dmj wat schrikken zeg... hopelijk heb je hem snel in je armen. buik mis ik niet hoor! niets van de zwangerschap.
dankjewel dames , was behoorlijk geschrokken want ze kwamen er eerst mee dat ik per direct zou opgenomen worden , en toen weer niet , nou ja en nu dus morgen vroeg eerst weer aan de ctg en krijgen te horen welke dag ze hem waarschijnlijk gaan halen ,,, aangezien het nu ( in 1 week tijd) dat hij zogenaamd 200 gr is afgevallen en zogenaamd nu nog veel kleiner blijkt te zijn dus voel me weer behoorlijk aan het lijntje gehouden in die zin herhaald de geschiedenis zich weer alleen enige positieve is nu dat ze hoogstwaarschijnlijk gelijk ks doen ivm vorige complicaties met D.eylano toen
Jeetje dmj Wat een kutnieuws zeg! Sterkte en hopelijk is jullie mannetje ondanks het klein zijn wel helemaal gezond en trekt hij goed bij.
Jeetje, spannend hoor DMJ. Hopelijk valt het allemaal mee en is hij niet zo klein als ze nu denken. Want krimpen lijkt me niet echt mogelijk?! Er worden veel fouten gemaakt bij metingen bij echo's. Veel succes en sterkte in ieder geval!
@sweet jeetje wat een verhaal maar eind goed al goed! hoe bevalt het moederen? @dmj sterkte en succes voor morgen meid, dat ze het gewoon maar mis mogen hebben en dat je kleintje gewoon helemaal okee is!! @buik missen hier ineens een groeispurt zal mijn buik ook niet missen heel blij als ik weer me eigen lijf heb en me kleine vent om naar te kijken.
Hoi, sweetie wat een verhaal idd.! dmj , pfff seg ik zou dat ook beangstigengd vinden, ik hoop dat ze wdten wzt en hoe en dat de kleine zo snel en veilig mogelijk in je armen komt t e liggen! ivm.buik ben hem niet zat maar wel de kwalen van slecht slapen , niet kunnen eten naar behoren enz...... Ik denk dat ik de 1e maaltijd in het zh als een koningsmaaltijd ga binnen spelen Ml gaat seffens werken en wij worden opgrhaald door mijn vader aangezien het een stormweer blijft en hij niet per fiets of moto naar zijn werk mag of kan gaan (veel te gevaarlijk). Vrijdag moet hij nog werken en dan vrij, zal men beentjes maar toeknijpen zekers
Hoi hoi, Dankjewel allemaal, we genieten vollop. Ze doet het zo goed ze is morgen 2 weken oud en weegt al ruim 2700 gram, ze groeit als kool. Het moederen bevalt goed wel wennen natuurlijk met name de gerbroken nachten, maar daar komen we wel door heen, ze kwam vannacht iets later dus hebben we lekker ff een uurtje langer geslapen. @DJM heel veel sterkte meid en hoop dat je snel die kleine in jullie armen mag houden. x @ buik missen, ik mis me buik nog niet, maar ben ook nog zo in de wolken met onze kleine meid. ML wrijft als we naar bed gaan nog steeds over me buik. die moet er nog aan wennen dat er niks meer in zit, maar dat het naast ons ligt in de wieg. Ik vind het wel weer fijn dat ik weer lekker kan bewegen in bed en weer vrij op buik kan liggen heerlijk. Het bewegen in me buik begin ik nu wel een beetje te missen. Ben overigens al 10kg kwijt in 2 weken, zit al onder me gewicht waar ik met de zwangerschap mee starten echt heerlijk. Fijne feestdagen iedereen xxxx
hey dames , ben vanmorgen vroeg opgenomen in het ziekenhuis , heb nu een ballon catheter in morgen of overmorgen word onze zoon geboren!!! dus echt een kerstkindje!
@sweet wat een moppie! Fijn te horen dat t lekker gaat. @dmj Nou succes, wel heerlijk te bedenken dat je kindje er bijna is. Fijne kerst allemaal!
Ah wat een poppetje sweet Dmj, wat fijn dat jullie kleine man er bijna is! Succes met de bevalling en fijne kerstdagen Ik ga mijn buik wel missen, maar zoals Liefoe zegt niet de kwalen zoals het slechte slapen en de misselijkheid. Voor iedereen hele fijne kerstdagen!
Sweet wat een schatje Dmj meis heel veel succes Vanmorgen mijn laatste controle gehad. Omdat ik al een paar dagen minder leven voelde moest ik voor de zekerheid een ctg laten maken. Gelukkig was alles goed. Wel konden ze al zien dat ik dus al regelmatig hardebuiken heb, als dit er meer worden of pijnlijker dan weer bellen en willen ze toch kijken of de bevalling niet alsnog eerder begint en dan wordt de baby alsnog direct gehaald. Ze zeiden, we hebben liever dat je elke dag voor niks komt, dan dat je niet en het is niet goed. Minder leven voelen komt waarschijnlijk door de harde buiken. Nog wat gevraagd over de ks, mijn man en kindje mogen mee naar de uitslaapkamer en wordt zodra de kinderarts hem heeft nagekeken bij mij neergelegd. Het is nog niet helemaal als bij een natuurlijke ks, de protocollen aanpassen duurt lang vertelde ze. Maar als we graag de baby geboren willen zien worden dan kan dat en ook dat je kleine zsm bij je komt. Verder moeten we ons geboorteplan meenemen op de dag zelf en dan aan de verpleegkundige geven. Wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe.
Even een snelle up vanuit het ziekenhuis. Vandaag is onze dochter geboren! Ik had weeën en ze hebben toen besloten om haar direct te halen met een keizersnede. Haar naam is Sofie Julia Elizabeth (roepnaam Sofie) en het is een lekkere stevige tante van ruim 7 pond. Voorlopig moeten we nog even in t ziekenhuis blijven, maar ik lig in ruime kraamsuite dus helemaal prima!
@Sweet: wat een knap ding!! @DMJ: succes en sterkte! @Kleinesam: gefeliciteerd! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig! Geniet van jullie mooie meisje! En is die kraamsuite toevallig een beetje in het zuiden van het land? Heb vorig jaar ook in zo'n kraamsuite gelegen, dat was letterlijk en figuurlijk prima bevallen!
@ DMJ, fijn je nu weet waar je aantoe bent en over hooguit 2 daagjes je kleintje mag vast houden @bevallen dames... Gefeliciteerd!! prachtige babytjes. Update van mij. Afgelopen week erg hechtisch allemaal. Uit de echo bleek inderdaad ons kindje behoorlijk aan de grote kant was. Bij de gyneceloog aangekomen vertrouwde ze het hartje niet helemaal hij klopte zo erg snel. vertelde ons ik over 2 weken weer terug hoefde te komen. toen we zaten te wachten op de secretaresse voor een nieuwe afspraak kwam de gynecloog ons achterna om de afspraak te vervroegen. voor de afspraak eerst een nieuwe echo. Nou prima, bleek dus de afspraak voor gisteren was (3dagen er tussen). Gisteren inwendig onderzoek gehad en nieuwe echo waar het kindje echt aan de grote kant was. en besloten een geplande keizersnede te doen op 8 januari 7 uur smorgens moeten we ons melden. mijn dochter was ruim 4 pond en liep vast bij de bevalling in het bekken en er word dus geen risico meer genomen nu. het aftellen kan voor ons beginnen Nu ff snel de strijk weg werken
Kleinesam, gefeliciteerd Prachtige foto van jullie beiden! Chantal, best veel dames hier met een geplande kz. Wel fijn dat ze nu al hebben ontdekt dat jullie kindje te groot is om natuurlijk geboren te worden. Succes met aftellen!
Kleine sam Van harte met jullie dochtertje S. !!! Chantal ook al zo spannend ! Onze wensen staan in de fb-groep ML kon ons komen ophalen bij mijn ouders dus ik ben gerust tot vrijdagochtend !
@sweet wat een lekker ding zeg!! @dmj sterkte en geniet straks van je kerstkindje! @kleine Sam wat een ontzettende Mooie serene foto van jullie. Succes meis! @chantal wel beter met een groot kindje een geplande kz toch? Wat gaat het ineens snel met de bevallingen en veel geplande keizersnedes Fijne kerst allemaal! Xoxo