1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    haha dat met de tas heb hem 2 weken geleden ingepakt en niet weer naar om gekeken ook ik weet van mezelf dat ik anders ga twijfelen heb ik alles wel erin :p

hier de pijnen nog niet weg , word er langzaamaan mesjogge van trekt nu naar midden in me rug de pijn ,,,,

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha ja die tas... een uur voordat we weggingen heb ik m leeggehaald en weer gevuld. tss belachelijk haha

ik probeer even een foto te uploaden van j. haal hem morgen dan weer weg.

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    aaah wat een poppie :D:D

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    y heeft witte haren niet eens blond maar wit. en j. heeft pikzwarte haren we zijn helemaal verbaasd.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Puzzel wat een moppie!!

Ach ivm.de koffer idem voorgehad heb deel nachtkledij weer anders genomen enz.

Controle was goed niks verandering enkel ik die afval ipv.bijkom Laar zolang de baby ok is zou dat geen probleem mogen vormen !
    + 3kg erbij dus zal dat dan ook kwijt zijn eens ze eruit is.
    Enkel moe, heuppijn en steeds het zuur en braken waarvoor ik oer direct zou willen tekenen om eraf te zijn.... Nog even dus!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @puzzel wat een schatje!
    Goed gelukt hoor :D

7. Oh wat een meisje om verliefd op te worden puzzel...dat heb je goed gedaan mama :D
    Hoe is het nu verder met je? Hoop dat je opknapt nu?

8. Hier veel voorweeen op het moment.
    Verleden heeft me geleerd dat ze bij mij niet zoveel doen, helaas :( vervelend is het wel en het zeurt een beetje. Zo'n menstruatieachtige pijn.
    Dinsdag laatste controle in het ziekenhuis en dan op naar 2 jan.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jammer christea dat de voorweeen niet veel bij je doen. 2 jan klinkt nog zo ver weg, terwijl t nog maar 2 weken is.

10. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wat een prachtig meisje! Sam had ook heel veel zwart haar. En ze ziet er echt goed uit, lekkere gezonde wangen. Heerlijk!

De tas zojuist weer overgepakt ;)

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hihi iedereen maar met die tas;)

Dmj, balen van die pijn:(

Christiea, jammer dat de voorweeën niet zoveel doen bij je.

Puzzel, ah wat een schattig meisje:D

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden!

wat rustig ineens hier ,,, zijn we allemaal aan het bevallen? hihi :D
    hier vandaag me laatste buikfoto gemaakt ...

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha alles nog rustig hier hoor;)

Mooie buik dmj!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mooie buik dmj!

hier alles zn gangetje kraamzorg is geweldig.

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Mooie buik DMJ!

@Puzzel: fijn dat de kraamzorg zo goed bevalt!

Vandaag zijn we er even tussenuit geweest met het gezinnetje. We zijn even langs vrienden geweest (mijn beste vriendin is ook zwanger) en daar een hapje gegeten. Mijn vriendin is ook fysio en ze heeft even naar mijn voet gekeken. Mijn rechtervoet was een stuk dikker dan de linker en de pijn in mijn voet komt echt van het vocht. Dit drukt op de pees en dat doet pijn. Ze heeft mijn voet nu getapet, zodat het makkelijker vocht afvoert. Mijn enkel was ook erg dik en daar begon ik ook wat pijn te voelen :( Ach nog max 2 weken...

16. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    @kleine sam oeii klinkt heel erg pijnlijk ik hoop dat het nu helpt!
    @puzzel wat een princessje zeg lijkt me een heerlijk meisje
    @dmj wat een schattig buikje heb je! hij hangt ook al laag of niet?

@hier alles goed vanochtend de laatste dingen bij babydump opgehaald en bevestigd dat me kinderwagen en maxicosi nog wel binnen komen dinsdag daarna vriendin op bezoek gekregen met een mandje met spulletjes die ze voor de kleine had gekocht. wel groot allemaal rond de 6/9 en 18 maanden. Beste vriendin van me vriend kwam ook nog langs met een setje kleding 0-3 maanden en vanmorgen zelf nog even naar primark geweest voor een paar huisbroeken. dacht ik klaar te zijn met de was toch niet!
    Morgen schoonmaak/strijkdag
    xx

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    klopt heb al circa 4 week dat hij zo laag hangt :p me schoonmoeder begint er ook steeds over dat alles al behoorlijk laag zit , ze verbaasd zich er nog steeds over dat de kleine er nog in zit haha :D

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    wat een super mooi meisje puzzel! had Y bij de geboorte geen donker haar? hier had L bij de geboorte donker maar nu ook licht haar..

jammer dat de voorweeen niks doen christiea, hier had ik er wel al 2 cm ontsluiting van.. maar helaas betekende dat helemaal niks voor de rest van de ontsluiting haha!:p die bleef echt mega lang hangen op 4 cm..

Ik ga morgen even mijn tas inpakken.. er ligt nu alleen nog maar een jasje in voor de baby;) we gaan nog even met kerst naar mijn ouders dus haha alles moet voor de zekerheid wel mee..

Afgelopen dagen, en vandaag ook eigenlijk nog wel, buikgriep gehad.. bah bah wat is diarree en overgeven geen combi met hoog zwanger zijn:(

ach.. veel op de bank nu.. kan ik nog mooi een babydekentje breien:D

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @kleine sam vervelend van je voet. Dan is t echt aftellen he

@firsttimer bezig met de finishing touch dus :)

@blackbird kun je zo goed breien dan?

Hier een extra hoes voor de boxmatras aan t maken (recht stikken lukt me wel ;))
    Verder redelijke nacht. Vet harde buik gehad en kon toen ook niet goed uitplassen, vaag. Nou ja trok later weer weg. Verder tja t gaat zoals t gaat. Krijg wat meer last van mn bekken,niet echt pijn maar een beetje zeurderig gevoel

20. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Meiden hoe zag jullie slijmprop eruit? Van de week ging ik naar het toilet en ik zag er een gelige klodder in liggen. Ik dacht dat manlief even flink zijn neus geleegd had en het was al aardig vastgekoekt dus het zat er al van de nacht… ik dus flink schoongeboend en verder geen aandacht aan besteed. Nu zag ik alleen een foto van een slijmprop en dat leek wel verdacht veel op het slijm dat in het toilet lag. Dus meteen aan mijn man gevraagd of hij van de week zijn neus geleegd had in het toilet…ieuww. Maar die keek me aan alsof ik gek was. Dat zou ik dan toch schoonmaken en dat zou hij dan in een papiertje doen. Ik vermoed dus dat ik het in de nacht ben verloren…

Deel Deze Pagina