Sweet: prachtig nieuws! Heerlijk LA: jeetje! Dan kan ik me voorstellen dat zo de grond onder je voeten weg wordt gevaagd! Heel veel sterkte, en het klinkt makkelijk van mij kant, maar hopelijk kun je nog genieten van je zwangerschap!
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 29 December 2013 LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 2. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH 4. Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 9. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 ♥ Afspraken ♥ Juni 06 Lies1988, intake Vrouwtje72, 2e echo MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10 10 Christiea, echo Minou 78, 1e echo MoniqueP, echo en afspraak gym. 10.50 11 LA85, 2e echo Nimme, 3e echo 12 Trulyhappy, 3e echo Lies1988, termijnecho Jeniyah, (pret)echo Linda 99, echo WKZ en daarna echo AZU 18 Bouwjaar gyn,echo 19 Christiea, gyn 25 Liesje1975, termijnecho 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 18 Nimme, pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft Voor morgen: MmA en Vrouwtje veel succes!!
@LA wat een rot nieuws bah. Dikke knuffel meid en je spuwt alles er hier maar uit hoor. @sweet wat fijn dat de echo goed was gefeliciteerd. Lekker genieten nu he?
Sweetangell, helemaal super Wat fijn! LA, jeetje wat super rot Veel sterkte en kom vooral hier je verhaal doen als je dat wilt. MamaAnnelies en Vrouwtje, succes morgen!
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 29 December 2013 LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 2. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH 4. Jeniyah, 28 jr, 2e kindje en 1*, Bevalling TH en (poging) BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV 6. Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 9. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 ♥ Afspraken ♥ Juni 06 Lies1988, intake Vrouwtje72, 2e echo MamaAnnelies 1e echo en intake 15:10 10 Christiea, echo Minou 78, 1e echo MoniqueP, echo en afspraak gym. 10.50 11 LA85, 2e echo Nimme, 3e echo 12 Trulyhappy, 3e echo Lies1988, termijnecho Jeniyah, (pret)echo Linda 99, echo WKZ en daarna echo AZU 18 Bouwjaar gyn,echo 19 Christiea, gyn 25 Liesje1975, termijnecho 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 3 juli Sweetangell 3e echo 18 Nimme, pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft Heb me weer terug gezet naar 1 januari en me nieuwe afspraak erin gezet
@Sweetangel: jaaa, wat goed! Mooie duidelijke foto's (en mooie "gepimpte" nagel ook) @iedereen: het begint allemaal wat meer door te dringen.. moet huilen nu ik jullie lieve reacties zie Er komt even helemaal niks anders uit.. ben helemaal leeg.. alleen maar tranen. Op dit moment weet ik ook niet zo goed waar ik moet beginnen met mijn verhaaltje.. komt een van deze dagen als ik me iets beter voel nog wel. ((knuf) aan allemaal.
Dankjewel allemaal. mijn dag kan niet meer stuk. @la maar meisje toch heb het echt met je te doen zorg goed voor jezelf maar zeker ook voor de kleine xxx Bah moet er bijna zelf van huilen ( lang leve de hormonen) @ voor de dames van morgen heel veel succes morgen xxx
Wauw mooie echo's sweetangell @LA nogmaals knuffel meid en huilen is goed, niet opkroppen, gewoon eruit gooien. Meiden met een echo vandaag heel veel success. Ik ga maar is hard werken vandaag, dan is het snel 16.00 uur en komen mijn jongens weer terug van hun schoolreisje. Natuurlijk hoop ik dat ze heel erg veel plezier hebben (ze kijken er al weken naar uit ) maar voor mij blijft het toch vreemd voelen om ze mee te geven aan school in van die grote bussen. Straks maar is even op facebook kijken of er nog foto's verschijnen van moeders die mee zijn Allemaal een fijne dag en geniet van het mooie weer, hier wordt het 24 graden
La doe lekker rustig aan. Neem de tijd en de rust. Er zal nu een hoop een plekje moeten gaan krijgen. Sterkte en een dikke knuffel Vrouwtje en MamaA succes en veel plezier vandaag bij de echo
Goedemorgen allemaal! Geniet van het weer voor zover dat kan! Echo's: veel plezier! Geniet Vandaag heb ik een goede dag! Niet zo extreem misselijk
goedmorgen! La Palma: fijn dat je een redelijke dag hebt! Sweetangel: wat goed! Wat een leuke echo's. Echt ook al een leuk kindje te zien ipv een rijstkorrel! Dames die vandaag echo hebben: veel plezier! Christea: ooh ja, je jongens zullen het heerlijk hebben! Voor moeder alleen wat moeilijker vaak Maak je niet te druk, komt goed.
Hoe ik het volhoud? Elke dag overleven en denken dat ik er nog 'maar' 217 moet. Meer kan ik niet doen. En ik probeer veel te slapen, want dan gaat de tijd sneller!
jeetje LA, sterkte, lastige situatie Verder even niet echt bijgelezen sorry.. Mijn oma is vannacht overleden, ze was al oud maar toch is het natuurlijk verdrietig. Aankomende dinsdag begrafenis dus ik zal wel even wat dagen minder reageren.