lieve allemaal, thnx voor jullie lieve berichtjes. hopelijk kan ik het na woensdag een beetje een plek geven. knuffels en dikke kus
Inderdaad veel sterkte woensdag! Hopelijk kun je je snel bij een ander clubje met zwangeren aansluiten Knuffel!
@linda ja sterkte voor woensdag Ik zag die lijst voorbij komen en ik zie namen staan van menen die volgens mij helemaal niet (meer) mee kletsen, zullen we over een tijdje even opruiming houden?
Ik ben op dit moment in het ziekenhuis met heftige krampen en veel helderrood bloedverlies. Ik hoop op het beste en hou jullie op de hoogte
Ik hoop dat alles goed zit Penoza.... Ik heb mijn eerste echo gehad en ben vooralsnog uitgerekend op 1 januari!
@Penoza: he wat een naar bericht.. hoop dat het toch nog gewoon goed zit. Duimen draaien! @Bouwjaar: een kleine "opschoning" van de lijst is wat mij betreft ok.. @Pietel: gefeliciteerd met de goede echo!
Dankjulliewel! Het bloeden is inmiddels gestopt, ik heb geen stolsels of klontjes etc gehad. De kramp is eindelijk weg maar ik ben flink wat bloed verloren.. het ziekenhuis kon niets omdat ik nog maar 6 week en 4 dagen ben.. ik moet gewoon afwachten.. ik ben heeel erg bang, maar ik kan dus niets nu.. Pietel, gefeliciteerd!
penoza: jeetje meid, wat heftig. Wat erg dat je moet wachten? Tot wanneer dan? Konden ze geen echo maken?
@ penzoa: vervelend!!! ik hoop dat t niks is, en echt vervelend dat ze nog niks voor je konden betekenen in het ziekenhuis! hopen dat t stopt!! @pietel: fijn van je goeie echo!
@Penoza, wat ontzettend rot voor je. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt. En hoop natuurlijk dat alles gewoon goed is.