1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Pfff ja... Hoop echt dat alles goed is gegaan.
    Ik maak me ook altijd zorgen.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dames, ik heb me vandaag voor het eerst in weken aangekleed!! Was een goede dag voor mij. Besefte alleen dat ik mijn shirtjes (vorige keer midden in de winter zwanger) niet meer pas. Dus moet echt naar de winkel voor nieuwe zwangerschapsshirtjes. Maar dat kan hier niet in het dorp, dus moet helemaal naar de prenatal... Pfff. Zal eens kijken of het ook via internet kan.

3. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    He daar was ik weer, we zitten midden in een verbouwing en hadden even een paar dagen geen internet. Grrrrr.... Kon ik mijn goede nieuws niet met jullie delen :)

We hebben dus weer een goede echo gehad. De kleine is nu 2 cm met een stevig hart. We zagen de uk ook even bewegen, zo bijzonder om weer te zien. 18 juni mogen we weer even spieken.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @vrouwtje oef werd al ongerust. Fijn dat je echo weer goed was :)
    Ik mag ook 18 juni weer :)

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Monique, wat fijn zo'n goede dag!

Vrouwtje, super:D Lekker genieten weer!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Oja sorry monique fijn dat je weer een goede dag had. Hopelijk volgen er meer

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat eenovereinning Monique. Heb je trouwens opvang voor je kleine als jij je zo maar voelt?

Fijn Vrouwtje. Is er trouwens een specefieke reden dat je over 2 wkn al terug mag?

Trusten dames!

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Jeej vrouwtje!!! Geweldig!
    En over 2 weken weer terug... Voor termijn zeker?

En Monique wat fijn dat je een goeie dag had joh!!
    Hopelijk heb je die meer...!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    vrouwtje: wat goed, ook ik was ongerust hoor! Blij dat het er goed uitziet! En over 2 weken zeker de termijnecho?

Ik ben net uit bed en ik hoop op een goede dag, maar meestal na een goede dag komt een moeilijke dag. Maar is wel fijn dat er af en toe goede dagen bijzitten.

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @monique: hoop dat je nog veel meer goede dagen mag hebben komende maanden!! Ik weet niet zeker van Prenatal, maar er zijn ook andere winkels zoals Zalando, H&M en Esprit etc die wel aan online bestellen doen. Anders daar ook even rondneuzen ;)

@vrouwtje: blij te horen dat alles goed is :D en leuk dat je zo snel alweer terug mag!!

11. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

1 jun 2013
    540
    304
    63
    @blackbird: gecondoleerd!! Sterkte ermee!
    @vrouwtje: wauw, een goede echo: is elke keer weer bijzonder!!

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

vrouwtje goed zo !!!

Hoe is het verder nog met iedereen ??

Geniet van het zonnetje ,fijn weekend x

13. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    super vrouwtje!! dat soort nieuws hoop ik ook volgende week te vertellen!!:D

Hier een zieke kleine man, verhoging, veel dunne poep en dus heel mieperig.. ik heb zo met m te doen..

En zelf heel erg druk in mijn hooft met de begrafenis van mijn oma, het grijpt me toch veel meer aan als ik dacht. Ik heb er vannacht heel veel over gedroomd, kwam steeds te laat.. of wist niet wat ik aan moest doen.

Mijn zwangerschapskleding is helaas door 2 zwangerschappen (mijn zus heeft t ook gedragen) helemaal uitgerekt (de buikbanden) dus dat flubberd nu alle kanten op:( En mijn buik is al zo groot dat t lijkt alsof ik al 16 weken ben:(:( maar ik wil het echt niet bekend maken voor ik mijn echo heb gehad en dat is pas woensdag.. bah bah bah

ik zit er gewoon ff doorheen vandaag

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    dag dames
    vandaag hebben wij het iedereen verteld dat we in verwachting zijn , zelfs van de mensen waarvan we dachten opmerkingen te krijgen waren super blij voor ons :D

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    DMJ: wat fijn! Hele opluchting toch he!

Blackbird: wat naar zeg. Ik snap dat je er even doorheet zit. Je mag ook even lekker balen. En daarna wordt het vast allemaal beter. Als je het na woensdag kan vertellen valt er een last van je schouders af.

Ik ben ook echt blij dat iedereen t hier al een aantal weken weet. Kan het nu ook echt niet meer geheim houden, als je mijn buik ziet...:)

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dmj: fijn dat mensen zo reageren!

Blackbird, heel veel sterkte. Dikke knuffels.

Ik heb gisteren een bestelling bij hm/ whekamp gedaan met wat pos kleding. Mijn oude kleding moet ik nog wassen! Maar bepaalde topjes / tshits koop ik gewoon lekker in een normale winkel in een maatje groter. Maar voorlopig zie je nog niets hier

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    La Palma: zie je bij jou nog niets? Hier wel ook, ook mensen die t nog niet weten, zoals vandaag in het dorp zagen het.

Ik ben benieuwd hoelang prenatal erover doet om te bezorgen:)

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
  19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Af en toe heb ik trouwens wel wat lichte menstruatie krampen. Gewoon na veel lopen ofzo voel ik mijn banden heel erg en een licht menstruatie achtig gevoel. Zal wel gewoon oprekken zijn toch? Verder geen bloed of iets dergelijks

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Leuk la palma!:) Mooie buik erin straks:D

Ja, ik denk inderdaad dat dat het oprekken is van alles. Want ja er moet toch wel ruimte gemaakt worden. Geen zorgen maken.

Deel Deze Pagina