1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank je !

Ietsje beter heb krakotten gekocht en soep gemaakt gisteren en dat helpt me erdoor!

Hoe voel jij je?

2. Wel beter, de emesafene helpt wel. Maar ben ontzettend moe nu. Zou wel een hele dag kunnen slapen :)
    Vanmiddag komt er een vriendje mee naar huis, had ik weken geleden al afgesproken, dus hopen dat de heren of lekker boven gaan spelen of naar buiten :)

3. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Thanx meiden voor de lieve woorden, ik heb gister de hele dag met een big smile rond gelopen. Ik heb geloof ik wel 100x naar mijn kleintje gekeken. :D

En na de goede echo leek het wel of alle kwaaltjes in 1x op kwamen zetten. Gister de hele dag niet echt misselijk maar meer een weeïge maag. Het lijkt soms op kleine zuur aanvallen de hele dag door. Herkennen jullie dit? Vandaag is het wel minder maar nog wel aanwezig.

@ Christiea, vervelend dat je je zo beroerd voelt, gelukkig helpen de medicijnen een beetje

@ Lies, oei da schrikken, heb je geen bloed meer gezien? Het zal wel gewoon een gesprongen adertje zijn. Gelukkig nog maar 6 dagen tot de 1e echo en een mooie MvM test

@ La Palma, hier ook zo moe, als mijn dochter op bed ligt ga ik ook even liggen.

@ DMJ, mooie echo, gefeliciteerd!

@ Nimme, he bah, vervelend dat je je zo ellendig voelt, doe maar rustig aan. Succes morgen bij de echo, hopelijk is de kleine goed geroeid

@ Lady, fijn dat je een goede echo hebt gehad, lekker genieten.

@ LA85, Wauw, wat een mooie echo, idd al een mini mensje. geniet ervan. Tuurlijk mag je hier blijven kletsen, gezellig!!

@ Bouwjaar, succes vandaag, hopelijk is de kleine goed gegroeid

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @vrouwtje en LA mooi die echo's!

Ons krummeltje doet t goed, hartje gehoord en gegroeid. Ze kwam op 7.1 prima daar kan ik mee leven :)
    Ik geloof dat mn vertrouwen nu eindelijk een beetje op de rails staat.
    Wat een schat van een vrouw die echoscopiste. Zij had ook de echo gedaan bij *Ukkie die niet goed was. Eerst ff over alles gehad.

Ze kon ook zien dat t eitje uit mn linker eierstok kwam omdat daar een grote cyste zit (2 cm) waar ik buikpijn van kan hebben (heb heb ik nu niet). Is niet erg, bij sommige gaat ie meteen weg bij andere blijft ie zn werk doen. Alleen als ie groter is dan 5 cm kan ie om zn as gaan draaien en dan lig je binnen no time op de eerste hulp. Nouja ik weet iig wat er dan is.

Voor nu even gerustgesteld. De echo'staan in m'n album

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    super meiden van al die goeie echo's !!:D

Ik had gister afspraak met MvM, de test streep was dikker en donkerder dan de controlestreep:p dus maar gelijk in de potjes gaan plassen hihi!

En maandag de eerste afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd wanneer ik mijn eerste echo mag! ik hoop voor mijn vakantie, dat zou ik wel fijn vinden.. maar goed ik weet niet of dat wel kan.. we zullen zien

6. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Bouwjaar, oh wat fijn zeg dat de kleine goed gegroeid is en je een mooi hartje hebt gezien en gehoord. Geniet ervan meid.

@ Blackbird, wat goed dat je zo'n mooie MvM test had, is toch fijn weer even een bevestiging

7. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hallo dames

hoe is het hier?

hier nog steeds ziek!
    en zoonlief ook ,, hij word er gewoon baldadig van was net even de was uit de droger aan het halen en wat had meneer gedaan de hele muur van de kamer eronder gesmeerd met sinaasappelsap!!! pffff

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, super:D

Dmj, beterschap! Wat een boef is jouw zoon:$:p

Blackbird, fijn dat je ook mee mag doen aan MvM! Mijn teststreep Was wel iets lichter dan de controlestreep, merk dat ik nu meteen wat onzeker word;) Niet jouw schuld hoor! Wanneer ga je op vakantie?

Vrouwtje, haha ineens kwalen;) Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Inderdaad nog 6 dagen tot de echo, hoop dat ze voorbij vliegen! Ik wil gewoon nu graag zekerheid hebben.

Nimme, succes morgen! Moeten er nog meer meiden voor een echo? Zal zo even op de lijst kijken:)
    Edit: inderdaad alleen Nimme morgen.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Als ik t weer lees denk ik elke keer oja MvM. Moet zeggen dat ik er tegenop zie, maar vooral doordat het me herinnerd aan de vorige keer.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Jeeej Bouwjaar... blij dat je een goede echo had meis!!

Hier al een bijna twee weken in de weer met die kannen... mens wat onhandig.. en stinken zeg :(

Maja voor t goede doel...

11. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Bouwjaar wauw wat fijn dat de kleine goed gegroeid was en dat je nu een beetje gerust gesteld bent. Geniet even van dit moment. Wanneer mag je weer voor de echo?

Blackbird wat goed zeg zo'n knaller van een MvM test. Succes met plassen :)

DMJ beterschap voor jou en je zoontje.

Jeniyah ook goed van jou dat je al zo goed bezig bent met plassen in de kannen. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe dat enorm stonk. Leuk in combi met misselijkheid :(

12. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    lieve meiden, ik heb even niets meer bijgelezen maar ik moet me hier helaas met pijn in mijn hart afmelden. Net te horen gekregen dat ik wederom een MA heb. Woe krijg ik curettage.

Ik hoop dat alle meiden hier super wondertjes krijgen in januari!
    en dat niemand zich verder hoeft af te melden! super bedankt voor jullie support!

dikke kus

13. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Jeetje Linda wat een MEGA teleurstelling en wat verschrikkelijk dat het weer via curratage moet. Heel veel sterkte bij het verwerken van dit alles. Dikke knuffel van mij

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    jeetje linda !
    heel veel sterkte toegewenst !
    knuf vanuit hier

15. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Linda, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte. Ook van mij een dikke knuffel

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Linda, wat enorm kut:( Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken en de curretage. Dikke knuffel!

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Jeetje wat enorm k u t is dat zeg!!! Vreselijk nieuws... :(
    Heel veel sterkte... en echt heel erg dat je dit weer moet mee maken. Heel veel sterkte!! Ik hoop op een voorspoedig herstel...

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Linda, nee!!:( Wat erg! Heel veel sterkte met de curettage en met het verwerken ervan.

19. Lieve Linda, wat vreselijk. Heel veel sterkte en dikke knuffel

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ow nee Linda, wat verdrietig om te horen!:( heel veel sterkte woensdag!

@ MvM, ik vind het eigenlijk wel meevallen met de geur.. dat spul in die flessen vind ik (serieus) lekker ruiken;) en als er al plasjes inzitten dan met de neus dicht.. Ik vind het ook nog een super voor het milieu omdat ik bijna niet meer hoef door te spoelen! :D voel me nu al heeel groen bezig

Deel Deze Pagina