1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Thnx meiden! stelt me wel weer even gerust.
    Mijn test was ook van gister idd.

Ik blijf maar uitgaan dat ik zwanger ben zolang het tegendeel bewezen is of dat de kleine geboren is... wel blij als de eerste onzekere weken voorbij zijn!

2. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat knap dat er zo veel mee doen met mvm. Hier in de buurt moet je 't ook zelf wegbrengen, en dat zie ik niet zo zitten...vandaar dat ik niet mee doe, dus eigenlijk heel lui!!

Ik voel me tijdens deze zwangerschap heel anders dan tijdens de vorige (miskraam) ik hou mezelf voor dat het een positief teken is, maar het hoeft natuurlijk niks te zeggen.
    Ik moet nog twee weken wachten tot ik naar de vk mag voor een eerste echo, gelukkig heb ik het de komende twee weken erg druk...dus gaat de tijd vast snel!
    T blijft spannend!!

Hebben jullie veel klachten en kwaaltjes?
    Rare eet gewoontes?

3. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Goh ik wilde zo graag dat ze hier zoiets deden als mvm. Maar voor zover ik gezien heb is NL het enige land dat dit doet, dan vraag ik me af of jullie voor de hele wereld produceren. Moet er flink wat gepiest worden zeg!

Hier hetzelfde hoor, hele zwangerschap wordt waarschijnlijk weer opgedeeld in stappen, met mijn jongste zoontje waren het lange zenuwslopende 9 maanden. Maar ik voel me positief en dat voelde ik me de laatste keer niet.

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Soms bij mijn liezen of net iets hoger. Ook veel van mijn darmen. Kan momenteel heel moeilijk naar de wc.

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Dames echt even applaus voor de MvM moeders. Ik vind het echt goed dat jullie dat doen. Tijdens PGD heb ik de pregnyl hard nodig gehad. Zonder dames zoals jullie was dit niet mogelijk. Jullie doen echt super werk.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Er wordt zeker niet voor de hele wereld geproduceerd, daarvoor is veel te weinig pies verzameld. Er is ook een syntetische variant

Trouwens vorige keer zei de mvm dame dat ze van de de resten ook kunstmest maken :D

Bij mij was t ook drama. Ik gebruik nu 2 eetlepels lijnzaad (eerst laten weken en dan door de kwark) en heb inmiddels 1 flesje roosvicee laxo op afgelopen week, verder veel drinken en nu gaat t een beetje. (wel een aambei, altijd ff pijn en bloed :()

7. Linda, dat klinkt als je banden. Dat is een goed teken, dat betekent dat je baarmoeder hard aan het werk is. Verstopping heb ik ook. Volgende week is mijn ha terug, dan bel ik haar om te vragen of ik er weer wat voor kan krijgen.

8. Chia zaad kun je ook nog gebruiken of darmreiniger van het kruidvat, dat zijn psyllium inuline vezels. De meeste mensen doen het door een glas water, maar dat vind ik zo vies. Ik maak er samen met tarwe vezels en soja meel crackers van.
    Ter info, ik eet khd beperkt, vooral normaal brood gaat bij mij niet goed en krijg ik erg veel buikpijn van.

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Christiea mag je wel KHD eten als je zwanger bent? Alles wat je nu niet moet doen is op koolhydraten beperken. Je kindje heeft die bouwstoffen nodig om te groeien

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik ben normaal ook een obsipatie klant dus ik weet wat wel en niet helpt. Maar nu helpt niks. Ach hopelijk snel wat beter.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Liesje doet me positief om horen wat je schrijft!

Ivm.die pijn en moelijk gaan naar 't wc idem dacht het eitje zal zich toch niet bbm hebben ingenesteld zo'n steken van tijd maar dat is het dus niet het is echt het groeien en trekken .
    De ene keer loopt het eruit en de andere keer is het een bevalling ;);)

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dames, wat doen jullie tegen misselijkheid?

Ik heb voor onstipatie een middel van de dokter ( gebruik ik niet omdat het er nog net niet uit spuit ) maar het maakt je ontlasting zachter

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    O en wat fijn die echo's! Wat een geruststelling

14. Linda, ik laat alleen het brood staan. Dus het volkoren brood, wit brood, helemaal geen bladerdeeg, dat gaat niet goed bij mij.
    Volkorenpasta en bruine rijst, aardappelen eet ik wel. Suikers neem ik niet tot nauwelijks, ben ook geen zoetekauw trouwens, alleen pure chocola :). Verder benik ook iemand die zoveel mogelijk alles zelf maakt (dus geen pakjes).

La Palma weet je ook wat je hebt gekregen voor je obstipatie? Lactulose?

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Lactulose inderdaad!

Vorige zwangerschap (vmk) kon ik echt niet maar de wc. Nooit gebruikt maar ik dacht er ineens aan! Het nadeel van niet kunnen poepen is natuurlijk ook dat je kans hebt op aambeien

16. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    Bij ons komt MvM aan de deur ophalen en MSD zit 5 min van mijn huis vandaan daar word medicijn gemaakt dus zou het nog bijna persoonlijk af kunnen geven;)

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Christea oh dan is het goed:)

Ik maar ook alles zelf. Geen pakjes en troep. E nummers zijn niet van de natuur. Denk ik altijd maar

18. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lapalma bij mij hielp niks tegen de misselijkheid, maar gember zou moeten helpen..

19. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    La Palma bij mijn zwangerschap van Milan* werkte vanille vla heel goed tegen de misselijkheid. Alleen kan ik nu geen vla of yoghurt meer zien:)

20. La Palma: Bij mij hielp de vorige keer gewoon iets lichts eten tegen de misselijkheid.

Deel Deze Pagina