werd 2 dus helemaal leuke dag van gemaakt, naar Artis geweest en naar een pietenfeest op de kinderboerderij. Nu nog frietjes eten hihi

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    gefe Blackbird!

en ja hoe hij erachter is gekomen geen idee? hadden het expres niemand verteld!

hier zometeen de vk in zh bellen
    heb sinds dat ik wakker ben geworden van me middag dutje last onderin me buik met af en toe behoorlijke pijnlijke steken ... en zonet ging ik naar het toilet en zag ik dus iets roods in me onderbroek ......... en wat ik al zo raar vond kwam gister onder de douche weg en had toen ineens uit het niets super dikke enkels ! ( vocht) dus ja kijken het nu nog ff half uurtje aan zakt het niet dan zullen we zien ....

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    even een update ...
    net terug vanuit zh , kleine blijkt volledig ingedaald te zijn ...heb een ctg gehad van 3 kwartier waaruit naar voren kwam dat ik af en toe al behoorlijke weeen had dus maandag weer heen ... we zullen zien

7. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Spannend DMJ!

Voor mij n rare dag. Vandaag ben ik volgens de meting van gyn 34 weken zwanger (m'n ticket klopt niet...) bij mijn zoontje ben ik met exact 34 weken bevallen. Een kleine mijlpaal dus. Ik hoop zus nog ff binnen te houden...

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja zekers spannend kleinesam

had net al discussie op fb .... vrienden van ons gokken dat het nog 2 week duurd en dat de kleine zich dan al wel meld.... en moet eerlijk zijn zon raar voorgevoel heb ik zelf ook

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Had je al ontsluiting of zat het nog potdicht? Hebben ze je cervixlengte gemeten? Ik denk dat je een deel of de gehele slijmprop hebt verloren. Dit hoeft nog niks te betekenen, maar aangezien het ook al rommelt... En met 34 weken remmen ze niet hè, je mag dan gewoon bevallen. Ik denk ook dat ze de 37/38 zeker niet haalt;)

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    de bm mond lag nog ver naar achteren dus ze zei al ga je niet pesten daarmee , maar ze gaf wel aan dat volgens haar nog geen ontsluiting was
    ik denk zelf dat het een gedeelte van de slijmprop was , maar goed dat weet je natuurlijk nooit hihi
    en tjhaa ontsluiting kan soms snel gaan ! bij me 1e ging het ontzettend traag en bleef het steken op de 5 cm

en ja rommelen doet het zeker ,, word er soms gek van haha
    ik zat wel te klagen dat de kleine er wel uit mocht komen maar heb op dit moment zoiets blijf nog maar ffies zitten ,, moet de kleertjes allemaal nog een keer wassen , ivm dat we verhuisd zijn ,,,, en het kamertje op orde maken.... het is ook wat he haha

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    kleinesam: inderdaad een hele mijlpaal zeg!

DMJ: spannend! Het kan inderdaad nog wel lang duren, het is moeilijk om er iets over te zeggen...

Hier gister ook weer harde buiken toen ik gewoon lag op de bank, het is zeker aan het rommelen. Het zou mooi zijn als ik over 2,5e week 1 of 2 cm had. Maar ja, je weet het nooit he:)

12. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Spannend hoor dames! ik ben hier mijn ziekenhuistas al aan het pakken. Vrijdag hebben we een echo en dan hoop ik ook dat ik meer duidelijkheid heb over hoe de gyn het wil aanpakken.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ziekenhuistas staat hier al een tijdje klaar... Heb zelfs al de plakannen in de wc staan haha ik ben er klaar voor.

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    jeetje DJM! maar wel goed dat de baarmoeder nog zo naar achter ligt.. ingedaald is toch niet zo speciaal? ik bedoel.. mijn baby ligt al sinds 32 weken volledig ingedaald..

Ik hoop voor je dat de baby nog even blijft zitten hoor! lekker die 37 weken is wel fijn voor je mini!:)

*schaam* heb echt nog niet eens nagedacht over mijn ziekenhuis tas.. hehe..;) ik heb nog steeds t idee dat t nog heel ver weg is:p maandag 34 weken..

15. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    nou ja ingedaald is meer ervoor dat de kleine er zeg maar klaar voor ligt ,,,, en ze hadden bij mij helemaal nog niet gekeken of hij was ingedaald dus was meer een nieuwtje voor ons :)

nou als ik heel eerlijk mag zijn , mag de kleine al wel komen hoor vandaag was het ook erg onrustig in me buik en af en toe die pijnlijke steken pff! moet er niet aan denken dat dat nog paar weken zo door gaat hihi

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha die blackbird, jij denkt dat t januari 2015 komt;)

DMJ: hoe is het nu?

Linda, waar ben je? Zo lang niets van je gehoord!!

Vraagje aan dames met al een of meerdere kinderen:
    Is het normaal dat de kinderen op school of kinderdagverblijf uitdelen? Vaak gebeurde dit bij mij in de klas wel.
    Onze dochter zit 1 dag op het kinderdagverblijf, is het dan zo dat er vaak uitgedeeld wordt als ze een broertje of zusje hebben gekregen?

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Sorry ik heb jullie verwaarloosd.
    Nog 1 weekje en dan begint me verlof heerlijk! En dan is t mn het reizen, 16 weken geen NS meer yeahhh

@koffer ik heb mn ziekenhuis koffer nog niet klaar staan hoor. Komt wel als mn verlof begonnen is.

@kleinesam jeetje zeg verrot dat je zo last hebt van je bekken.
    Maagzuur heb ik met vlagen last van. Zoals vannacht :(
    Zo mooi zijn als je kleine nog 3 weekjes blijft zitten, dan mag je tenmisnte meteen naar huis Althans dat is wat ik hoorde

@dmj jeetje zeg hoe kan t nu weer dat de ex-buurman jullie nieuwe adres weet :x
    En jeetje dat je kleine al volledig is ingedaald :$
    Ach als hij wel nu komt...so be it. De kleerjtes zij toch niet smerig ofzo? Rest snel (laten) wassen en je kleine ziet t echt enit dat zn kamer nog niet af is :)

@blackbird nog gefeli met je mannen

Hier precies 35 weken en volgens mij nog 0,0 indaling hoor. Die billen zitten nog lekker hoog ;)

Gister jarig. S-ouders kwamen 12.00 en uit eindelijk was t huis 19.30 leeg. Beetje opruimen. Gingen om 20.30 een film kijken, daar heb ik 5 min van gezien. Na een half uur werd ik wakker en ben ik maar in bed gaan liggen.

@puzzel mn nichtje en neefje deelden wel op het kinderdagverblijf.
    Maar zou denken: doe lekker wat je zelf wilt :)

18. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Sam zit op het kinderdagverblijf en hij deelt koekjes uit. Ik heb deze besteld, lekker makkelijk ;)

Geboortekoekjes

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    kleinesam: deze koekjes hebben we al in huis, ik heb 2 jumbo dozen besteld, denk dat Y. deze ook gaat uitdelen dan. Heb er toch genoeg. Ze zijn ook best lekker trouwens!:D

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    bouwjaar: gefeliciteerd!:) Ja, geen wonder dat je daarna zo moe was. Je lijf heeft best wat rust nodig hoor.

Deel Deze Pagina