Goedemorgen dames, Nog een beetje van het pinksterweekend kunnen genieten? Wij zijn zondag even naar het bos geweest en de kinderboederij, dat vind mijn dochter zo leuk en gister hebben we een nieuwe bank gekocht. Die oude kon echt niet meer en op dit moment wordt ons huis verbouwd dus ik vond dat er ook een nieuwe bank moest komen. Morgen de 1e echo, ooooohhhh zo spannend. @ firsttimer, welkom en gefeliciteerd @ jeniyah, mooie echo, fijn dat je nu een kloppend hartje hebt gezien. Geniet ervan. @ linda99, heel begrijpelijk, neem je tijd @ la palma, fijn dat je volgende week al een echo mag, spannend
@jeniyah, wat heerlijk dat de echo goed was. Ga zo je foto nog even bewonderen @Linda99 dikke knuf meis @La Palma fijn dat je volgende week al mag komen @ vrouwtje72 dat vind ik nog een heel goed excuus om een nieuwe bank aan te schaffen @nieuw bijgekomen dames: welkom Ik heb niet veel bijgelezen de afgelopen dagen. Was echt ontzettend beroerd. Nog steeds eigenlijk. Ben de hele dag misselijk, constant kokhalzen en eet maar wat om me minder misselijk te voelen. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin in eten. Heb vanmorgen de huisarts gebeld en de assistente overlegd of ik weer emesafene kan krijgen ervoor en magnesium oxide voor mijn obstipatie. Ik heb beide bij mijn vorige zwangerschap van de jongste ook gehad, toen was ik ook wel misselijk maar niet zo erg als nu. Ik wil ook geen vlees meer eten en voor het eerst lust ik geen koffie meer.
Vrouwtje72, goed excuus om een nieuwe bank te kopen Veel succes met je echo morgen! La Palma, fijn dat je volgende week mag komen! Linda, ik snap je onzekerheid, neem je tijd. Hoop echt dat je snel goed nieuwe hebt! Christiea, hopelijk krijg je met medicatie je misselijkheid wat onder controle Jeniyah, super van je echo Ik moet nog 8 dagen wachten op mijn echo, lijkt nog eeuwen te duren. Gisteren ineens wat rood bloed, meteen daarna was het weer over. Stom lichaam en stomme onzekerheid
Daaaaaaaaaaaaag allemaal, Hier even een teken van leven van mijn kant Ik heb dus al kleintje rond lopen en tijdens die zwangerschap ook op een forum gezeten. Ik zal zo nu en dan posten maar vooral mee lezen, dit i.v.m. drukte en omdat ik al weet hoe het gaat. Ik lees wel dagelijks mee! Nu 5 week+6. Borsten nog steeds gevoelig, iets voller en ik heb het gevoel een beetje weeig te zijn op de maag, nog net geen misselijkheid te noemen. Nog 6 dagen en dan de eerste echo om te zien of we een eenling of meerlingen verwachten, ben benieuwd Verder nog geen kwaaltjes
Wie kan er bij mij in de lijst zetten dat dit mijn 2e kindje wordt, dat ik een zkh bevallen en BV ga doen? Ik ben 28 jaar, rond de geboorte ben ik 29
Pfff net mijn huisarts gebeld en alle medicatie kan ik straks ophalen bij de apotheek. Nu hopen dat ik me snel beter ga voelen. @Kunikos welkom
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 1. Nono, 24 jr, 1e kindje, bevalling ZKH en hoop BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 3. 4. Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 9. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 10. Babyboo92, 21 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH, BV Linda27, 32 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH (helaas) en hoop BV Linda99, 29 jr, 3e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Stokstaartje, 26 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV Fressie, 28 jr, 1e kindje en 1*, bevalling ZKH en BV 13. Mamavanjenl, ? jr, 3e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 15. Cinniej, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 19. MamaAnnelies, 21 jr, 2e kindje en 2*, bevalling TH en FV/BV Datum onduidelijk Loxy, 25 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV ♥ Afspraken ♥ Mei 21 Dmj, 1e echo 11:45 Jeniyah, 1e echo 22 LA85, 1e echo 22 Vrouwtje72, 1e echo Loxy, Bloedafname en 1e echo 23 Bouwjaar 2e (anti-onzekerheids) echo 24 Nimme, 2e echo 9:30 27 Kunikos, 1e echo Linda99 1e echo 10:45 (7.3 wk) Fressie, 1e echo 9.30 28 BB88, intake VK 29 Lies1988, 1e echo 30 Lau83, 1e echo Bouwjaar, 3e echo 31 Liesje1975, 2e echo Juni 05 Liesje1975, intake Sweetangell, termijn echo gyn 06 Lies1988, intake 06 Nono 2e echo + intake 07 Cinniej 1e echo 09:40/ intake 10:30 MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10 10 Christiea, echo 17 Minou 78 1e echo 19 Christiea, gyn 25 Liesje1975, termijn echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft Hij is aangepast Kunikos
Ja ik ben ook heel moe, maar dat komt ook door mijn medicijnen tegen de hooikoorts. Gebruik nu Tagegyl en daar wordt je ook extreem moe van. Van het weekend geprobeerd om het niet te doen. Toen gelukkig een heel stuk minder moe. Maar wel weer veel klachten. Dus nu toch maar weer ingenomen.
Trouwens over dat moe zijn. Ze zeggen dat het met 12 weken minder wordt. Nauw ik kan je zeggen bij mijn beide zwangerschappen heb ik me geen dag fit gevoelt. Dus nu maar kijken hoe het nu gaat
hier ook veel moe.. en misselijk! brrr maar goed voor de rest mag ik echt niet klagen! Zeg wat denken jullie.. ik heb me vorige week zondag aangemeld digitaal bij onze verloskundige, kreeg een standaard mailtje terug dat ze zo snel mogelijk contact met me zouden opnemen maar nog steeds niks gehoord! Dus nog geen afspraak en nog geen afspraak voor een eerste echo.. heel raar toch? wanneer hebben jullie intake? Morgen wel eindelijk intake van MvM gelukkig.. jeej weer testen Ik moet zeggen dat ik me nu heel rustig voel over de zwangerschap, heb echt heel het gevoel dat t goed gaat komen, mijn lichaam veranderd echt enorm onder de zwangerschap! heerlijk eigenlijk wel
Moeheid;Check. Ik ga denk ik maar op de dagen dat ik vrij ben tegelijkertijd met mijn dochter een middag dutje doen. We liggen er al tijden 's avonds om 21.30 al in:S Dat omdat onze dochter nooit goed sliep, sinds kort pas. Maar we zijn ook daardoor nog steeds vermoeid. Afgelopen nacht werd ze overigens ook weer wakker 2x. En dan nu ook zwanger en echt een zombie ben ik. Blueghhh. Bij mij werd het de vorige keer wel beter wat betreft het moe zijn, hopelijk nu weer. Bedankt voor het aanpassen van het lijstje
Fijn te horen dat ik niet de enige ben! Want dit is zo'n verschil! Bij mijn zoon was ik topfit! Dat van dutje is een goed plan inderdaad. Blackbird: is er geen mogelijkheid tot bellen? En anders zou ik gewoon een andere vk bellen! Veel plezier morgen met mvm! Linda: heb je ook met de regen last van hooikoorst? Fijne avond!
Moeheid ook hier heel herkenbaar Vandaag ook heel de dag misselijk, bleh! Blackbird, ik zou even bellen Linda, vervelend dat je zo moe wordt van de medicatie tegen hooikoorts Ik mag mee doen aan MvM Teststreep stond er eerder dan de controlestreep Uiteindelijk is de lijn iets lichter dan de controlestreep, maar ik vind het een prima resultaat
La Palma ja ik heb een soort van extreme vorm van hooikoorts. Normaal gebruik ik pilletjes en spray en dan op droge dagen is het nog de hel op aarde. Nu met de regen heb ik wel minder last maar nog steeds zo erg dat ik medicatie nodig heb. Als mijn kinderwens is volbracht ga ik ook zeker immunologietherapie er voor doen. Na behandeling van vier jaar ben je dan imuun