1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Liefoe: ja de gyn zei vandaag ook dat mijn situatie onhoudbaar is en dat ze niet zo vaak zoiets ziet. Dus ja, het is bijna klaar!!!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lief een lijstje heb ik al, dus tis een kwestie van pakken ;)

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Pas op ik zei ook altijd en nu moet ik beginnen en zo schoof dat op tot er meer en meer mensen eens vals alarm kregen die ik ken online en toen had ik pas motivatie ;);)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    liefoe haha ja dat is zo!

5. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Puzzel ik hoop zo dat je volgende week gewoon lekker al ontsluiting hebt zo is het natuurlijk ook niet meer leuk

Bouwjaar ik begin zondag met me tas klaar zetten ik stel het ook steeds maar uit en tis niet alsof ik zo druk ben.

Zo ik ga maar even poffertjes bakken al een paar dagen ontzettend veel trek in.
    .
    X

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #2886 Bouwjaar1979, 11 dec 2013
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
    @firsttimer hihi grappig he dat je soms al zolang trek in iets kan hebben :)

Zo jasje opgehaald, hij is echt lief en zacht :) (klik)

Daarna ff bij mn oma langs geweest. Stap eerst ff af om voor t raam te zwaaien zodat ze alvast naar de deur kan sjokken. Stap ik weer op, is mn schoen nat door t gras en glij is weg van de trapper. Daar lag ik dan. Sjips. Gelukkig slechts op mn zijkantje gevallen maar schrok wel even. Knie een klein schaafje en heup voelt iets wat beurs. Sukkel die ik ben, pas aldoor goed op en nu ook met gladde bruggen enzo en dan in een onbewaakt ogenblik lig je dan :x

Er is een canvasdoek binnen gekomen, vl mag die nog ff ophangen in de babykamer. Zal dan nog wel ff een fotootje posten.

Nu eerst ff zitten met een koppie thee en dan maar es die tas pakken (waarom heb ik geen motivatie daarvoor?)

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

*move it move it Bouwjaar*

TAS NU MAKEN !!!!!!!!!!

:Dduidelijk genoeg ?! :D

Mensenlief jij zult idd.geschrokken zijn ,beloof om niet zo'n stunten nog uit te halen e!!!!

Ben niet in men nopjes ,ik voel me raar en nee het mag nu niet beginnen ,ga een barrikade zetten met de melding niet voor 20/12 ;)

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Drinkt nu thee op en gaat maar eens naar boven ;)

Nou niet voor de 37 weken , wrm niet voor de 20e?
    Vanaf de 15e zou t mogen komen toch. Tenminste in NL mag je vanaf 37 wk thuisbevallen

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier leiden ze niet in voor 37 weken ,wetende van vorige keer en toen heb ik nog 5 dagen kunnen volhouden.
    Zou enorm graag willen bevallen (of later zelfs maakt niet uit)
    na de 20e mede onze kindjes nog volop in toetsen zitten op school en dat is ook belangrijk dat zij die netjes kunnen maken ipv.gestresseerd zitten dat papa weg is naar mama ,dat ze zich zorgen maken wie hun naar school brengt of ophaald.Ook al zeg je zoiets duidelijk opvoorhand voor onze oudste met ass.toch moeilijk in te schatten.

Drink maar lekker je theetje op ;)

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ah zo. Nou dan hoop ik voor jou dat t nog ff blijft zitten.

Ik heb geen goed shirt/ nachthemd/.... of wat dan ook om in te bevallen. Kleding voor mama zit verder in de tas, nu nog voor kind

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik ook niet hoor is een groot nachtkleed van de zeeman 5€ ;)
    En in zwart aangezien er genoeg smurrie op kan komen.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik had drie jaar geleden ook een nachthemd van de zeeman gekocht, die gebruik ik nu weer.

Liefoe: ik snap het wel hoor, het is toch weer wat op je gezinsleven. Spannend voor de andere kids ook, die beseffen het meer dan Y. hier denk ik. Qua bevalling enzo.

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Haha bouwjaar eindelijk de tas klaar ;) en kijk je uit! Pfff dat is wel schrikken.

Ik krijg een operatieschort aan dus hoef geen lang nachthemd aan te schaffen. Na de keizersnede van Sam had ik alleen maar shirts aan met een joggingbroek. En van die grote oma onderbroeken ;)
    Ik wil alleen nog ff een vest kopen, dat is wel lekker over een shirtje ivm de borstvoeding.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo, bouwjaar, ik had je post niet gelezen dat je was gevallen... Bah zeg! Dat is toch altijd wel spannend!! Doe echt ff rustig aan he.

Hier bedenk ik me steeds: ze kan er volgende week deze tijd gewoon al zijn... Echt heel bizar!

15. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @Puzzel komt al aardig dicht bij voor jou he? was jij nou nog eerder dan Linda aan de beurt? Ik ben in ieder geval heel benieuwd.

@Bouwjaar jeetje meis wat zal jij geschrokken zijn? hoe gaat het nu? en is de tas helemaal klaar nu? Ik ga ook ff kijken bij de zeeman/wibra/primark voor een shirt wat ook handig is voor borstvoeding gelijk.

@liefoe nog even twee weken volhouden dan hoor

Hier was ik na ongv 2 uur terug van de fotoshoot zijn echt hele mooie foto´s geworden, weet niet waarom ik er zo tegen op zag ( nou ja eigenlijk wel vind me lichaam echt megaa formaat big momma´s house) maar dat terzijde toch een paar mooie fotos voor 18 euro niet slecht. daarna thuis gekomen en ff een kort dutje gedaan was zo moe. Morgen de erkenning nog regelen en vrijdag lekker weekendje weg!!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik zal vandaag ook nog es de zeeman binnen lopen voor een nachthemd.
    Tas is bijna klaar :)

@puzzel dat lijkt me ook zooo raar te bedenken dat t kindje er volgende weel al kan zijn.

@firsttimer Heup is een beetje beurs, dus ik had nog maar 1 houding om te slapen vannacht. Beetje onhandig ;)
    Leuk dat je fotoshoot geslaagd is.
    Jullie zijn trouwens ook best laat met de erkenning regelen. Dat hebben wij na de 20 wk echo gedaan. Stel dat je kindje te vroeg was gekomen...?
    Veel plezier dit weekend, waar gaan jullie naar toe?

Hier weer best wat wakker gelegen. Gister viel me ook op dat ik snellen een harde buik heb, vanmorgen enkel door t opstaan al. Zwakt daarna wel weer vlot af. t zal wel.

Straks lekker naar de pedicure voor een voetverwenbehandeling (was kado verjaardag). Eindelijk mn nagels geknipt, kan er nu niet meer goed bij zelf

17. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Oh vervelend als je maar op 1 kant kunt slapen! Ik moet echt afwisselen anders krijg ik kramp :(

@puzzel: wel spannend hoor! Ben echt benieuwd hoe het gaat. Ben je zenuwachtig?

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heupen doen hier ook zeer vooral de linker kant jak!
    Veel plezier bij de pedicure !
    Heb ze ook van de week gehad ,hoe is je kapsel nu meegevallen???

harde buiken zelfs als ik gewoon op de sofa ligzit ,stofzuig ...

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

iedereen druk in de weer?

Hier op de middag naar de kapper ,merk dat het een kappersweekje is voor velen :)
    Vanavond met men boezemvriendin mee naar de psycholoog (Ik rij ,ze kan niet zelf rijden aangezien ze er compleet onder door zit en paniekaanvallen krijgt).

Liefs x

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    wat een drukte ineens hier!:D iedereen thuis zeker haha!

spannend dat het voor sommigen al bijna zo ver is! kijk ik ben wel 37 weken over 1,5 week.. maar van mij mag ze nog wel even blijven zitten haha.

wbt nachthemd: ik had me vorige keer vet druk zitten maken over waarin ik ging bevallen.. was het uiteindelijk gewoon het shirtje wat ik aan had die dag:p zorgen voor niks!

Moet mijn vluchtkoffertje ook nog inpakken.. vandaag of morgen maar eens doen. Kaartjes zijn iig besteld nu:)

Deel Deze Pagina