Toch geen kerstkindje dus Spannend dmj, lijkt me heel gek om te weten dat je morgen sowieso je zoontje in je armen zult hebben! Fijne kerstdag Liefoe, en??
Ben terug thuis mede het bij 1 cm en lange bmhals is gebleven, weeën compleet stilvielen ja 2 weeën op 10 minuten is niet zoals om de 2 Minuten. Dat van de ademhaling vond ik ook zo raar maar ze hebben dat zijlings bekeken en effectief ze ademen dan soms kleine beetje vruchtwater in ( geen happen zoals drinken , slikken naar de maag toe. Dit wilde ze zeker controleren mits ik net geen 38 weken zou zijn en ze geen risico wilden nemen dat ze niet zou ademen (krijg je injecties dan voor). Vond ze allemaal lief en attend , enkel ja het toucheren is na de 1e x erna niet meer zo aangenaam, verlies valere bloed nu en slijm en de hele tijd zeurig gevoel zoals je ongi. Morgen om 9u45 naar de gynè zijn kabinet en dan zien we verder. ML had ook iedereen wakker geschud mede men alarmbelletje niet ging en per ongeluk op het groot alarmklok duwde...(kon ik niet zien mede om de hoek van een muur. Ineens stond heel 4 e verdieping rond mijn bed Dmj succes meid en alle anderen ook we wachten af niks met haast , ons meisje meld zich wel eens ze er klaar voor is <3 Dank u voor mee te leven ! X
ja is een tegenvalller helaas ging het ook zo bij D.eylano alleen nu gelukkig word het een geplande ks dus voor ons ook wat rustiger maar ben aan ene kant er wel blij om dat ks word weet ik eindelijk waar ik aan toe ben de afgelopen 3 dagen in zh was ook niks ... enige geluk wat ik had is dat ik rond mocht lopen en gelukkig blijft morgen mij dat toucheren bespaard ....heb der zon hekel aan
@DMJ aaah wat spannnend dat je gewoon weet dat morgen dé dag is en dat je hem gewoon ziet. Nog even proberen te relaxen dan maar? @Liefoe nou gelukkig is alles goed met de kleine meid toch? wel een tegenvaller maar ze heeft het nog naar dr zin en dat is belangerijk. xx
DMJ veel succes morgen en geniet van jullie mannetje. Wist trouwens niet dat je kon teruggaan in ontsluiting?! Weer wat geleerd! Liefoe, sterkte! Wat de ballon betreft, het was mijn eerste bevalling, dus geen eerdere keizersnede of wat dan ook. Vaag dan...
Dmj, succes vandaag! Hoop dat alles goed gaat met jullie mannetje. Liefoe, heb al op jou gereageerd in een ander topic Succes bij de gyn! Iedereen leuke kerstdagen gehad? Ik heb leuke dagen gehad, heerlijk gegeten en lekker verwend door onze ouders. Vanmiddag weer naar de verloskundige.
Uitgerekend 1-15 januari Januari 2014 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing liefoe, 32 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht?? 7. christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon 10. minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv Bevallingslijst: 11-12-13 sweetangell - J.aeley, 2375 gram, 45cm 14-12-13 Linda99 - J.asmijn,2590gr, 44cm - B.ram,2630gram,46cm 19-12-13 Puzzelstukje - J.enthe 24-12-13 kleinesam, dochter 27-12-13 dmj, zoon vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ December Januari 2014 2 Christiea, geplande ks Bouwjaar controle vk bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Dacht zoek de lijst weer eens op, meteen dmj maar ingevuld
Hoi meiden, Ik praatte hier een tijdje geleden ook mee maar toen werd t erg druk enz dat ik niet alles meer bijgehouden heb.. Maar ik ben afgelopen week bevallen van onze tweede zoon met 37.3 weken zwangerschap! Ik was eigenlijk 7 januari uitgerekend
@DMJ succes vandaag straks je kleine in je armen. @MirandaV gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu lekker geniet van je kraamtijd.
Dankjewel ! Ja alles is goed gegaan het was een turbo bevalling daardoor wel beetje overdonderd.. en door de te snelle bevalling moest Liam nog paar dagen in het ziekenhuis blijven 1 nachtje in de couveuse en daarna gewoon in een wiegje.. Gelukkig mocht die afgelopen maandag lekker mee naar huis voor de kerst.. nu lekker aan t genieten met ze 4tjes
Uitgerekend 1-15 januari Januari 2014 5. bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling zkh/th en bv verrassing Latte, ?? jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv geslacht?? 7. christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling zh en fv zoon 9. la palma, 29 jr, 2e kindje bevalling zh/th en fv/bv zoon liefoe, 33 jr be, 4e kindje en 8*, bevalling zh en bv dochter 10. minou, 35 jr 1e kindje bevalling bevalling zh/bv zoon 11. lies1988, 25 jr, 1e kindje en 1* bevalling th en bv. Krijgt een dochter vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling zh en bv dochter 13. blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling th en bv dochter firsttimer, 27 jr, 1e kindje kraamhotel en bv zoon caelis, 34 jr, 2e kindje zh en bv zoon 15. Pheline, 24jr, 2e kindje, zh en bv 18. chantal6790 22 jaar, 2de kindje, zh en bv Bevallingslijst: 11-12-13 sweetangell - J.aeley, 2375 gram, 45cm 14-12-13 Linda99 - J.asmijn,2590gr, 44cm - B.ram,2630gram,46cm 19-12-13 Puzzelstukje - J.enthe 24-12-13 kleinesam, dochter 27-12-13 dmj, zoon vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ linda27 jeniyah kunikos penoza94 ♥ afspraken ♥ December Januari 2014 2 Christiea, geplande ks Bouwjaar controle vk 10 Liefoe controle en inleiding bevalling. bv= borstvoeding fv= flesvoeding zkh = ziekenhuisbevalling th=thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) Leeftijd aangepast ben al immidels 33 BD naar de 9e gezet en 10 e afspraak/inleiding ook genoteerd...
Niet erg als het nu niet begonnen was ,maar ik heb enorm veel pijn ,slaap niet ,slokdarm is naar de haaien en last dus daar moeten we dan nog 14 max doorheen bijten...
DMJ ,succes !!! Hopelijk snel nieuws Hoe is het met de andere zwangere dames ?? De kersverse moedertjes ??? Update 38 weken controle : Baby in de buik, 1 cm opening niets anders, dus we doen voort. Als de kleine er nog niet is moeten we de 10e januari teruggaan, op hoop van niet natuurlijk... Deze zal ze alle 3 nog overtreffen kwa uitdragen Liefs x
Al, al? Valt toch reuze mee Hopelijk meld je uk zich voor de 10e Gefeliciteerd natuurlijk. Maarreh... dit is je eerste bericht in dit topic, denk dat je dan ergens anders heb meegepraat.
hoi dames bij deze wilik laten weten dat wij vanmorgen om 11:02 de trotse ouders zijn geworden van R,ychson hij weegt 2570 gr en hoeft gelukkig niet op de couveuse afdeling