1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Inderdaad

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Liesje: gelukkig mag je heel binnenkort nog een keer. Waarschijnlijk was het nu nog net even te vroeg. Wel mooi te weten dat verder alles ok uitzag toch?

@Linda: En hoe was het gegaan?

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lindaaa ???:)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Lindaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

We wachten al zo lang :(

5. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Hey meiden

nou pfff ik vandaag mn echo gehad.. en wat een nachtmerrie :(
    Ik kreeg precies hetzelfde te horen als met de vorige 6 weken echo.
    Het is veel te klein, meer bij 5 weken. Volgende week moet ik weer voor echo, maar als het dan niet voldoende is gegroeid en geen hartactie dan loopt het weer op hetzelfde uit en zal ik voor het eind van de maand nog een curettage ondergaan.

Mn wereld is even ingestort..

Ik heb nog even niets bijgelezen, maar ik hoop dat de andere die vandaag echo hadden een beter vooruitzicht hadden..

Ik probeer de hoop niet op te geven en alle positieve energie te houden, maar het is verdomd lastig.

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Linda toch :(
    Heb je foto van je echo?
    Wat was er allemaal te zien?

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @linda jeetje zeg.
    Was er wel een vruchtzak en dooier te zien?

8. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik heb er geen foto van. Er was wel een zwangerschap te zien die in de baarmoeder zat, en hij dacht ook wel een vruchtzakje te zien na heeel goed zoeken, maar hij kon er niet veel van maken. Omdat er dus eigenlijk niets te zien was heb ik ook niet gevraagd of hij foto wilde meegeven. Het vruchtje (als dat het al was) was 2 mm

9. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    Ach nee Linda... Is het niet mogelijk dat je wat later geovuleerd kan hebben? Of dat het gewoon nog net iets te vroeg is voor hart actie?

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

jeetje balen zeg Linda... dus eigenlijk ben je er helemaal niet veel wijzer van geworden.

Wat n onzekerheid...

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #451 Bouwjaar1979, 17 mei 2013
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
    @linda nou dat zal een lange week worden, ga hard voor je duimen dat je alsnog goed nieuws krijgt.

Ik voel me nou wel schuldig over mijn reactie van gisteren. Hoewel t niet was wat ik verwachtte was er beginnende hartactiviteit te zien

12. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Linda tjee dat is niet het bericht wat ik wilde lezen. Dat zal een zware week wachten worden. Waar we je graag doorheen helpen. Hele dikke knuff en ik ga bidden voor je dat het alsnog goed gaat komen. Je hebt het verdiend.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    linda, wat vervelend!:( Bij mij was er gister ook nog geen hartje te zien. Dat kan natuurlijk gewoon. Maar jij weet er natuurlijk alles van als het niet gaat zoals gepland. Ik vind het echt heel erg voor je!:(
    Sterkte!

14. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    aha! :)ok duidelijk!

@ linda: :( wat een naar nieuws om te horen! ik hoop voor je dat je minder ver zwanger was dan gedacht en dat het volgende week duidelijker is!

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    He Linda. Een week tussen hoop en vrees! We hopen op het beste! Makkelijk gezegd maar 'kop op'! Maar dat gaat heel lastig, dat begrijp ik! Knuffels

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Liesje, op jou heb ik elders al gereageerd:)

Linda, wat een klotenieuws:( Wordt een lange week dan. Hoop dat jullie kindje goed gaat groeien en hartactiviteit krijgt. Mijn duimen draaien heel hard voor je!

17. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Wat lief en fijn al die steun! Helaas heb ik niet later een ovulatie gehad. We hebben weer pregnyl gebruikt en daardoor is het cker dat mn eidprong op 20 april was. Ik hoop met heel mn hart dat de achterstand nog bijtrekt maar de gyn waarschuwde al dat die kans heel heel klein was.
    En bouwjaar voel je vooral niet schuldig. Als iemand ook een wonder verdient ben jij het wel net als mn naam genoot. Ik hoop heel erg dat we allemaal een gezond kindje krijgen maar mocht ook dese keer voor mij niet zo zijn blijf ik keihard voor jullie hier duimen enzo.

18. Liesje1975

Liesje1975 Actief lid

9 aug 2011
    204
    0
    0
    Personal Assistant
    Londen
    @ MoniqueP, was er bij jou wel een beginnetje van een vruchtje te zien? Ik heb vandaag mijn scan gehad en had een vruchtzak met de juiste afmetingen en verder was er niets te zien.

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heey meiden... Hier helaas niet echt een goed gevoel meer...
    Mijn kwaaltjes heb ik bijna niet meer... Ben bang dat we hier weer tegen een ma aanlopen.

Maandag zullen we dat zeker weten... Maar ik had dit de vorige keer ook en toen had ik geen idee.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Liesje: ze zag het zakje, de zwangerschapsring en een heel klein ienie minie iets, wat ik niet zag, maar dat ging het kindje worden zei ze. Voor mij was het iets wat onduidelijk. Maar zij vertelde dat het helemaal goed was voor nu, dus ik maak me daar geen zorgen over.
    6 weken is echt nog heel vroeg voor een echo, ik was al blij dat ik m had. Over 2 weken weer! Hopen dat er dan meer te zien is.

Jeniyah: ooh meis wat erg! Ik hoop voor je dat het meevalt en dat als je klachten weg zijn het niet betekent dat er iets mis is gegaan.

Deel Deze Pagina