1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    @vertellen, wij hebben het nog aan niemand verteld , we wachten minimaal tot na de echo maar denk dat het pas na de 9 welen word omdat het toen in januari mis ging.

Klachtjes, had steeds erg gevoelige borsten en vanmorgen opeens helemaal niet meer. Ik natuurlijk meteen in de stress maar ze zijn nu weer heerlijk pijnlijk dus ben weer ietsje gerustgesteld. Wat een angst steeds in mijn achterhoofd.. Laat de tijd maar lekker snel gaan tot de echo.

Bouwjaar, morgen heb jij je echo, hoop op een mooie echo met een kloppend hartje:)

Morgen nog meer meiden een echo?

2. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    Zo hier ook weer een berichtje ben vandaag moe opgestaan en heb het idee of ik overal zo in slaap val :( vanmorgen een klein beetje raar gevoel net of de misselijkheid niet doorzet. dus meteen ge-eten en toen zakte het dus maar wat extra kleine gezonde snackjes toegevoegd aan me dagelijkse maaltijd. En ochten en middag minder boterhammen op. Het versprijden help wel moet ik zeggen en de flesjes water vliegen erdoorheen en daardoor ook veel op het toilet hahah:)

@bouwjaar, Je verhaal is niet niks hoor bah, hoop echt op een goeie echo morgen duim voor je.

Bij mij weet trouwens alleen mijn ouders zusje en zwager en oma en schoonouders en schoonzusje en tja we hebben gister ook maar gezegd tegen een aantal mensen in de straat want die zullen de kratten deze week wel zien en het busje dus dan is er weinig meer geheim te houden. En aangezien het hier zoete inval is zullen ook de kratten binnen in de gang opvallen ;)

Alleen zaterdag hebben we hut vol volk en dan ga ik ze toch maar even boven zetten, hoop dat het niet opvalt dat ik telkens boven ga plassen haha:). Zo moeilijk om het te verbergen:)

@bouwjaar en monique succes morgen duimen voor jullie xx

3. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik ben blij te lezen dat bij meerdere de klachten komen en gaan. Op mijn vermoeidheid en mijn obstipatie na voel ik me vandaag niet zwanger. Met me stomme kop vanmiddag een testje gedaan. En er staat een dikke streep maar toch minder als zondag ochtend. Dus niet meer testen want dat helpt niet (ja eerder de andere kant op).

Morgen is de dag dat het de vorige keer mis ging. Dus ik zit al aardig in de stress. Sweetangel was ik maar zover als jij pfff

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Linda, morgen maar afleiding zoeken en positief blijven. Dan hopen dat morgen snel over is.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

knuffel linda :(

6. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Goeie avond dames!
    Zo een lekker druk dagje gehad hier. nu dus doodmoe haha
    Met jayden naar de ballenbak geweest en we hebben de vaderdag-cadeautjes al gemaakt omdat die dag precies valt op onze trouwdag en als we net op vakantie aankomen, dus nu maar vast gemaakt, hoef ik daar niet meer aan te denken :p

Fressie: ik heb geen rare klachten of kwaaltjes of eetgewoonte. ik ben alleen moe. Bij jayden had ik ook echt nergens last van (zelfs geen dag misselijk geweest) en ook geen dingen waar ik opeens trek in had, dus ik hoop dat het nu weer zo gaat hihi.

Linda99: hoe is het nu met je meid? En ik ken je gevoel van die echo enzo.. de echo die ik vrijdag heb vind ik daardoor ook doodeng. Maar we hebben een mooie maand met een hoop meiden die het allemaal verdienen moeder te worden dus het gaat ons allemaal gewoon lukken!! Een hoop gezonde kindjes voor deze groep!

Bouwjaar: Slik.. wat een verhaal.. kippenvel..

Vertellen: hier weten de ouders en onze beste vrienden het. We hebben zoveel steun gehad met de MA vorige keer dat ik het nu ook met hen wilde delen. Mocht het weer niet goed gaan dan staan er een aantal mensen direct klaar met hun steun en schouder! We hebben Jayden laten vertellen dat hij grote broer werd. En iedereen reageerde er heel leuk op. Hij zei: mama baby in buik, dedie (zo spreekt hij zn naam nog uit hihih) grote broer!

waren er nog mensen met echo's vandaag?

we moeten miss de lijst ff naar voren halen en oude afspraken eraf halen.

7. Fressie

Fressie Lid

8 dec 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bouwjaar: jeetje wat heftig allemaal! Kippenvel....ik duim voor je!

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

@bouwjaar, jeetje joh! Echt heel erg... Kippenvel ook...
    Succes morgen bij de echo, hopelijk is t een mooie!

Hier even een vlaag van misselijkheid gehad...
    Gelukkig wel me pizza kunnen eten..
    Verder af en toe flinke steken in me buik... Dus k heb goede hoop voor maandag....

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Pff ik voel me zo ontzettend niet zwanger dat ik eens ben gaan teruglezen hoe dat de vorige keer rond dit termijn was: hetzelfde. En toch stelt het me niet gerust. Borsten waren toen wel echt al wat voller. Zucht. Ik zou nu dan 31 weken zijn geweest. Nu zit ik weer op 6, overnieuw beginnen is toch anders.

@linda99 succes, morgen zal voor jou ook wel een rare dag worden. Ik hoop dat je m glansrijk kan afsluiten. Maarja zou heeft natuurlijk wel meer mensen hun " moment".
    Ik zou ook best een test willen doen maar ik heb niet meer, nouja 1 cb maar die kan ik hopelijk weggeven aan iemand. Niet meer testen he?! ;)

Vandaag geen echo's dacht ik en iemand had de lijst al opgeschoond

10. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bouwjaar wat gun ik je toch een goede zwangerschap! Op deze manier moet het wel heel naar zijn.. want met 12 weken waan je je toch in de veilige zone.. en tips als laat het los en denk aan het positieve werkt ook niet echt meer nu denk ik.. maar weet wel dat wij hier allemaal met je meelachen en huilen.. hopelijk zie je morgen wat je wil zien.. succes!

@vertellen hier houden we het tot 12 weken stil.. ik hoop dat we het halen..

@ego hier ook geen klachten vandaag.. alleen kramp.. pff gelukkig ben ik niet de enige..

11. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes toegewenst aan iedereen met een echo vandaag!

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Inderdaad veel succes voor degenen die een echo hebben! Bouwjaar, denk vooral veel aan jou:)

Gisteravond hadden we stress hier, ik had ineens bruin bloedverlies. Vorige keer had ik dat ook en toen was het mis. Gisteren even flink gehuild, was echt bang omdat ik ook amper meer kwaaltjes had. We hadden wel de avond ervoor seks gehad en dat deed wat pijn.
    Gisteravond laat is het uiteindelijk gestopt en vanmorgen was ik weer zo misselijk dat ik boven de wc heb gehangen;)

Dinsdagavond komt MvM, heb wel aangegeven dat ik misschien moet afbellen.

13. Alle meiden met een echo vandaag, heel veel succes. Ik duim voor mooie echo's.

@Liesje kan me voorstellen dat dat schrikken was, gelukkig is het nu voorbij.

Ik had gisteravond een hele zeurderig pijn op het schaambot en trok naar mijn benen. Vandaag weer heel erg misselijk en moe.

14. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Meiden dank voor de knuffels. Vannacht verschrikkelijk gedroomd. Hopelijk is vandaag snel voorbij.

15. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Lies oh wat zal je geschrokken zijn zeg. Gelukkig is het nu verdwenen en was je misselijkheid weer vol terug

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    ♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥

1.

2.
    Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV
    LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV

3.

4.
    Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV

5.
    BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV
    Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV

6.
    Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV

7.

8.
    Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV

9.
    Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide

10.
    Babyboo92, 21 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH, BV
    Linda27, 32 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH (helaas) en hoop BV
    Linda99, 29 jr, 3e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV
    Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV

11.
    Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV

12.
    Stokstaartje, 26 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV
    Fressie, 28 jr, 1e kindje en 1*, bevalling ZKH en BV

13.
    Mamavanjenl, ? jr, 3e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV
    Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV

14.
    La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Kunikos, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV
    Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV

15.
    Cinniej, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV

19.
    MamaAnnelies, 21 jr, 2e kindje en 2*, bevalling TH en FV/BV

Datum onduidelijk
    Loxy, 25 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV

♥ Afspraken ♥

Mei
    16 Bouwjaar, 1e echo 15:45
    Monique, intakegesprek gyn.
    17 Linda27, 1e echo 11:20 (6 wk)
    Liesje1975, 1e echo 11:00
    21 Dmj, 1e echo 11:45
    21 Jeniyah, 1e echo
    22 LA85, 1e echo
    22 Vrouwtje72, 1e echo
    Loxy, Bloedafname en 1e echo
    24 Nimme, 2e echo 9:30
    27 Kunikos, 1e echo
    Linda99 1e echo 10:45 (7.3 wk)
    Fressie, 1e echo 9.30
    28 BB88, intake VK
    29 Lies1988, 1e echo
    30 Lau83, 1e echo

Juni
    05 Liesje1975, intake
    Sweetangell, termijn echo gyn
    06 Lies1988, intake
    07 Cinniej 1e echo 09:40/ intake 10:30
    MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10
    10 Christiea, echo
    17 Minou 78 1e echo
    19 Christiea, gyn
    25 Liesje1975, termijn echo

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling

Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.

Ik heb de lijst even naar voren gehaald

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
  18. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Linda, wat verschrikkelijk wat jullie hebben mee gemaakt. De tranen lopen over mijn wangen. Hopelijk mogen jullie dit keer over 8 maanden een gezond kindje in jullie armen houden!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @linda.... :( ... slik

Er zijn geen woorden voor wat jij hebt meegemaakt. Tjemig he hoe moet jij je wel niet voelen?! Ook schieten er meteen 100 vragen door me heen. Hoe kan dit, hoe kan dit je 2x over komen? Is er onderzoek gedaan? En ben je ook niet doodsbang?

Fijn dat je het met ons deelt, ik ga heel hard voor je duimen dat t dit keer goed gaat.

Ik wordt er ook wel weer bang van want iemand kan dus wel degelijk 2x pech krijgen.

20. Lieve Linda, wat afschuwelijk, wat heb jij meegemaakt. Vreselijk, er zijn geen woorden voor. Dikke knuf meis en we gaan heel hard duimen voor een mooi en gezond kindje.

Deel Deze Pagina