hallo dames hier gaat redelijk af en toe nog wel wat wee achtig gevoel... verder veel slapen ...ben vanmorgenvroeg wel getelt half uur van bed geweest en ben er gelijk weer ingedoken zo moe ben ik ... maar goed morgenmiddag naa vk in zh dus zal me benieuwen wat eruit komt
@bouwjaar, nog gefeliciteerd! Wij gingen gisteravond om 21:00 uur een filmpje kijken en daar ben ik na drie kwartier ook bij in slaap gevallen terwijl de film best spannend was. En ik had een hele rustige dag gehad. Gedichten schrijven, cadeautjes inpakken en er kwam een vriendin thee drinken. Haha, jij valt dus nog mee! Puzzelstukje, ik heb nog geen kinderen maar ben wel juf op een basisschool. Bij verjaardagen wordt standaard getrakteerd (behalve bij sommige geloven) maar bij geboortes niet standaard. Daar wordt in 50% van de gevallen getrakteerd. Het is dus helemaal aan jezelf. Blackbird, ik heb mijn ziekenhuistuis ook nog niet gepakt. Heb zelfs nog geen kraampakket in huis! Over twee weken ga ik met verlof, dan regel ik dat. Sta er dus hetzelfde in als jij. Dmj, wat geeft jou lijf al veel tekenen dat er wat te gebeuren staat de aankomende tijd. Bij mij is het nog helemaal rustig en daar ben ik wel blij om want ik ben er nog niet klaar voor hoor. Ben nog druk aan het werk en zaken aan het regelen voor de komst van ons eerste kind.
ja idd me lichaam geeft veel tekenen aan dat er op korte termijn wat staat te gebeuren ben er eigenlijk ook nog niet echt klaar voor maar ja dat ben je eig nooit maar komt vast wel op zijn pootjes terecht ..
Hoi allemaal, Zou ik nog mogen aanschuiven voor de laatste weekjes? Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en ben op 5 januari uitgerekend.
Dank je Nee, is mijn 2e kindje. Wat een verschil zeg, zo'n 2e zwangerschap. Bij de 1e was alles met 20 weken al in huis en klaar. Nu is het hopen dat de boel nog even dicht blijft, want er is nog het één en ander te doen haha!
Zo, al een aantal dames waarbij het lichaam aangeeft dat de bevalling mogelijk niet meer heel lang laat wachten! Ik moet zeggen dat ik daar totaal nog geen last van heb, heb zelfs amper harde buiken of iets. Grappig hoe dat bij iedereen kan verschillen en misschien verschilt het ook wel hoeveelste kindje dit is. Linda, ben zo benieuwd hoe het met je gaat! Puzzelstukje, geen ervaring met uitdelen voor broertjes/zusjes. Hoor het op zich wel redelijk vaak om me heen. Nog maar even voor jou he Latte, welkom! Hoop dat je kindje nog even blijft zitten dan Minou, succes met je laatste 2 weken tot je verlof. Bouwjaar, ook hier nogmaals alsnog gefeliciteerd (wordt een rare zin zo) Wat betreft de ziekenhuistas, nog geen zin en tijd gehad om die in te pakken. Hopelijk kan ik gewoon thuis bevallen en heb ik 'm ook niet nodig, maar dat weet je van te voren natuurlijk niet Ga de tas in mijn verlof wel inpakken, tijd zat waarschijnlijk. Ik hoef alleen deze week nog maar te werken en dan volgende week nog een half dagje. Ben zo toe aan mijn verlof! Hopelijk zakt de misselijkheid als ik wat meer rust kan nemen. In mijn verlof zal ik ook wat meer tijd hebben om hier te schrijven, heb jullie ook verwaarloosd Ons dochtertje doet het prima trouwens, hoofdje naar beneden en een klein beetje ingedaald.
Hei meiden! welkom bij de club latte! ja heel anders he? zo'n 2e zwangerschap! ik ervaar dat ook hoor! Idd lekker rustig aan doen DJM. Ik ben ook geen expert maar hoe langer in de buik hoe beter denk ik.. naja iig tot die 37 weken.. maar je bent er ook al bijna!! wat zei de vk? Vandaag bij de vk geweest, weer een dikke OK stempel op mijn buik gekregen alles is prima. Madame ligt nog steeds keurig ingedaald.. en vermaakt zich prima daar binnen. Ik heb blijkbaar weer veel vruchtwater dus ze heeft ruimte om te spartelen haha! Ik kan me echt bijna niet voorstellen dat t al weer bijna zo ver is!! jeemig.. als ik me zo blijf voelen zoals nu wil ik best wel tot 40 weken doorlopen hoor! no problemo. Ik heb zelfs mijn zoontje nog in de rugdrager naar de vk gedragen..
Lies: ooh bijna met verlof, lekker! Dan heb je alle tijd om spullen te pakken enzo toch!? Nog eventjes... Ja, het schiet hier op, nog een dag of zestien Latte: ooh dat is hier wel anders hoor Wij zijn echt al helemaal klaar Al lang ook trouwens
Hallo dames, Lies nog even en dan verlof! Bouwjaar gefeliciteerd met je verjaardag! Aan de nieuweling welkom! Hier enorm druk nu let de ene zieke na de andere en zelf ook slecht voelen. Vandaag proberen bijrusten en de strijk kan wachten Liefs x
hey dames nou weer heen geweest ... de boel is weer rustig in de buik hihi ze schatten de kleine op zon 2280 gr nu niet erg groot maar in ieder geval groter dan dat onze 1e zoon was (2040gr bij 38+2),, dus toch wel trots erop dat hij het ''beter'' doet ...
Hier precies t zelfde @blackbird fijn dat t zo lekker gaat @latte welkom Had eind vd middag controle. Frummel blijkt al wel ingedaald, hoofdje nog beweeglijk in bekken. Ik merk niet veel van meer lucht ofzo en laatste paar dagen juist meer last van zuur. Nouja Vannacht matige nacht, last van rug, Frummel wakker, enz. Maar boeie verder alles zn gangetje, nog 3 dg werken
Oowja, die vluchttas... moet ik ook nog regelen! Vorige keer moest ik vrij onverwacht in het ziekenhuis bevallen en het is niks dat je dan op het laatste moment (gelukkig zonder weeën) vanalles bij elkaar moet zoeken.
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht?? 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ December 16 controle vk bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Weer even de lijst opgesnord om weer te updaten
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht?? 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ December 10 december gyn 10.40 16 controle vk bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Vandaag weer bij de gyn geweest. Echo gehad, lijfje was goed bij 35 weken en hoofd paste bij 34 weken, dus mijn hoofd Verder bloed laten prikken op suiker en HB omdat ik zo extreem veel dorst heb. Verder volgende week weer een afspraak en de week daarna is het zover
Uitgerekend 1-15 januari December 2013 28. la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon Januari 2014 1. sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht?? 7. dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 8. puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon kleinesam, 32 jr, 2e kindje en 2*, bevalling zh en bv dochter 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ December 10 december gyn 10.40 16 controle vk bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Ik zag dat ik nog niet op de lijst stond Gister de box opgezet, dus nu is echt bijna alles klaar voor de geboorte van zus. De tas staat klaar, de camera's liggen aan de laders en de flesjes/speentjes zijn uitgekookt. Ik ben ook bijna klaar met de was. Nog een paar hard roze broekjes en alles ligt schoon en fris in de kast. Nu nog wat administratieve dingen afhandelen. Straks even de zorgverzekering bellen. Ik wil toch per 1-1 terug naar CZ, maar wil even weten hoe dit in z'n werk gaat als ik op het randje van 2013 beval en bijvoorbeeld een deel kraamzorg in 2013 afneem en een deel in 2014.