1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Uitgerekend 1-15 januari

December 2013
    28.
    la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon

Januari 2014
    1.
    sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter

5.
    bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing
    liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter
    Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht??

7.
    dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon
    christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon

8.
    puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter

9.
    la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon

10.
    linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon
    minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon
    kleinesam, 32 jr, 2e kindje en 2*, bevalling zh en bv dochter

11.
    lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter
    vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter

13.
    blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter
    firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon
    caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon

15.
    Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv

18.
    chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv

vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    linda27 :(
    jeniyah :(
    kunikos :(
    penoza94 :(

♥ afspraken ♥

December
    6 Liefoe ,gyne controle 9u20
    9 Linda99, controle gyn 11.00 uur
    10 puzzelstukje, gyn 10.40
    13 Christiea, gyn en afspraak bij de POS
    16 Dmj, controle vk
    Linda99, controle gyn + laatste groeiecho
    Bouwjaar, controle vk
    19 Liefoe , controle endocrienoloog
    20 Liefo ,Gynecoloog

Januari 2014
    2 Christiea, geplande ks

bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)

controles toegevoegd

2. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Heb ook weer bij gelezen. Laatste week is het hier echt al stuk drukker op het forum geworden. Vorige week heb k bij prenetal nog paar leuke kleertjes en boxtas gekocht. Voel me verder behoorlijk beroerd. Het rommelt vaak harde buiken en vlagen misselijkheid. de meiden die de datum al weten wat leuk je al weet wanneee je kindje komt. Wij hopen het 19 dec ook te weten. Zelf denk ik hij zich wel meld met 37 weken.

Ik had gelezen iemand over 4 dagen werd ingeleid? Op mn mobiel is terug scrollen nii zo hhandigdus sorry weet niet wie maar super veel succes deze week en ben erg benieuwd

3. Puzzel....ik zou ook even bellen om te overleggen. Mijn migraine is weer terug, zie sterretjes en hou vocht vast nu. Maar mijn bloeddruk is wel laag. Ik moet ook bellen als het niet meer te doen is met bijv paracetamol.
    Dus bij twijfel gewoon bellen. Ook omdat je al zo beroerd bent en verzwakt.

Pheline..jij ook al een datum. Ik vind het zelf ook zo gek om al te weten wanneer de bevalling is.:)

Ik moet mijn tas ook pakken en neem gewoon pyama's mee, joggingbroek. En makkelijke kleding.

Slapen jullie ook zo slecht. Ben nu elke nacht wel wakker omdat ik naar de wc moet, me om wil draaien (wat niet lukt), maagzuur en een erg beweeglijk kind :)
    Autorijden word ook lastiger, mijn buik begint in de weg te zitten.

Toch wonderlijk hoe je lichaam in elkaar zit he? In het begin kun je niet wachten tot de eerste schopjes en vind je het heerlijk om je kleine te voelen en zo op het eind heb je (althans ik ;)) ik wil mijn lichaam weer terug en kom maar :)
    De laatste loodjes meiden, we zijn er bijna :)

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ja kan best geloven dat je dan een beetje teleurgesteld bent ,
    maar wie weet eerder als er actie is ,met nog een kindje (s)is alles regelen eens zo moeilijk daarom zou ik iedere alleen al willen tekenen voor een 1e kindje te bevallen ;)

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    +1!

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

ben je er even niet zoveel beweging in de groep :)

Minou ,vanaf 36-37 weken zou alles normaal ok moeten zijn.
    Hier is de jongste met 37 weken willen komen ,hebben ze niet een duwtje gegeven maar op stipt 38 weken wel en hij woog 4.020 kg en mat 53 cm ;)

Sweetangel ,wow je maakt het spannend!!!!

Kleine sam wij hebben de naam al eventjes ja :)
    Van pip heb ik wiegbekleding laten maken!

Bouwjaar ,groot gelijk ivm.je post :)

Puzzelstukje ,alles in orde gekregen van bedjes enz.?
    Normaal is hoofdpijn geralateerd aan bloeddruk maar kan ook zijn dat er meer aan de hand is dan ff laten cheken!

Cartje ,eerlijk ik wist niet eens dat je hier meepraatte.
    Ik heb het ook enorm druk met 3 kindjes en een heel huishouden maar toch af en toe vrijmaken om te reageren zo gaat dat op een forum nu eenmaal.

Lies ,dat slecht voelen en geen harde buiken ,het ene compenseert het andere nog :p
    Nee hier vandaag echt vaak harde buiken en ik vind tov.zaterdag mijn buik ineens lager hangen?!

Christea mooi gezegd !!!! :cool:

First ,ah heerlijk verpamperd met een shower ,kamertje af ,kleertjes gewassen ,jij bent er klaar voor :D !

Latte ,ja hier zijn het veel zieken geweest op en af toen DL vannacht schreeuwde van de keelpijn kreeg ik het weer benauwd had zoiets van NEE niet weer ziek worden ;):(

Dmj ,zo vaak al weeën , ai en dat bevorderd ook geen rust e.
    Heb je wat overdag nu kunnen bijrusten?

Pheline, ook voor u een concrete datum in zicht.

Ivm.de naam ,ik ga de naam hier wel nooit volledig typen zoals Liefoe maar L.iefoe of L. zo wegens privacy en googlen ;)

Ivm.bijkomen momenteel tussen de 4-5 kg ik schommel echt op en af hierin.

Ivm.base of isofix ,wij hebben de isofix met lampjes is wel handig hoor ,eens je het gebruikt wil je echt niet meer met de autogordels klommelen ;)

Ivm.al het andere is hier klaar tot de koffers van de 3 biggetjes van me aangezien ik in't zkh moet bevallen =>zwangerschapsdiabetes, schildklierpatiënte en de 3 andere zijn vroeger gekomen en hadden wel stress tijdens de arbeid wat het weer trikky maakt om in te grijpen met ks.of niet.

En zo'n verblijf is je bevaldag + 3 dagen ,maar kom jullie updaten eens zover is enkel op mijn persoonlijke FB niets zeggen aub.
    Dat is voor de dag erna pas of als we zeker weten dat ons meisje NIET in de couveuse moet voor nakijken door mijn zwsdiabetes.

Vandaag mijn voeten laten verzorgen en doet goed ,
    donderdag men haren aan de beurt ,van mij mag ze nog tot 20/12 zeker blijven zitten dan zijn de examens voorbij voor de 2 oudste.

De 35 weken echo was prima ,geen opening ,vruchtwater perfect in verhouding ,DL lag te knorren en mijn parameters ook toppie ,
    wat meer moet je hebben ,20/12 weer op controle :cool:

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Liefoe: wat fijn dat de echo goed was! En het lijkt me best wel druk met 3 kids, straks zelfs wel 4! Pfoef, respect hoor, doe ik je niet na! Snap dat je de naam niet zo wilt delen ivm google, heb ik ook wel een beetje, ik spreek daarna ook liever over J.

Christiea: ja dat slapen, wat een gedoe vind ik dat. Slapen, draaien, plassen, plassen... pff. Schiet niet op he.

Kleinesam: wat een verhaal joh! Naja, voor jou ook nog even en dan is het zover toch. Nog even volhouden.

Sweetangell: ooh ik ben jaloers, voor jou is het bijna zover! Alvast heel veel sterkte en toch ook een beetje plezier. Geniet van je schatje daarna:D

Pheline: bij jou dus ook wel een heel verhaal erachter dus. Hopen dat ze goed op je letten! Dan heb ik wel een idee naar jullie naam...;)

Ik heb niet gebeld naar het ziekenhuis... :( Voel me altijd zo'n zeur. Ik heb morgenochtend een afspraak dus dat moet dan gewoon besproken worden...

8. Latte

Latte Lid

1 dec 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pheline: jeetje, jij maakt het wel heel erg spannend zeg. Hopelijk zal alles goed gaan en zijn alle voorzorgsmaatregelen overbodig!
    @Lies: jouw nacht klinkt zoals mijn afgelopen weekend.
    @Puzzel: hoofdpijn schijnt toch een klacht te zijn tijdens zwangerschap die je altijd ter sprake mag brengen. Dus je moet je geen zeur voelen hoor! Straks doe je jezelf te kort.
    @Liefoe: pfff... 3 kinderen al! Die ook nog eens ziek zijn / waren. Ik denk het al druk te hebben met mezelf en een ukkie van 1,5!
    *stopt direct met klagen... schaamt zich diep!*

Is wel een spannende tijd zo die komen gaat he? Wanneer gaat wie bevallen, zonen of dochters en hoe zien ze eruit? Hoe slaan we ons er doorheen?

9. Latte

Latte Lid

1 dec 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oowja, ik zag iets van een FB pagina voorbij komen.
    Zijn jullie daar ook erg actief? Want zit meer op FB dan hier.
    Hoe kom je daar terecht?

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik zou t jammer vinden als jullie veel op fb gaan praten hoor. dan mis ik alles...

11. Latte

Latte Lid

1 dec 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je helemaal gelijk in Puzzelstukje!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik blijf gezellig hier praten hoor

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik ook dus no worries ;)

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Me toooooo! ;)

Ennuh Puzzelstukje, niet zo eigenwijs doen. Als je echt heel veel last hebt gewoon bellen. Ze kunnen je dan ook geruststellen.

En Liefoe respect voor jou! Ik heb een zoontje van 3,5 die echt zeer makkelijk is en ik trek het af en toe al niet en ben blij dat mijn man veel zorg overneemt… *schaam*

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hey dames ,

ik moet geen respect hebben hoor we kozen voor een groot gezin en dan heb je dat wel eens voor.
    Het is soms moeilijk maar anderzijds ik zou ze niet kunnen missen ,
    de 4 dagen ziekenhuis gaan de hel zijn niet in het normale patroon zitten om ze te verzorgen ,knuffelen...

Hier vandaag nog een hoop strijk verricht en ML heeft zo goed zijn best gedaan om onze ramen te lappen ♥

Hoe is het met jullie ?
    Nog niemand binnen om te bevallen ? ;)

16. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Haï dames,

Ik blijf ook lekker hier kletsen en niet op fb.
    Hoe ging de controle vandaag puzzel? Hoofdpijn weg?
    Vandaag ben ik het heel eventjes zat niet vooruit te branden kortademigheid en heb nog genoeg huishoudelijke klussen die gedaan moeten worden. Pff

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    firsttimer: even een mindere dag dus... Das jammer, vroeg naar bed en morgen hopelijk beter! Knuf!

Liefoe: nou, toch vind ik dat je respect verdient, want soms met die 2,5 jarige van mij word ik knetter. Echt wat een moeilijke fase vind ik dat.

Ik heb naar alle 3 de medicijnen die ik nu slik ook nog slaappillen gekregen... Het houd allemaal niet op...

Volgende week dinsdag om 14.10 weer in t ziekenhuis, dan inwendig onderzoek en dan dinsdagavond of woensdag weer terug voor de inleiding. Ligt er natuurlijk aan wat ze zeggen en hoe ver mijn lijf al is. Ze is wel gelukkig volledig ingedaald, dat scheelt wel denk ik, misschien heb ik dan al iets ontsluiting... Ik hoop het.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @puzzel je had vandaag toch een afspraak? Wat zeiden ze over de hoofdpijn?
    Kreeg je daar die slaappillen voor?

Hier eindelijk gevonden wat we zochten op zolder.
    En vandaag de laatste keer pufclub gehad.

Voetenzak voor de mc binnen. Alleen weer niet aan mn zhtas begonnen.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bouwjaar: eindelijk gevonden wat je zocht, lekker! Je bent goed bezig!:D

De hoofdpijn is waarschijnlijk door de hormonen want bloeddruk was goed. Ik slaap ook erg slecht, dus heb nu slaappillen anders houd ik het niet meer vol. En eventueel willen ze me van t weekend ook wel openemen om nog een keer goed te slapen, maar eerst eens kijken wat die pillen doen. Ik moet nog maar 1 week!!!!!:D Ben echt blij dat t er bijna op zit.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Puzzelstukjes dat het maar snel om is voor je zo te lezen!

Bouwjaar , fijn dat de Mc voetenzak binnen is ,
    Weer wat om uit te vinken :)

Maak anders een lijstje wat je mee moet voor je koffer is een begin ;)

Deel Deze Pagina