Blackbird gecondoleerd is ondanks welke leeftijd dan ook niet leuk om mee te moeten maken ik mis mijn oma nog elke dag ze was als een moeder voor me. Vandaag de 1e dag zonder maaglast bij opstaan durf het bijna niet te zeggen
MamaAnnelies, succes met je echo vandaag! Heb even niet op de lijst gekeken of er nog meer mensen een echo hebben vandaag, maar anders ook veel succes! Vrouwtje, gaat alles goed??? Hoe was je echo?
Vrouwtje, we zitten allemaal te wachten op goed nieuws!! Veel plezier bij de echo vandaag mamaAnnelies. Hoop dat iedereen zich redelijk goed voelt en buiten kan genieten van t lekkere weer.
thanks meiden, het was vandaag even slikken toen de kaart binnenkwam en alles moet natuurlijk geregeld worden.. ik heb er niet heel veel mee van doen maar moet voor de begrafenis wel naar de andere kant van t land dus toch flink wat geregel. Spannend vrouwtje! pff zeker nu dit alles is gebeurd vind ik het heel heel moeilijk dat ik nog geen echo heb gehad, nu moet ik de dag na de begrafenis en ik wil echt niet weten hoe ik ben als t niet goed is
Blackbird gecondoleerd heel veel sterkte voor jou en je familie. Dames met een echo veel succes vandaag.
@vrouwtje joehoe kom uit de zon Ik krijg wel serieus de kriebels als mensen niks van zich laten horen want dan denk ik dat ze te veel in de put zitten om hier nog melding te doen Hopelijk gewoon te druk?
Same here Bouwjaar, ik ga me dan ook zorgen maken... Vrouwtje, hoop dat jij het gewoon te druk hebt met leuke dingen doen!