Welkom Firsttimer! Gefeliciteerd! Bij mij is tijdens mijn eerste zwangerschap (ik was toen 25 weken onderweg) mijn contract niet verlengd dus bij ons was het ook even zoeken financieel. maar wat ik ontdekt heb toen, is dat een baby helemaal niet zo duur hoeft te zijn! met wat 2e hands spullen, een potje verf en wat creabea krijg je ook een prima babykamer hoor! hier is bijna niks nieuw! alleen het bedje en een matrasje (dat vond ik wel zo fris) ook heb je heel veel dingen nog niet direct de eerste week nodig en je kan altijd dingen vragen van mensen (wippertje.. boxkleed ed.) Het heeft ook nog wel eens emotionele waarde trouwens.. mijn zoontje ligt op de commode waar ik maar ook mijn moeder nog op gelegen heeft mooi kleurtje geverfd en t ziet er weer super uit! Ik heb nu na lang zoeken een baantje van 4,5 uur per week, mijn man gelukkig wel een fulltime baan maar met een koophuis enzo kost het aardig wat. Maar ik maak me geen zorgen over de baby.. we hebben nog heel veel, en ze worden pas echt duur als ze ouder worden en studeren. Dan is die crisis wel weer over hoop ik! owja.. en borstvoeding is gratis he Als je maar niet alles nieuw wil en even na vraagt of er iemand in de buurt is die nog wat over heeft. (ook bergen aan bergen kleertjes gekregen hier trouwens..)
Jeeeej!!!! En we hebben actie.... Zit nu op ong 12 januari uit reken datum. Maar t klopt helemaal met vorige week! Ben zo vreselijk blij!!!
Jeniyah: wat goed! Gefeliciteerd!!! Jij echt super blij! Nee, die misselijkheid is echt niets hoor. Ik kan niets en lig alleen maar op bed.
@Jeniyah: jeeej wat fijn! @monique: oei, lijkt me echt heel naar als je die misselijkheid de hele dag door hebt.. ik vind de vlagen soms al vreselijk. @firsttimer: gefeliciteerd!
Zo ben ik weer, ff alles bijgelezen. Druk weekend gehad ben helemaal op lig dus ook nu nog in bed en schrijf dit met me telefoon heb geen zin om uit bed te komen. Misselijkheid is over maar ben nog steeds wel snel moe. Heb nu af en toe lage rugpijn en vannacht draaide ik op me zij en schrok ik wakker van de steek in me zij . Verder me borsten knallen nog steeds met vlagen na het slapen is het minder maar gaande dag word het erger. Gister reed me vriend een beetje te hard over een drempel ( is nogal een scheurneus) nou ik sloeg em dus van de pijn die ik in me borsten voelde dat deed echt zeer. Gelukkig lachte hij erom en kon ik er na de pijn weg was ook wel om lachen . @ liesje gelukkig een gefeliciteerd met de goeie echo fijn dat het termijn klopt met de berekeningen. @ linda wat erg meid die onzekerheid hoop dat het alkemaal goed komt voor je ik duim voor je xx @ Jeniyah gefeliciteerd meid met de echo!! Welkom firsttimer hoop voor je dat het nog bijdraaid met je ouders. En finacieel komt het ook wel goed. Goed op de kleintjes letten zeggen ze hier altijd. Geen gekke dingen doenven je kunt met tweedehands ook leuke dingen doen en maken. @bouwjaar ik duim voor je deze week meid. Denk aan je xx Ik hoef deze week maar 2 dagen te werken bedenk ik me nu .. Vrijdag ochtend vertrekken we met een ander stelletje vrienden van ons naar parijs voor een lekker lang weekend ben er nog nooit geweest dus ben wel benieuwd naar de stad heerlijk even met de gedachte ergens anders hoop ik Nou dat was ie weer voor vandaag succes voor de dames met de echo van de week!
Hoi , Firsttimer welkom !! En alles zal zich wel uitwijzen ,bevraag je goed overal en hier kunnen we je ook opweg helpen! Jeniyah ,eindelijk seg en goed nieuws goed zo !!! Hier rustig aan ,verwaarloos jullie wel een beetje maar ik ben echt niet goed geweest de afgelopen dagen en ons gezinsleven loopt ook door...had gisteren zelfs het gevoel koorts te beginnen maken maar ik was waarschijnlijk gewoon doodmoe na hard werken. Ik tel af naar onze 2e echo vrijdag en dan zal ik ook vragen of er iets te nemen vald voor mijn maag. Wie mag nog vandaag en morgen op echo ?? Liefs x
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/67806-albums12606-picture78423.html Hier kunnen jullie mijn echo bewonderen meiden... T is een foto van een foto dus niet overduidelijk. Sowieso was dit al niet t duidelijkste beeld wat ik gezien heb hoor.. maar t is nog zo klein. Ik ben in ieder geval helemaal verliefd!
Hier even een teken van leven naar een paar dagen rust. Ik merkte dat ik erg onzeker werd van jullie verhalen over al of niet hebben van kwaaltjes. En onzekere echo's. Ik moet weer leren vertrouwen dat het goed kan gaan en dit hielp even niet zo. Nog een week en dan heb ik ook een beetje zekerheid hoop ik. Tot die tijd doe ik even rustig aan met het forum. Ik hoop op jullie begrip
Ik begrijp je linda! Sterkte! Bouwjaar, ik hoop met je mee! Ik heb zelf maar 1 kwaal.. buikkramp.. ik ken dit niet en ik vind het alleen maar eng.. het is absoluut geen bandenpijn namelijk.. ik duim gewoon dat ik nu een zwangerschap heb zonder kwaaltjes.. net als die vrouwen van i didnt know i was pregnuent...srry weet de spelling ff niet.. Jeniyah, gefeliciteerd! Monique, sterkte! Ik weet hoe zwaar t kan zijn! Sweetangel, veel plezier in parijs en succes met eventuele drempels haha Morgenochtend mag ik eindelijk bellen!!
Ben super opgelucht idd... Heb maar weinig kwaaltjes dus t is soms echt moeilijk vertrouwen te hebben. Linda is te begrijpen meis... Neem je rust en de tijd! Sterkte
@jeniyah owh wat een opluchting zeg. Hopelijk kun je nu meer genieten @linda99 ik begrijp het wel hoor kwalen-verhalen wordt ik ook onzeker van , maar ook wel weer fijn om te horen dat er anderen zijn die ook niks voelen. Al blijf ik rete-onzeker, echt niet leuk meer.
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 1. Nono, 24 jr, 1e kindje, bevalling ZKH en hoop BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 3. 4. Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 9. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 10. Babyboo92, 21 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH, BV Linda27, 32 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH (helaas) en hoop BV Linda99, 29 jr, 3e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Stokstaartje, 26 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV Fressie, 28 jr, 1e kindje en 1*, bevalling ZKH en BV 13. Mamavanjenl, ? jr, 3e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 15. Cinniej, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 19. MamaAnnelies, 21 jr, 2e kindje en 2*, bevalling TH en FV/BV Datum onduidelijk Loxy, 25 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV ♥ Afspraken ♥ Mei 21 Dmj, 1e echo 11:45 Jeniyah, 1e echo 22 LA85, 1e echo 22 Vrouwtje72, 1e echo Loxy, Bloedafname en 1e echo 23 Bouwjaar 2e (anti-onzekerheids) echo 24 Nimme, 2e echo 9:30 27 Kunikos, 1e echo Linda99 1e echo 10:45 (7.3 wk) Fressie, 1e echo 9.30 28 BB88, intake VK 29 Lies1988, 1e echo 30 Lau83, 1e echo Bouwjaar, 3e echo 31 Liesje1975, 2e echo Juni 05 Liesje1975, intake Sweetangell, termijn echo gyn 06 Lies1988, intake 06 Nono 2e echo + intake 07 Cinniej 1e echo 09:40/ intake 10:30 MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10 10 Christiea, echo 17 Minou 78 1e echo 19 Christiea, gyn 25 Liesje1975, termijn echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft DMJ en Yeniyah heel veel succes bij de echo
Yeniyah wat goed zo'n geruststelling! Hier even snel, want ik ben op mijn mobiel! Net de vk gebeld en ik vroeg of ik dan volgende week het hartje mag komen luisteren ivm mk! En dat mag. Volgende week al! Dus wie zet de afspraak in het lijstje! 30 mei vk intake & echo
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 1. Nono, 24 jr, 1e kindje, bevalling ZKH en hoop BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 3. 4. Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 9. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 10. Babyboo92, 21 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH, BV Linda27, 32 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH (helaas) en hoop BV Linda99, 29 jr, 3e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Stokstaartje, 26 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV Fressie, 28 jr, 1e kindje en 1*, bevalling ZKH en BV 13. Mamavanjenl, ? jr, 3e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 15. Cinniej, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 19. MamaAnnelies, 21 jr, 2e kindje en 2*, bevalling TH en FV/BV Datum onduidelijk Loxy, 25 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV ♥ Afspraken ♥ Mei 21 Dmj, 1e echo 11:45 22 LA85, 1e echo 22 Vrouwtje72, 1e echo Loxy, Bloedafname en 1e echo 23 Bouwjaar 2e (anti-onzekerheids) echo 24 Nimme, 2e echo 9:30 27 Kunikos, 1e echo Linda99 1e echo 10:45 (7.3 wk) Fressie, 1e echo 9.30 28 BB88, intake VK 29 Lies1988, 1e echo 30 Lau83, 1e echo Bouwjaar, 3e echo La Palma, vk intake & echo 31 Liesje1975, 2e echo Juni 04 Jeniyah, echo 05 Liesje1975, intake Sweetangell, termijn echo gyn 06 Lies1988, intake 06 Nono 2e echo + intake 07 Cinniej 1e echo 09:40/ intake 10:30 MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10 10 Christiea, echo 17 Minou 78 1e echo 19 Christiea, gyn 25 Liesje1975, termijn echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft DMJ en Yeniyah heel veel succes bij de echo Afspraak La Palma toegevoegd .
Had de lijst aangepast want ik heb mijn echo gister al gehad.... En die was super 4 juni volgende echo