1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Hallo meiden.. ook ik meld me hier. 2 weken geleden de positieve test in handen. 12 januari uitgerekend van ons 2de kindje. We hebben al een prachtige dochter. Echt zoon lekker meisje knuffelt en kust de hele dag met iedereen en met de honden. We hebben precies een jaar geprobeerx zwanger te worden. En uitgerekend de maand we ee totaal niet mee bezig waeen en vrijwel nirt geklust hebben is het raak. Zoo fijn om weer een kindje in mmjn buik te hebben groeien. Mn dochter is overigens binna 2 jaar. 10 juni moet ik voor het eerst weer naar de verloskundige. Als alles goed gaat kan ik tot 34 weken ongeveer daar blijven en word ik overgedragen daarna aan de gynecoloog. Dit door de zwangerschaps vergiftiging van de vorige keer en een bevalling met veel complicaties die uiteindelijk op een spoedkeizersnede uitliep.

Zou graag ook over iets jullie mening hebbeb als ik dat hier nesr kan zetten. De vorige geboorte beb ik moeten missen ivm narcose met spoed. Nu weet ik er een risico is dit weer kan gebeuren. Nu kan ik vragen om een keizersnede. Ik vraag me af wat jullie zouden doen. Kiezen voor een normale bevalling met risico je weer mischien tijdens de geboorte onde
    Narcose licht. Of kiezen voor keizersnede zodat je iig de geboorte meemaakt en het nirt bij 2 kinderen mist....

VOor iedereen in dit topic.. gefeliciteerd met de zwangerschap! !!!

2. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom chantal, gefeliciteerd!

Wat een heftig verhaal! Is de kans nu evengroot dat je het weer krijgt of juist groter dan bij anderen?

3. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    Hey penoza,

ik snap niet dat ze jou laten wachten ik heb bij mijn miskraam bij de 6 weken de ochtend dat ik me bloed verloor en veel bloed verloor meteen om 12 uur een echo in het ziekenhuis gehad ik belde op en ze hadden mij er meteen tussen gezet voor een echo..

4. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetangel, ik was er ook niet blij mee, mijn vk zei eerst ook dat ik moest afwachten.. toen vertelde ik over de vroege echo s hier en mocht ik maandag wel bellen.. ik denk dat je gewoon echt moet laten blijken dat je je niet laat afschepen.. ik zit nu weer bij een particuliere echoscopist en dit is een topper.. bij twijfel mag ik hem ook meteen bellen zonder tussenkomst van vk.. en omdat ik 6 juni naar de vk ga, mocht ik in de ochtend meteen bij hem langskomen.. superman! Haha

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen ,

Kunikos DUBBEL PROFICIAT dus !!! :D

Kan iemand aub. mijn afspraak van 12/6 naar 11/06 verzetten
    ik ben zo vergeetachtig naar de afspraken moet altijd nabellen of ik het dan goed heb gezet....stomme hersenen ;);)

Hier echt moe zo ongelooflijk moe en we moeten nu ook voor de dochter nu intensief bezig zijn ivm.blaasprobleem zeker 1 jaar dus dat komt er ook bovenop voor mij aan zorgen :(
    De oudste heeft 3x per week therapie o jee hoe ga ik dat klaren ben zelf niet zoals het moet zijn ,ik wil mijn energie terug !!!!!!!!!;)

Liefs x

6. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    echt super goed nieuws penoza!!! Ben blij voor je dat alles goed is en nu wel kunt bellen als er iets is.

@Linda en Kunikos wauw:D tweelingen echt super nieuws!!! wie had dat verwacht:).

En oh jah Nimme wat een prachtige taart had je gemaakt:)

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Chantal: gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier: moe en ik ben minstens tot 1830 aan het werken. Nou, morgen kun je mij opvegen.

Zijn er mensen met echo's vandaag?

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @chantal gefeliciteerd

@la palma nee geen echo's, maar 2x intake vk zag ik

9. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Yep ik had een intake... Weinig bijzonders, ja zou best een prenatale depressie kunnen hebben. En me bloeddruk was laag.. Vandaar de duizeligheid.
    Verder viel me gewicht alles mee, had zwaarder verwacht.

Op naar volgende week...

10. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel is iedereen hier aangekomen dan? (A) ik al 5 kilo :|

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik zie eruit alsof ik al 5 kilo eraan heb op mijn heupen en mijn buik.. maar als ik me weeg is het nog maar 500 gram ofzo..:(

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Lijk hier ook 10 kilo aan ofzo maare nog geen kilo aangekomen hoor

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik ben ong 1.5-2 kilo aangekomen maar dat komt omdat ik meer trek heb en dus meer eet. De baby weegt nog geen gram dus daar kun je niet van aangekomen zijn. :)
    Ik las dat je de 1e 12 weken helemaal niet hoeft aan te komen. Ik ga er ook wel op letten want alles wat ik er nu aanvreet moet er uiteindelijk ook weer af ;)

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Chantal: gefeliciteerd! Welkom!

Gewicht: hier 2 kilo afgevallen. Ben nu 58 kg. En ben 1.70m. Hoop dat het hierbij blijft!

15. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik had me van de week gewogen en toen een kilo erbij. Maar kan net zo goed zijn dat het er al weer af is. Normaal snoep ik heel veel maar nu helemaal niet. Bah niks smaakt me

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Een foto van onze echo staat in mijn album.

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ow ik maak me er geen zorgen over, van mij part kom ik 20 kilo aan.. vorige keer was ik met de bevalling al 7 kilo kwijt en daarna kon ik het er gewoon niet aan eten met de bv.. Ik bleef toen steeds maar net boven ondergewicht hangen en mijn energiepeil was zo laag! nee laat die kilo's maar komen, dat komt er wel weer af!:D

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Chantal, welkom en gefeliciteerd:D

Ik ben denk ik nog niet aangekomen. Zal mezelf binnenkort weer eens wegen;) Heb een iets dikkere buik dan normaal, maar dat valt niemand op.
    Ik wil ook wel echt opletten dat ik niet teveel aankom. Ik heb nu een normaal figuur, maar ik zou wel snel te vol kunnen worden.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Blackbird: ja dat snap ik. Ik heb t ook erg zwaar na de bevalling, daarom is mij aangeraden om ook geen bv meer te geven, ook icm andere dingen. Dus dat ga ik ook niet doen.

Linda, ik ga ff kijken in je album!

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Linda, gaaf zeg! Had ik nog nooit gezien van een tweeling!

Deel Deze Pagina