♥ Uitgerekend in januari 2014 ♥ 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZKH en BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* LA85, 27jr, 1e kindje en 1* 3. 4. 5. BB88, 24 jr, 1e kindje 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1* Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* enz ♥ Afspraken ♥ Nimme: 21 mei, 1e echo (10u30) BB88: 28 mei, intake VK Sweetangell : 14 mei 1e echo Gyn (wegens med indicatie)
het begint hier langzaam aan drukker te worden Mooi! Proficiat sweetangel en Lies! Duimen voor plak-baby's en een gezonde 9 maanden! Ikzelf zit sinds gisteravond een beetje in de rats. Drukke dag op het werk gehad gister, verhitte discussies etc. Eenmaal thuis kreeg ik ruzie met partner, en niet zo'n klein beetje. Lekker dagje Sinds een uur of 8 gisteravond een drukkend gevoel bij baarmoeder, aan de rechterkant. Ik kon zelfs geen gemakkelijke houding vinden om te zitten.. ben toen maar gaan liggen en dat ging wat beter. Vanochtend nog steeds drukkende pijn maar nu een beetje links van het midden. Misschien absurd, maar maak me wel wat zorgen. Is dit normaal in de vroege zwangerschap? Hebben jullie dit ook? Ik heb wel eerder al pijn in mijn lies gehad, maar ik weet dat dat erbij hoort (van vorige keer, eindigde in MK helaas). Dit drukkend gevoel aan de voorkant is nieuw voor me. Ik hoor het graag..
La is normaal van de stress ed dat dat kan voorkomen , misschien vandaag een rustige zag inbouwen en morgen? Ik slaap zo slecht hangt ook op mijn humeur. ML is werken tot vanavond en morgen idem uren dus alles moet door mij gedaan worden met 3 kids een heel bedoeling Fijn weekend dames !
Hoi! Ik hoop ook in jan voor de 2e keer mama te mogen worden! Wij hebben al een zoontje van 16 maanden en vanmorgen hadden we weer een posi test in handen. Ik kan niet wachten tot ma om de verloskundige te bellen voor de eerste afspraak.
♥ Uitgerekend in januari 2014 ♥ 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZKH en BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* LA85, 27jr, 1e kindje en 1* 3. 4. 5. BB88, 24 jr, 1e kindje 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1* Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje Lau83, 29jr, 2e kindje 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* enz ♥ Afspraken ♥ Nimme: 21 mei, 1e echo (10u30) BB88: 28 mei, intake VK Sweetangell : 14 mei 1e echo Gyn (wegens med indicatie)
@ Nimme: dankjewel.. je had gelijk Ik heb het gister rustig aan gedaan, was 's middags zelfs zo moe dat ik even een uurtje heb geslapen en jawel, ik heb dat rare gevoel aan de voorkant niet meer Ik hoop dat jij ook binnenkort een zeer goede nachtrust hebt. Vorige week heb ik ook veel liggen draaien, maar sinds een paar dagen slaap ik goed. Hoop dat het voor jou hetzelfde mag zijn! @Lau: Jaaa, gefeliciteerd en welkom hier!
Ik vind het helemaal niet absurd dat je je zorgen maakt, dat hoort er wel bij denk ik. Ik voel me wederom helemaal niet zwanger, dat vindt ik soms ook wel een beetje eng. Het is dat ik een paar dezelfde klachtjes hebt: slecht slapen , beetje hartkloppingen en snel buiten adem bij fietsen of traplopen. Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren!
♥ Uitgerekend in januari 2014 ♥ 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZKH en BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* LA85, 27jr, 1e kindje en 1* 3. 4. 5. BB88, 24 jr, 1e kindje 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1* Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje Lau83, 29jr, 2e kindje 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* 12. Stokstaartje, 26 jaar, 1e kindje en 1* enz ♥ Afspraken ♥ Nimme: 21 mei, 1e echo (10u30) BB88: 28 mei, intake VK Sweetangell : 14 mei 1e echo Gyn (wegens med indicatie) Hallo Allemaal, ik wil me hier graag voorzichtig aanmelden Vandaag als het goed is 14 DPO. Ik zal als ik wat meer tijd heb alles even terug lezen zodat ik ook een beetje weet wie jullie zijn enzo. Als jullie vragen aan mij hebben stel ze gerust Ik twijfel alleen over de uitgerekende datum. Als ik mijn laatste menstruatie invul dan kom ik uit op 16 januari en ben ik nu 3 weken en 3 dagen zwanger. Maar ik heb deze maand een korte cyclus gehad. Ik dacht dus dat je op 14 DPO gewoon 4 weken zwanger bent. Als ik dan 38 weken verder tel kom ik op 12 januari uit. Wat denken jullie dat klopt? Liefs stokstaartje.
stokstaartje gewoon je 1e dag van je ongi ingeven in een calculator Nou ik dacht ga een zw&k doen en een cb hoopte op 2-3 aangezien ik morgen pas 5 weken ben en dit kreeg ik en dan snap ik niet aangezien vrijdag mijn hcg op 268 stond hoe ik nu ineens 3+ krijg op de cb Bekijk bijlage 322895
♥ Uitgerekend in januari 2014 ♥ 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZKH en BV 2. Bailief, 22 jr, 1e kindje en 1* LA85, 27jr, 1e kindje en 1* 3. 4. 5. BB88, 24 jr, 1e kindje 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1* Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. 8. Slagroomsoesje, ?jr, ?e kindje Lau83, 29jr, 2e kindje 10. Babyboo92, 21 Jr., 2e kindje en 1*, Bevalling Zkh, BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* 12. Stokstaartje, 26 jaar, 1e kindje en 1* enz ♥ Afspraken ♥ Nimme: 21 mei, 1e echo (10u30) BB88: 28 mei, intake VK Sweetangell : 14 mei 1e echo Gyn (wegens med indicatie) Goedemiddag dames, graag wil ik me hier ook voorzichtig melden. Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een meisje uit december 2011. Ik heb al 3 testen gedaan ahum.. en steeds gewoon een licht streepje. Dus dat maakt me wel onzeker omdat ik bij onze eerste dochter en bij mijn miskraam echt een knaltest had dus gewoon nog even afwachten misschien. Hopelijk zet het allemaal door en dan ben ik zo rond 10 Januari uitgerekend.
Dankjewel dames. Hopelijk kan ik hier lekker mee blijven kletsen tot het einde. Momenteel vandaag al 2 keer met afvegen wat bruinig gehad. (Sorry voor de vieze praatjes). Ik weet dat het van alles kan zijn en bij mijn dochter heb ik in het begin echt flink bloedverlies gehad, maar aangezien ik ook nog geen knaltesten heb gehad en alleen maar lichte testen bed ik nog ontzettend onzeker en ook nog niet helemaal overtuigd. Sommige zeggen dat het ook niet hoeft, maar ik weet niet beter dus hoop hoop hoop! Verder voel ik qua steken en krampen onderin wel zoals de vorige keer en 's ochtends flinke honger terwijl ik dat normaal helemaal niet heb. Gelukkig bestaat er zoiets als een forum waar je lekker je hart kan luchten voor je het de hele wereld verteld. Zo! Sorry voor het slappe gelul maar het moest er even uit hihi. @Lau83. Toen heb je niet met het december mama forum meegepraat of wel? Want ik ken je naam zo 1, 2, 3 niet.
@ Nimme: Ik heb geen ervaring met die test die het aantal weken zwanger aangeeft.. Spannend wel! Zou mooi zijn als je toch al verder bent dan gedacht nietwaar? @Bouwjaar: Ik herken me wel in wat je zegt. Ik voel me ook nog steeds heel onzeker. Ik voel nu ook helemaal niks van bandenpijn/liespijn meer zoals ik dat begin vorige week had Alleen nog steeds wel pijnlijke borsten en 's ochtends als ik wakker word voel ik me soms niet helemaal lekker. Maar dat is voor mij op zich ook niks raars, ik had dat voordat ik zwanger was ook al, als ik de avond ervoor weinig had gegeten. Ik heb zojuist de vk gebeld en ik mag 22 mei langskomen. Dus dat duurt nog even. Vind ik aan de ene kant jammer omdat het dan nog even duurt voordat ik weet of alles goed zit, maar aan de andere kant als ik nu bij wijze van spreken al zou mogen komen dan zou ik me nog steeds onzeker voelen erna omdat het nog zo pril is. Vannacht weer heerlijk gedroomd over dat ik op safari was tussen dinosaurussen. Jaja En.. tenslotte, ook nog proficiat aan alle nieuwe zwangeren die zich bij ons gevoegd hebben!
Ik heb hetzelfde nimme mijn NOD was vrijdag 26 april en de donderdag erop 2 mei ook een test me 3+ schork wel ff want de 2 keren ervoor had ik of 1-2 of 2-3 dus deze knaller kwam onverwachts.
Mooie testen zie ik voorbij komen en ook weer nieuwe zwangeren Gefeliciteerd allemaal! De onzekere gevoelens herken ik heel goed. Ik heb wederom af en toe bruin bloedverlies, dit had ik de vorige keer ook en toen was het mis. Ik voel me nu wel meer zwanger dan de vorige keer (beetje pijnlijke borsten, steeds trek, licht gevoel als ik niet voldoende eet, vaak moeten plassen en wat steekjes in mijn onderbuik en liezen), maar ik ben nog steeds heel bang dat het weer mis zal gaan. Ik wil vandaag even de verloskundige bellen voor een intake en eerste echo.