firtsttimer: waarom vind je je lichaam niet mooi? Je draagt een wonder in je. Niet te kritisch zijn hoor! Ik hoop dat je wel trots bent op je foto's! Bouwjaar: vreselijk he dat wakker liggen... Veel plezier bij de pedicure. Liefoe: vervelend van je vriendin zeg! Wel lief dat je haar helpt! Blackbird: haha de kaarten zijn besteld, ik moest wel lachen, hier ligt alles al lang klaar, wat een verschil kan dat zijn he. En wbt bevallingsshirt, je weet toch ook nooit hoe het loopt! Iemand had het erover of ik voor Linda was, geen idee, maar ik denk het niet. Ik heb zo'n gevoel dat het volgende week woensdag wordt bij mij. We zijn hier nog allemaal dingetjes aan t regelen, wel lekker idee en dan is het hele huis er klaar voor
Ik heb aan het begin van de zwangerschap veel gelezen en ook wat erop gezet (maar vooral gelezen,tips, ervaringen etc best nuttig!) maar wel bij verschillende topics eigenlijk, merk dat ik nu vooral contact heb met mede januari mama's op een Facebook app dus dat is voldoende (daar praat ik idd mee geef ook tips en vertel mij ervaringen) het is anders ook allemaal niet meer bij t houden ik zal op dit forum dan vooral blijven meelezen ipv mee praten. Over mezelf praten heb ik volgens mij nog niet veel gedaan in dit topic ! Alleen gegevens door gegeven. Dacht dat is wel leuk zon lijstje en hoe het gaat verlopen. Maar als alleen de praters erop mogen vind ik dat prima hoor ik ben ook niet zo handig met dit forum Facebook ken ik beter dus vandaar dat ik daar actiever op ben! Succes allemaal met de laatste loodjes! QUOTE=Bouwjaar1979;16226203]Zeg cartje kom je ook nog meepraten of wil je alleen maar in een lijstje staan en praat je over jezelf? Heb je wel eens naar je voorgaande berichten in dit topic gekeken? Op 28 juli postte je dit: Op 17 augsutus dit: En op 5 dec dit: Mijn eerste reactie was op 5 dec was huh praat je mee dan? En toen ik eens ging kijken had ik niet echt de behoefte je erbij te zetten. Sorry hoor een topic gaat toch om t dingen met elkaar te delen en met elkaar "praten". Da' s wat meer dat een paar dingen erin smijten en dan vragen waarom je niet in de lijst wordt gezet. Ik zou t leuk vinden als je dan ook de moeite neemt om op anderen te reageren. En echt niet iedereen hoeft altijd op alles te reageren, maar jouw berichten spreken me niet aan. @puzzel t lijkt me echt raar als iedereen de naam al weet. Bij ons weet niemand t en we weten zelf t geslacht niet eens Tas ga ik morgen pakken. Luiers, kraamverband en handdoeken moet je dat meenemen dan?[/QUOTE]
Cartje: ik heb ook helemaal niet zoveel meegekregen van je. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn dementie van nu liggen Ja, de naam, we zijn al helemaal gewend. Y. heeft een pop die ze nu zo genoemd heeft, dus het is altijd: waar is J? Dus echt helemaal gewend.
Haha nee hoor ligt niet aan de dementie ik ben gewoon niet zo handig in dit forum dus zit meer op Facebook....
@blackbird, hier ook van de week de kaartjes eindelijk besteld. @bouwjaar ja ik weet het laat hè, maar ik ging er gewoon vanuit dat als het eerder kwam ik wel mee zou moeten nu hoeft dat gelukkig niet. Harde buiken zijn er hier vooral wanneer ik buk of heel druk bezig ben met huishouden. We gaan naar Essen naar de kerst markt laatste dingetje kopen voor me tas en de kleine. Ik hoop dat je lekker genoten hebt vanmiddag. . @puzzel nog maar 6 dagen!! Gaat snel hoor ik denk dat jij wel een van de eerste bent hoor. Ik kan je niet vertellen waarom het was gewoon even een confrontatie dat ik best groot ben hahaha maar ja wat wil je bijna 15kg aangekomen en ik was hiervoor heel erg bezig met afvallen sporten etc desondanks vind ik het hele mooie foto's hoor.
@cartje ok, prima als je meeleest en ik haal ook veel tips van het forum hoor. Maar mbt het lijstje, tja om de boel een beetje uptodate te houden is mijn persoonlijke mening dat t is voor mensen die hier ook actief meepraten. @blackbird fijn dat de kaartjes besteld zijn. Hoeveel heb jij er besteld? Ik twijfel nog een beetje wie ik allemaal een kaart ga sturen. @firsttimer ja t was heerlijk Owh leuk naar een kerstmarkt. Ik heb er ook nog over gedacht maar zie mezelf niet meer een uur over een markt lopen. Dus volgend jaar maar met de kleine. Veel plezier! Nou hier is vandaag t bed omhoog gegaan....Fijn opstapje er maar bij zetten anders kom ik er niet meer in. Pfff. Maar ik beken, t bed op maken is wel makkelijker als t hoger is.
firsttimer: ik snap dat het heftig is als je veel kilo aankomt. Maar probeer toch tevreden te zijn, want zo vaak in je leven ben je niet zwanger Bouwjaar: hier twee dagen op de klossen gewacht, zijn ze er, passen ze niet. Ik heb nu mijn bed op heineken kratten staan. En heb twee blauwe knieeen omdat ik vergeet dat ie zo hoog staat in de nacht. Elke keer als ik moet plassen en mijn bed weer inga.... boem. Cartje: ooh ja, ik heb geen fb, scheelt misschien ook wel Ik ben nu weer opeens anderhalve kilo afgevallen. Ben nu maar 2 kilo aangekomen en dat is voor mijn doen al heel wat! Maar als je het zo zegt klinkt het niet zo. Al mn kleren zitten los, horloge en ringen vallen van mn vingers af, pfff.
@bouwjaar: hier 75 kaarten besteld.. aardige familie en ik stuur ook echt de hele familie er een.. best close dus zou raar zijn als ik ineens nichtjes en neefjes niet meer deed ofzo. @klossen.. mmm die heb ik wel besteld maar ben vergeten (en vergeten te noteren) wanneer ze gebracht zouden worden niet heel handig dus.. even kijken of het nog ergens in mijn mail staat.. volgens mij ergens volgende week. Ik dacht ach als t begint voor 37 weken moet ik volgens mij toch naar t ziekenhuis dus jah.. Maar ik hou echt wel van klossen onder het bed hoor.. Heerlijk zo'n hoog bed! @puzzelstukje: ook al zo'n moeite met aankomen? pff ik wordt er bijna moedeloos van.. wil zoo graag aankomen maar echt met grammetjes komt het er langzaam aan.. vorige keer zat ik nu echt al aan zeker 2 kilo meer... en ik wil juist wat reserve voor de bv.. @naam: wij gebruiken hem juist helemaal nog niet.. ook onder elkaar niet want vorige keer versprak mijn man zich ook een paar keer (grommm) haha. En ik ben bang dat mijn zoontje het oppikt en rond gaat bazuinen ach ook geen drama natuurlijk maar toch wel leuk om spannend te houden vind ik. Geslacht weet wel iedereen
@puzzel haha jij hebt wel Heineken kratten. Vl is Heinekenfan, had gebeld heeft de persoon vd supermarkt speciaal Grolsch kratjes gepakt omdat doe iets hoger zouden zijn dan andere (betwijfel dat eerlijk). Ik zei al tegen vl volg dat je ze mee wilde nemen Tja ik ben dus ook bang voor dat ik uit bed kukel, maar bij de intake werd dat afgeserveerd met dat ik de eerste zou zijn....:x Ik zou je graag wat kilo's doneren, ik zit inmiddels op plus 16 kilo @blackbird wij doen om alle nichtjes en neefjes enzo, goed contact, weliswaar niet altijd even veel maar wel ok. Ik kwam ook al op zo'n 80 kaartjes. Bij de kaart die t wsl gaat worden krijg je 10ct korting 100 stuks, dus voor relatief weinig mee zouden ook 100 kunnen bestellen. Wij gebruiken de naam ook niet hoor, we hebben een werknaam: Frummel.
hey meiden wat zijn jullie weer lekker veel aan het kletsen even een rare vraag tussendoor , zijn hier ook dames die astma hebben en evt Foster gebruiken??? ik ben afgelopen week ziek geweest en ha zegt dat ik Foster gewoon mag gebruiken , maar nu lees ik dat Foster ook gebruikt word als weeenremmer ..... aan ene kant wil ik hem wel gebruiken aangezien ik soms erover piep , of hoest me compleet me longen uit het lijf ,maar aan andere kant wil ik niet echt medicijnen gebruiken.....
De deze kruipt weer lekker in bed, alles opgeruimd ,ML id de kids wegbrengen naar school en wacht op de Ontkalker deze vm. En heb duidelijk gezegd als iemand belt me NIET wakker te maken (2x aan de hand gehad deze week grrrr). Dus kom later reageren x
@liefoe aah slaap lekker meid ik hoop dat ze je lekker laten liggen. @dmj nee sorry ik zou denk ik de ha erop attenderen dat je misschien wat anders kunt krijgen? @naam gebruiken wij ook niet bang voor versprekingen en vinden het wel leuk als het een verassing is. @geboortekaartjes ik hen een grote familie hier in nl en op curaçao dus om het een beetje schappelijk te houden hebben we 25 kaarten die we versturen en de rest krijgt hem via de mail anders is het echt geen doen
Slaap lekker Liefoe duimen dat niemand je stoort. DMJ ik zou even overleggen met je vk of gyn over dit medicijn, heb er geen ervaringen mee. Of anders de apotheek even bellen om te vragen? Vanmiddag controle in het ziekenhuis en moet naar de POS om te praten over de ruggenprik. Slapen gaat steeds slechter. Maar dat had ik de vorige keren ook al. Oefenweeen af en toe, niet fijn. De klossen zijn binnen en staan nog in de gang. Denk dat manlief die pas plaatst als ik in het ziekenhuis lig. We hebben al een vrij hoog bed en daar kan ik makkelijk in- en uitstappen. Maar met de klossen erbij heb ik een krukje nodig. De kaartjes kan ik voorbereiden, maar moet dan eerst nog een foto van ons mannetje hebben en die bewerken en dan plaatsen. Dus de kaartjes worden na de kerstvakantie pas verstuurd, maar dat vind ik niet zo heel erg Moet de adressenlijst nog aanpassen en bewerken, dat doe ik volgende week (denk ik )
@lief nou jopelijk kun je nog lekker slapen Hier een beetje raar geslapen door t hoge bed en opeens aan de andere kant liggen. @firsttimer ja dat is ook een oplossing @christea hier moet de lijst ook nog compleet gemaakt worden
dmj: ik zou t even aan je ha vragen ja. Even bellen met de assistente. Liefoe: slaap lekker! klossen: officieel komen we nog 1 cm te kort... Nou als ze moeilijk gaan doen jammer dan. kaartjes: wij hebben er 65 besteld en sturen er ongeveer 60.
@puzzelstukje: doen ze niet moeilijk over hoor! Hier van de week de kraamzorg op bezoek gehad. Ons bed ik 70 cm hoog en dat vond ze prima. Ze vond het ook niet te doen voor mij om in een bed van 80 cm hoog te klimmen met een keizersnede dus fijn meegedacht.
Dmj, zou ook even je huisartsenpraktijk bellen. Heb geen idee namelijk. FirstTimer, ik heb morgen een zwangerschapsshoot. Ik ben sowieso al vrij onzeker over mezelf, dus ik kan me voorstellen dat ik morgen ook wel tevreden ben maar dat ik mezelf toch niet zo mooi vind Puzzelstukje, oeh voor jou zit het er echt bijna op Ben blij voor je dat je bijna mag bevallen. Je bent echt veel afgevallen als zelfs je ringen zo van je hand af vallen. Over die ene cm tekort doen ze echt niet moeilijk hoor Kleinesam, fijn dat de kraamzorg zo met je mee denkt en jullie bed hoog zat vindt Liefoe, lekker rustig aan doen Christiea, vervelend dat je zo slecht slaapt. Leuk een foto van jullie mannetje op het geboortekaartje. Hebben wij niet voor gekozen omdat ik dan alleen maar stress zou hebben of we wel snel genoeg een mooie foto zouden hebben Blackbird, hihi last van zwangerschapsdementie? Anders even bellen wanneer de klossen komen? Mijn man heeft dus laatst al de naam van ons dochtertje per ongeluk verklapt aan zijn ouders, grrr:x Ons bed staat ook al op klossen. Zijn afgelopen maandag bezorgd en mijn man kreeg het meteen in zijn bol om ze uit te proberen. Binnen 5 minuten was het bed omhoog Nou ja, tijd genoeg om er nog aan te wennen. Tot nu toe nog geen blauwe knieën zoals Puzzelstukje Wij hebben 70 geboortekaartjes besteld, gaan er in ieder geval 65 versturen. Net ook even geboortezegels besteld via post.nl. Zou sweetangell al bevallen zijn?
Lies: gelukkig geen blauwe knieen voor jou haha. Ik ben ook erg benieuwd naar sweetangel en ook naar Linda! Ooh dan zal t wel goed komen met die ene cm Zijn jullie ook zo benieuwd hoe je kindje eruit ziet? En voor sommige of het een jongen of meisje is? Veel haartjes of niet, welke kleur enz.
haha thx dames ,het slapen heeft me goed gedaan ! Ben ook zo benieuwd naar de minder aanwezige dames Ivm.klossen hier wordt dat niet gedaan maar kan me moeilijk inbeelden dat voor 1 cm irritant gedaan wordt Ivm.kaartjes hier een 45 stuks en wat reserve maar ben enorm benieuwd wie er dit keer wel zal komen want eerlijk vorige keer had ik niks van bezoek...Zit je daar met je drank en versnapperingen Vandaag ook men borstvoedingsbeha'sstash binnen gekregen , we kunnen er tegen aan nog 1 dikke week en dan is het Kerstvakantie hier !!!