Fijn dat het meeviel dmj! Ook goed om te horen dat het zo goed gaat met jullie kleine mannetje Ben ook heel benieuwd naar de volgende die gaat bevallen!
maak niet uit begrijp je wel en bedoelde het ook anders hihi je krijgt een kindje idd , hd het ff anders moeten formuleren
Iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Al een beetje bijgekomen van al het gefeest? Heb geloof ik nog nooit zo'n saaie oud&nieuw gehad zeg... Volgend jaar dan maar weer het betere werk! Maar zo te zien nog geen 2014-babys geboren? We maken het spannend! Ik heb zelf niet het idee dat het hier snel gaat gebeuren, alles nog rustig, zelfs minder harde buiken dan de afgelopen tijd. Of zou het stilte voor de storm zijn?
Deal Bouwjaar!! Buiten dat de uitgerekende datum aanvoelt als een soort houdbaarheidsdatum, ben ik zelf ook jarig die dag! Nou leek me dat eigenlijk nooit zo leuk, maar het toeval is dat ons dochtertje op de verjaardag van mijn man is geboren. Dus nu lijkt het me toch wel leuk en bijzonder om dat nog een keer voor elkaar te krijgen
Grappig Latte, dan kun je er eigenlijk niet onderuit om dit kindje geboren te laten worden op jouw verjaardag hè Hoop voor jou en Bouwjaar dat jullie over 3 dagen gaan bevallen! Mijn UD is over 9 dagen, hoe kan dat nou toch zo ver weg klinken?
jazeker heelt hij mooi (gelukkig) heb alleen het pech dat wij er vandaag zijn achter gekomen dat ik dankzij de katheter een blaasontsteking heb opgelopen en dat ik nu dus aan de prednison en amoxicilline zit had al 2 dagen dat ik me niet lekker voelde , en als klap op de vuurpijl blijk ik ook een infectie aan me luchtweg te hebben waardoor ik steeds hoest ... wat ontzettend pijnlijk is bij mijn wond ,, had zelfs zo erg dat ik soms spaansbenauwd heb en hartkloppingen heb , dus hoop dat vanaf vandaag het wat beter gaat... Morgen onze boefje alweer weekje oud , hebben voor de ''gein'' zijn gewicht even gecheckt vanmorgen , zijn geboortegewicht was 2570 gr en hij is nu op 6 dagen oud al 2640gr dus uiteraard apetrots!
@latte zou t mooiste kado zijn wat je kunt krijgen nu toch @lies voor je t weet zijn t bij jou ook nog maar 3 dagen Net op controle geweest. Alles ok, wat advies ivm slechte nachten zonodig mag ik zaterdag bellen om iets te halen om op te slapen. Voor volgende week woe weer een afspraak, indien mogelijk wordt ik dan gestript.
Lieve meiden vanmorgen om 10.48 uur is ons zoontje Sil geboren. Hij weegt 3490 gr en is 49 cm lang. De ks ging goed maar was behoorlijk zenuwachtig. Nu liggen we op onze kamer bij te komen. Ik probeer zsm en foto te plaatsen
Christiea, gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Ben erg benieuwd naar de foto v En ben ook zo benieuwd wie de volgende zal zijn! Wie denkt dat zij wellicht de volgende is?
Gefeliciteerd Christiea! Hopelijk heb je een goed en voorspoedig herstel! En Bouwjaar en ik gaan voor 5 januari. Weet niet of er mensen zijn die eerder willen?!
@Christiea Gefeliciteerd met de kleine bink! @latte/Minou nouu ik zou graag vanacht nog wil of morgen haha maar ja jullie zijn wel een stuk verder dus is eigenlijk wel eerlijker als jullie eerst gaan he? Maar ik ben er zoo klaar mee pff. Morgen ochtend weer naar de vk, hoef volgens mij voorlopig niet te verwachten dat ze gaan strippen oid maar zou het zo graag willen. Praat ook steeds met de kleine van kom alsjebliefft vandaag want alle krampen/misselijkheid/slapen loze nachten ik ben er klaar mee en natuurlijk heel nieuwsgierig!
Gefeliciteerd Christiea!! sorry dat ik hier zo weinig ben dames.. ik zit amper nog op de computer.. echt voor het hoog nodige (mailtjes te versturen oid) want ik vind het zo'n nare houding.. Ik moet zeggen dat ik een slechte wachter ben hoor.. vorige keer was ik al bevallen met deze termijn en het voelt nu allemaal alsof t wel heeeel lang duurt.. (terwijl dat natuurlijk nog best meevalt..) Na de 3e januari mocht ze komen heb ik de hele tijd geroepen en daar blijf ik bij haha! kom maar op!
Dag lieve dames , Ja het is best snel gegaan 28 december op 29 december de nacht na de grote kuis ,strijk en opruim ineens slecht voelen , diarree continu... S'nachts had ik al iets van ojee dat gaat een buikgriepje zijn, had ook verhoging (suikerwaarden stond ok),bd ietsje hoger. De kinderen sliepen tot 10 uur!! Deed goed dus mee opgestaan , bleef ik me zo rot voelen en harde buiken om de 7 minuten. Besloten om alles thuis op orde te zetten om te vertrekken naar mijn ouders met de kids , hun gebadderd en mezelf douche maar toen kwamen de weeën al om de 4 minuten. ML al in paniek van kom dadelijk beval je nog thuis... Onderweg elk rood licht gehad op elk x-punt yeah ! Eens aangekomen via spoed lieten ze me dan daar voor, ml parkeerplaats zoeken en ik naar boven. Direct aan de monitor en 3 cm ontsluiting maar ze zat nog heel hoog. (Zo zaten ze altijd bij me). Om 14 uur water gebroken en 5cm. Iets erna epi gekregen ging ook snel 2x geprikt zat eerst in een bloedvat(spuitpartijtje achter me). Om 15 uur begon ik meer en meer druk te voelen om 15u20 nog meer maar zat ook niet op volledige ontsluiting en om 15u25 ben ik beginnen persen en dat ging goed , traag maar ze ging naar voor en kroop terug weg zo 6x tot de gynè binnen liep me een knipje gaf en om 15u37 is ze geboren. Haar naam via pb te verkrijgen aub.aangezien ik wat anoniem wens te blijven. ze woog 4.035 kg en mat 54,5 cm op het latje. Alle waarden waren bij haar prima (apgar ,suikerwaarden) , ze moest dus niet op de neonatale liggen OEF! We waren wel enorm verschoten dat ze zo zwaar was en lang mede de gynè zei 3,5kg en meer zal ze niet halen Ze heeft weg van haar zus en net oudere broer (grappig) en zoals zij een natuurtalent borst drinken ! De 3e dag was ze al weer terug gewicht aan het bijkomen ze is dus nooit gezakt onder de 3.800 kg. Maatje 50 past niet in boxpakjes aangezien haar lange benen maar de gewone ensembles van longsleeve met legging perfect. Ze heeft ook een hele mooi bos haren ,kortom we zijn verliefd op der ♥ Ondertussen hebben de kids en deels familieleden kennisgemaakt door de feestdagen net als geen bezoek gehad. Hopelijk blijf ik niet zitten met de geboortesuikers ,op hoop van... We zijn gisterenmiddag naar huis mogen gaan en de dag van toen tot nu toe is eigenlijk gesmeerd gelopen. Ik merk weinig verandering met haar erbij als met de anderen. Aangezien ik enkel pijn heb aan men stuitje (staartbeen) en soms vanonder is het best ok. Bloedverlies is minimaal nu al en heb al moeten afkolven aangezien ik echt pijn begon te krijgen van de enorme stuwing. Iets èènmaligs anders kamp ik per direct met een borstontsteking. Ze ligt nu langs me te slapen in haar wiegje en de kids spelen. Ml heeft nog vakantie tot begin februari Vandaag zijn de solden begonnen ,ergens jammer want lang kan ik nog niet rondlopen ,heb enorme schrik op BI wat ik vorige keer pas na 3 weken kreeg omdat ik gewoonweg niet rustte toen zoals hoorde .... een gewaarschuwd mens is er 2 waard è hier is ze dan Bekijk bijlage 369030 Liefs x