1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    van harte gefeliciteerd met de kleine meid!!! mooi meissie :D
    voor je het weet zit ze gewoon in maatje 50!! mijn 1e was 2040 gr en 45 cm binnen 2 week kon hij 50 al aan :D

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    sweetangell gefeliciteerd!!! mooie me id mooie naam mooie datum! veel genieten.

3. Latte

Latte Lid

1 dec 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetangell gefeliciteerd met jullie knappe dochter!
    Wat fijn dat ze het zo goed doet! Gaat het met jou ook goed?
    Geniet er in ieder geval van!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @sweet van harte gefeliciteerd!! Jullie meisje was er vroeg bij. Jammer van de zware bevalling (hoop dat je later nog eens t verloop wel komen vertellen) maar fijn om te lezen dat t goed gaat. Geniet ervan en van je roze wolk.

@dmj Jeetje zeg kan me voorstellen dat t een flinke domper was. Wel raar dat dit niet eerder opgevallen is. Sterkte!

@puzzel voor jou ook al bijna...

@lies ik wilde eerst ook liever dat Frummel in januari zou komen, maar inmiddels maakt t mee niet meer uit. Heerlijk dat je t nog niet zat bent. Ik ben behoorlijk klaar door mn buik.
    Enige nadeel van rond de feestdagen is dat de kans dat ik dan wsl niet 1 kraamhulp heb.

Hier was de controle weer goed, hoofdje nog niet helemaal vast in bekken. Frummel zn rug & billen liggen links (gezien vanuit mijzelf dan). Wordt op gemiddeld gewicht geschat. Hij is net gestopt mn ribbenkast te bewerken.
    Hopelijk kan ik nu weer slapen.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Helaas heeft Frummel zijn activiteit kort daarna weer opgepakt. Kan er gewoon niet van slapen. Pff

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    aaaahhh een weekendje weg en een dag goed ziek (buikgriep is geen aanrader met 36 weken zwangerschap:(:() en er is gewoon al een baby geboren!!!!!!

Gefeliciteerd sweetangell met de geboorte van Jaeley!:D wat een prachtig meisje! genieten hoor!

Ik ben natuurlijk nog niet zover al veel van jullie dus voor mij voelt het nog steeds best wel als een ver van mijn bed show ofzo:p heel raar..

bij jou is het morgen zo ver puzzelstukje?? of snap ik dat verkeerd?

Ik heb niet alles helemaal bijgelezen.. sorry.. misselijk en een kleine man die halverwege het lezen met zijn hoofd tegen de tafel valt is niet echt handig als je iets aan het lezen bent..;)

Ik las wel iets over beentjes die achter liggen op groei bij DJM? das idd flink balen meid :( waarom niet eerder gezien.. en geeft het echt problemen of kan dat gewoon groeien?

Iig gefeliciteerd met je kleine man DJM! :D

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    dat krijg ik maandag te horen meid of het problemen gaat geven of niet dus nog even in spanning ..

en dankjewel :D toch wel magisch moment hihi grote boef 3 en vanaf vandaag ook groen licht voor zijn broertje :D

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dmj: gefeliciteerd met D, en met de magische grens van vandaag. Gaan jullie D. zijn verjaardag nog vieren?

Blackbird: bah, hoe voel je je nu, is het een beetje over nu? Wat kan je je daar rot door voelen he. Hoe is het met je zoontje? Geen zware verwondingen aan zijn hoofd?

Bouwjaar: nog wel even kunnen slapen of niet? Zo vervelend!

Vanmiddag horen we meer bij de gyn. Dus ben heel benieuwd.

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    naja dat je nog zo lang in spanning moet wachten:$ tss.. dat doe je een hoogzwangere toch niet aan?

Mijn kleine grote man pas ook 2 geworden.. wat vliegt de tijd dan he? en straks weer zo'n frummeltje erbij..

Ik was even de lijst aan het zoeken en dacht dan kunnen we nu met de geboorte van Jaeley er een bevallingslijst onderin maken:D

10. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ow haha nee geen verwondingen hoor.. als ik die zijn blauwe plekken mee moest rekenen..;) hij is nogal.. tjah.. roekeloos zeg maar;)

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Uitgerekend 1-15 januari

December 2013
    28.
    la85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. krijgt een zoon

Januari 2014
    1.
    sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* bevalling zh en bv. Krijgt een dochter

5.
    bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing
    liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter
    Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht??

7.
    dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling zh en fv/bv beide. Krijgt een zoon
    christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon

8.
    puzzelstukje, 28 jr, 2e kindje bevalling zh en fv dochter

9.
    la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon

10.
    linda99, 30 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling zh, en bv dochter & zoon
    minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon
    kleinesam, 32 jr, 2e kindje en 2*, bevalling zh en bv dochter

11.
    lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter
    vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter

13.
    blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter
    firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon
    caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon

15.
    Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv

18.
    chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv

Bevallingslijst:
    11-12-13 sweetangell - Jaeley -2375 gram -45cm

vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    linda27 :(
    jeniyah :(
    kunikos :(
    penoza94 :(

♥ afspraken ♥

December
    6 Liefoe ,gyne controle 9u20
    9 Linda99, controle gyn 11.00 uur
    10 puzzelstukje, gyn 10.40
    13 Christiea, gyn en afspraak bij de POS
    16 Dmj, controle vk
    Linda99, controle gyn + laatste groeiecho
    Bouwjaar, controle vk
    19 Liefoe , controle endocrienoloog
    20 Liefo ,Gynecoloog

Januari 2014
    2 Christiea, geplande ks

bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)

bevallingslijst gemaakt.. goed zo? aanpassen mag natuurlijk als jullie t niks vinden..

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh dus je schrikt je niet meer helemaal te pletter als hij dat doet;) Je kent het van hem;)

Leuk zo op de lijst, de eerste staat er! Gek idee hoor!

Ik vraag me ook af hoe het met Linda is. Die zou nu toch ook wel bevallen zijn?

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @blackbird dan kan sweet toch uit de uitgerekende lijst?

@puzzel later nog wel iets kunnen slapen maar man man wat een rotnacht

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bouwjaar: bah, ja dat snap ik. Ons moppie was vannacht een keer wakker en ze wilde niet meer slapen, toen kreeg ik het even benauwd want en weinig slaap en bevallen zie ik niet zo zitten. Maar gelukkig ging het goed! Ze was echt oververmoeid en was pas kwart voor tien net wakker.

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Gefeliciteerd DMJ met je zoontje!

En Sweet Angel van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie datum en wat fijn dat ze het zo goed doet!

Wat vervelend he die slapeloze nachten :( Hier ging het vannacht iets beter. Alleen heb ik sinds 2 dagen enorme pijn aan mijn voet. Echt bovenop mijn voet, het lijkt de pees te zijn. Heel raar want ik heb me niet verder niet verstapt ofzo. We kijken het even aan en veel met de benen omhoog. Vandaag is mijn moeder er voor de grote boenklussen (badkamer en ramen lappen), dan is dat ook weer lekker schoon.

16. Wauw Sweet gefeliciteerd met jullie prachtige dochter :D geniet van jullie kraamtijd.

Puzzel heel veel succes straks bij de gyn, duim dat je snel mag gaan bevallen. En dat je je daarna weer een heel stuk beter gaat voelen. Was het bij je oudste daarna ook direct over?

Dmj gefeliciteerd met jullie zoon, maak er een mooie dag van :)

Verder weet ik het even niet meer....sorry lieverds. Hoop dat alles goed gaat verder.
    Hier ok, veel oefenweeen nu, maar geen tijd om me er druk over te maken.

Morgen is S.teijn jarig, wordt alweer 7 :$ waar blijft de tijd.
    Hij trakteert pas donderdag, morgen is het kerstdiner op school en moet voor beide groepen wat maken. Dus hij vond het wat te druk worden voor mij als ik dan ook nog zijn traktatie moest doen, wat een schat he? ;)
    Mijn moeder komt me morgen helpen. Het is echt heel fijn dat ze er elke week is hoor. Ga straks in ieder geval vast de piratenvlaggen uitknippen, hoeven we het morgen alleen nig in elkaar te zetten.

M.ees moet zijn kerstbal nog afmaken voor vrijdag, want zijn juf was jarig (lees mama mag knutselen met lint, want er moet een pinguin en een kerstboom van lint op ;) maar hij mag de bal inkleuren)

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Christiea: ooh jij ook zo lekker druk met de andere kids. Ja voor de kerstvakantie is het altijd even hectisch he. Ik (juf) zit normaal altijd in de kerstcommissie en die week, pfff. Heftig;)

Vorige keer toen Y. eruit was had ik een broodje kaas gekregen, dat was het lekkerste broodje wat ik ooit gegeten had. Baby eruit, misselijkheid weg. Maar... ik heb totaal geen conditie en mijn lichaam is heel zwak en slap. Dat moet ik opbouwen.

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hello,

Sweetangel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter !!!!
    Rust maar goed :)

Dmj , gefeliciteerd voor je zoon !!

Puzzel toi toi toi :) :) :)

Nachten , ik spreek niet meer over nachten overdag ben ik een zombie zegt genoeg...
    Lig nu in bad se, film gekeken met ML , alles is opgeruimd en wil nog graag enkel foto's hebben met wat andere dingetjes.
    Hopelijk seffens eens uitproberen ;)

Vandaag is het volle maan ladies ,
    Wie waagt er een sprong ??? :p

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Pff ik heb te doen met de mensen die al een hummel hebben rondlopen.
    Ik kon nu blijven liggen en was 9.45 pas uit bed, maar je kind zal maar naar school moeten. Dan moet je er dus evengoed weer op tijd uit.
    Daarbij ben ik t wel zat maar op zich gaat t prima, niet misselijk , geen bi, zelfs al een aantal dagen geen last gehad van maagzuur.

@puzzel ik hoop dat je snel weer aansterkt na de bevalling

@christea nou knutsel ze!

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Bouwjaar eens een 2e maak je dat ook mee ;)
    Kun je niets aandoen als je je beter voeld maar toch je buik beu bent!
    Ik zou nog graag zwanger rondlopen als ik die pijn niet had en kon slapen.
    Mja men slaap is me altijd heilig geweest en na men kanker is dat verergerd de energie van voor is nooit teruggekomen.

Deel Deze Pagina