Gefeli vrouwtje! Hier nog een vrolijk iemand... Ook ik heb een kloppend hartje gezien. Ben ontzettend blij.. Blijf maar naar mn fotootjes kijken die ik heb meegekregen
oh kijk hoe mooi !♥ je ziet al goed een mini-mensje Bouwjaar ik DUIM ME SUF voor je morgen , wie is morgen nog aan de beurt???
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 1. Nono, 24 jr, 1e kindje, bevalling ZKH en hoop BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 4. Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 9. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 10. Babyboo92, 21 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH, BV Linda27, 32 jr, 2e kindje en 1*, bevalling ZKH (helaas) en hoop BV Linda99, 29 jr, 3e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Stokstaartje, 26 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV Fressie, 28 jr, 1e kindje en 1*, bevalling ZKH en BV 13. Mamavanjenl, ? jr, 3e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 15. Cinniej, ? jr, ?e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 19. MamaAnnelies, 21 jr, 2e kindje en 2*, bevalling TH en FV/BV Datum onduidelijk Loxy, 25 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV ♥ Afspraken ♥ Mei 23 Bouwjaar 2e (anti-onzekerheids) echo 24 Nimme, 2e echo 9:30 27 Kunikos, 1e echo Linda99 1e echo 10:45 (7.3 wk) Fressie, 1e echo 9.30 28 BB88, intake VK 29 Lies1988, 1e echo 30 Lau83, 1e echo Bouwjaar, 3e echo 31 Liesje1975, 2e echo Juni 05 Liesje1975, intake Sweetangell, termijn echo gyn 06 Lies1988, intake 06 Nono 2e echo + intake 07 Cinniej 1e echo 09:40/ intake 10:30 MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10 10 Christiea, echo 17 Minou 78 1e echo 19 Christiea, gyn 25 Liesje1975, termijn echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft Morgen alleen Bouwjaar. Meis onwijs veel succes en morgen ook goed nieuws he!
Mijn uitgerekende datum is volgens de vk nu trouwens 29 december.. Maar mag hier wel gewoon mee blijven kletsen toch? Ik moet 11 juni weer terug, dan kijken ze nog eens.. Misschien wordt de datum dan wel weer opnieuw bijgesteld.
Mooie echo LA! Had je vermoedelijk een vroege eisorong? Goedemorgen trouwens allemaal! Fijne dag! Hier blij, want hoewel ik wel vermoeid ben is de intense moeheid plots weg. Hopelijk blijft dat voorlopig zo
@LaPalma: ik heb PCO en altijd een onregelmatige cyclus. Normaal is ie altijd tussen 33-38 dagen. Volgende de vk heb ik nu een cyclus van 29 dagen gehad? Dat heb ik in mijn hele leven pas 2 of 3 keer gehad.. dus dat het uitgerekend nu ook gebeurd is vind ik wel grappig. Ik heb helaas een rotnacht achter de rug. Ik werd wakker in het midden van de nacht, lag op mijn rug en mijn buik ging op en neer.. geen grapje (van links naar rechts). Dacht eerst dat ik droomde, niet dus. Echt zoals een aardbeving met schokjes zeg maar, en het was alleen mijn buik. Ik schrok zo erg dat ik zelfs boos werd toen ik het niet kon laten stoppen. Toen ik op mijn zij draaide was het binnen een minuut weg. Misschien een beknelde zenuw ofzo geweest?? Ik vind het nog steeds dood eng als ik er aan denk... Kent iemand dit?? Hoop dat iemand me kan geruststellen. Net gister zo'n mooie echo gehad en nu dit
Nu je dat aankaart ik heb dat vorige week gehad zo erg dat ML het ook voelde gek e maar weet niet van waar het komt
Morgen , hier net een vriendin gebeld die mega goed is in bakken. Of ze voor ons zo'n buikentaart wil maken om zaterdag de aankondiging te doen bij de familie. Witte omhulsel met roze en blauw voetje en dan de uitgerekende datum.Soort biscuit met chocolade. Moest nog trakteren voor mijn verjaardag zodus dat valt niet op Spannend dus en nu maar hopen dat morgen de echo goed is......