Nimme en Sweetangel wauw wat fijn dat jullie goede echo''s hadden. Gefeliciteerd. En nu even van dit momentje genieten
Dank u dames! Sweet angel die van u zijn zo duidelijk of scherp hoe zeg je zoiets Hoe is het nog met iedereen? Wie had nu last van bruin/bloedverlies ?? Geraak amper ergens vandaag ,is op zich niet erg maar ben dit niet gewoon van mezelf Op naar de volgende met een echo ,wie is dit???? Liefs x
Lady, welkom! Minou, bij mijn verloskundigepraktijk doen ze ook pas bij 10 weken een echo. Ik mag alleen eerder komen in verband met mijn eerdere miskraam. Sweetangell, wauw wat super mooi om zo te zien! Wat bijzonder ook dat jullie het hartje al hebben kunnen horen
sweetangel: Wauw echt prachtige foto. SUper duidelijk al en dus ook al het hartje gehoord! Super Monique en Minou.. wachten is rot apart eigenlijk dat ze bij de ene praktijk rond de 7 weken echo doen en bij de andere pas rond de 10 weken. Hier doen ze het bij de 9 weken en dan rekenen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie Naar eigen berekeningen ben ik 5 weken zwanger, maar na berekening van eerste dag van laatste menstruatie ben ik 5 weken en 5 dagen zwanger. Niet erg, krijg ik iets eerder een echo denk ik. lady89: gefeliciteerd! En nu al de intake en volgende week de echo, lekker snel allemaal Wij gaan aanstaande zaterdag waarschijnlijk naar de Efteling.. zouden jullie in de achtbanen en andere attracties gaan? De meningen zijn erover verdeeld volgens mij. De een zegt dat het makkelijk kan, terwijl de ander er toch wat voorzichtiger mee is.
@ Sweetangel, wat een super mooie echo fotos en ook super dat je het hartje al kon horen! @ iedereen, hartstikke druk geweest de afgelopen dagen en 'savonds zo moe, dus ga niet alles bijlezen maar klets gewoon vanaf hier weer mee . @ Bouwjaar, heel veel succes morgen meid! @ Monique, succes met de intake, dat maakt het dan ook wel weer helemaal echt he?
dankje wel dames!!! @penoza94 dit is in uden nieuwe ziekenhuis @ nimme jah duidelijk he is het modernste/nieuwste apprartuur, er komen zelfs nog platte grote tv's waar je de echo op kunt bekijken, misschien als ik 5 juni weer moet hangen ze er . Lijkt me echt wel gaaf op een plat scherm en hij kan er alles mee doen echt leuk. En de onderstaande foto is met het hartje te zien ook leuk!!! De streep met die vage streepjes erboven is de hartactie Weet niet of meer mensen het kennen maar voor mij was dit de eerste keer om deze echo te zien
Goeie avond allemaal! @Penoza, Lies1988 en vrouwtje72: thnx ik ben er zelf ook erg blij mee hihi en ze staan erg leuk en vrolijk op mn eettafel! @Jeniyah: sterkte met wachten, is altijd killing! Zal vast goed zijn maandag! @ Nimme, DMJ en Sweetangell: fijn die goede echo's! DMJ, hopelijk een mooi kloppend hartje volgende week. @hier: gister MvM geweest. De test was positief maar omdat ze hem niet zo donker vond mag ik volgende week met pinksteren pas beginnen. k natuurlijk in de stress omdat ze zei dat ik miss toch minder ver was, want vorige keer zei de gyn dat en dat liep dus niet goed af. Nog helemaal tot vrijdag wachten op echo en ik hou echt mn hart vast. dit is dezelfde echo als toen we hoorde dat het niet zo goed ging. maar goed. ik blijf maar positief denken. Zijn nu lekker bezig met jayden zn zindelijkheid en gister had hij 2 ongelukjes en vandaag maar 1. (met slapen heeft hij nog wel luier om) Dus ben wel errug trots op hem! Nu gaan we hem lekker op bed leggen, kan ik ook weer zennn op de bank!
Jee wat spannend Linda, niet leuk om dat zo te horen Sterkte met wachten tot vrijdag en ik duim voor je! Sweetangell, ik heb nog nooit zo'n echo gezien met de hartactie erboven. Zegt niks, ik heb nog maar 1 echo gehad in mijn leven Wel mooi hoor (wil ik ook!!!)
Linda27 lekker zeg zo MvM die je even in de onzekerheid praat. Hopelijk kan jij je positieve gedachten goed vast houden
Ik heb sinds vanmiddag weer allemaal krampen. Oh ik word dan zo bang. A.s. donderdag ging het de vorige keer mis. Dus als ik dat overleef heb ik weer een klein stapje gezet voor mijn gevoel. Zo leef ik per kleine stapjes. Hopelijk kom ik dan vanzelf aan een goed eind
Linda heb je een foto van je test van Mvm ? Ik weet enkel dat die redelijk wat nodig hebben, Fijn van de zindelijkheid!!!
Mooie echo's meiden super. Kan niet wachten tot 10 juni. Wat een rare opmerking van mvm, volgens mij was mijn test zelfs nog iets lichter dan die van jou. Maar ik kan gewoon al mee doen omdat ik enoeg hcg al aanmaak. Hopen dat de krampen snel weg trekken Linda. Heb je last van je darmen of je baarmoeder?
@Linda99: het liefst zou ik weer een digi test doen maar zoals mn man zegt het is bijna vrijdag en ik kan er toch niets aan veranderen. En de test zou nu dan natuurlijk 3+ moeten aangeven en als ik dan wat anders zie staan is het natuurlijk helemaal raak met stress.. dus ik wacht maar gewoon. @Nimme: ik heb mn bericht even gewijzigd en de foto ertussen gezet (op pagina 33). En ik ben idd ook erg blij. niet eens omdat het ook nog eens een zooi aan geld scheelt, maar gewoon omdat hij het zo lekker doet en elke keer een grote glimlach geeft als het op de wc gelukt is hihi @Christiea: Hoe zag jouw test eruit? Ja ik dacht toch ook wel dat ik mocht beginnen gelijk omdat mn test toch echt positief is en dus genoeg hcg...
@ sweetangel, in leeuwarden bij piepklein hebben ze ook prachtige apparatuur! Daar liet hij het hartje ook horen en zien, naast het echo beeld. Linda, jeetje dat geeft dan wel weer zorgen.. maar kom op, we halen met zijn allen januari Linda99 ik voel met je mee! Maar er is een heel grote kans dat er niets is..
Linda die is toch goed positief !!! Snap die dame niet ... Sorry wat een tr*t! Laat je aub niet doen!
@Linda27 owh bah, je wilt toch gewoon een knal test. Misschien latere innesteling ofzo? Wel raar dat ze zo'n opmerking maakt eigenlijk. Iedere zwangere schiet daar toch van in de stress. Die van christiea lijkt idd t zelfde?! @echo met hartactie, dat hadden wij ook bij *Ukkie. Moest toen huilen toen we het hartje hoorde @Linda99 gadver krampen Die kleine stapjes neem ik ook hoor, nouja ik reken per week, dus iig alweer 6 wk en dan de echo donderdag. En dan a.s. maandag 7 wk en zo per week kijk ik een beetje