Geen dank hier gaat redelijk , R.ychson groeit goed en is inmiddels zijn geboortegewicht al voorbij met mij is het iets minder heb een luchtweginfectie en blaasontsteking waardoor ik nu aan de amoxicilline en prednison zit en heb het af en toe behoorlijk benauwd ....
Liefoe: gefeliciteerd! DMJ: balen zeg! Hier gaat het goed. Ik voel me goed! Dat is heel prettig, misselijkheid begint eindelijk weg te zakken en ik begin weer wat aan te komen. J. drinkt nog steeds moeilijk. Ze is eindelijk wat aangekomen, maar het is nog niet helemaal top.
Hoi Meiden Even een teken van leven. Het ziekenhuis slokt ons op en ik ben ook nog niet zo goed op de been en enorm weinig energie daarom ben ik niet actief op het forum. Ik wens jullie het aller aller beste. Gefeliciteerd voor degene die bevallen zijn. En sterkte voor degenen die nog lopen. Ik wens jullie een goede bevalling toe.
Nogmaals gefeliciteerd Liefoe! Wat een knappert! En Firsttimer, van mij mag je los gaan hoor! We hebben geen nummertjes getrokken, dus zal je niet beschuldigen van voordringen Dus succes en zet hem op!
Same here, gister naar de VK geweest en ze willen pas over 2 weken strippen, dus 40 weken een een paar dagen. Het meest irritante vind ik nog als mensen zeggen; ja nog even geduld, ja dat weet ik zelf ook wel!! Ben er ook zo klaar mee, dat lopen gaat vreselijk, ik zweet me helemaal rot 's nachts en bij elke keer omdraaien ontzettende pijn in mijn schaambot... pfff.
@Bayeux dikke knuf vanaf hier, weet hoe je je voelt. Bij mij willen ze ook pas over twee weken wat doen ze zei dat ze er nu nog niks aan kon doen maar ze zag wel aan me dat het niet meer fijn was, de uk heeft weinig ruimte, ben van de een op andere dag gescheurd (striae) en ik schijn niet meer te stralen volgens haar. Ze gaf aan dat ze dacht dat het niet lang meer geen duren misschien 8 dagen, het zou een teken zijn als je er echt klaar mee bent. Heb dr toen gezegd nou geen beloftes maken want ik kom je echt halen als ik over 8 dagen niet bevallen ben hahaha. @latte hier nog niks hoor al gerommel of tekenen bij jou? @Linda logisch toch meid voor jou ook nog een fijn jaar toegewenst en veel kracht en dat jullie maar snel allemaal thuis zijn! @Puzzel fijn dat het bij jou ook weer wat beter gaat dan in de zangerschap. Hoe vind Y. haar nieuwe zusje? @Liefoe wat een lekker wijffie zeg! EN fijn dat lekker bij jou kon blijven en haar suikerwaardes gewoon goed waren nu lekker genieten!
dag dames! even voor de moeders onder ons die inmiddels al zijn bevallen van een 2e wie ondervind met je 1e ook dat ze onhandelbaar zijn,, sinds dat R thuis is , is het hommeles hier met D vooral alles doen wat niet mag pfff sorry zit er ff door
@dmj aagh meis ik heb er dan geen 1 maar kan me voorstellen ook omdat je niet helemaal lekker bent dat het zwaar is! Kan D misschien niet een weekendje/nachtje bij opa en oma of even extra hulp als je partner er niet is?
dmj hier is het juist minder geworden. ze was tijdens de zwangerschap juist erger omdat ik me minder voelde. we hebben haar juist overal bij betrokken en ze vindt het geweldig. ook tijdena het voeden geen problemen tot nu toe. kan je d niet een dagje naar opa en oma brengen? sterkte
Hier ook nog geen problemen met Sam. Hij is gek op Sofie en wil overal bij helpen. We laten hem ook overal bij helpen en leggen hem ook uit dat hij zachtjes moet doen met z'n zus. Ook houden wij de regels net zo strak als anders en ook zijn ritme (naar opa en oma, crèche) houden we hetzelfde. Ze hebben nu houvast aan structuur er verandert al zo veel. Uit logeren zou ik alleen doen als ze het aangeven, de oudste moet niet het gevoel krijgen dat hij/zij weg moet omdat er een ander kindje is.
Dames heb alvast deze geopend voor als iedereen bevallen is om door te keuvelen over onze beebjes http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/488131-januari-2014-mamas.html#post16353609 Tot dan
@Bayeux en Firsttimer, hopelijk zijn jullie dan snel aan de beurt! Hier nog geen tekenen dat er iets staat te gebeuren, dus hier trekken we ook nog maar een blikje geduld open. Bouwjaar, jij bent verdacht stil... Ben benieuwd!!
hey meiden wij doen dat helaas ook overal bij betrekken ed , maar het is net of dat hem niet genoeg is qua aandacht , maar zou misschien ook komen omdat ik eerst bijna hele week niet thuis ben geweest ivm opname en dat ik dan ineens zomaar thuis kom met een baby erbij , logeren gaat beetje moeilijk aangezien me ouders bijna 60 km verderop wonen en heb ik ook liever niet aangezien hij meer bij me ouders mag dan hier dus dan heb je dat probleem weer verder doen we ook alles zoals we het ervoor deden vaste rituelen wat betrefd de dag indeling etc dus ja erg balen ....
Niks hier hoor Ik vond Frummel erg rustig vandaag. Om 15.30 vandaag pas 3x gevoeld ofzo en dan ook slechts 1 beweging en niet een serie. Ik dacht laat ik dan toch maar even de vk bellen, het is nu nog een christelijke tijd. Die stelde toch een extra controle in het ziekenhuis voor. Dus om 16u een half uurtje aan de monitor gelegen. We hebben dus een aandachtvragend draakje want dat half uurtje in het zh voelde ik m meer dan de rest van de hele dag. Alles was goed. Ik mocht nog een vervolg afspraak voor morgenochtend 10u maar dat vond ik niet nodig. Nu een filmpje aan t kijken
Ach DMJ ik denk dat ie moet wennen. Het is ook wel erg raar ineens zijn baby in huis. Sam zat gister op de bank et z'n vingers in z'n oren. Jee mam ze maakt wel herrie
Dmj, dat zelfde hebben we destijds met S.teijn ook gehad. Ik zou je zoontje zoveel mogelijk bij dingen betrekken en misschien kan jij 's avonds even wat met hem samen doen en dat je man jullie kleinste even overneemt? Bouwjaar.....40 weken kan nu elk moment beginnen meis Wij zijn gister thuis gekomen. S.il was de eerste dag 200 gr afgevallen. Maar hij had geen zin in eten en had 4/5 poepluiers (meconium), dus volgens de kinderarts niet zo gek. Maar gister zat hij nog op hetzelfde gewicht als de dag ervoor en waren de controles goed. Dus mochten we naar huis. Hij is wel een spook 's nachts, op een gegeven moment maar bij ons neergelegd en toen was het over. Ik plaats zo nog even een fotootje.
Hope so, mn lijf voelt zo moe. Maar nog geen enkel voorteken dat er iets gaat gebeuren. Wat een lief moppie