1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    blackbird: wat een goed nieuws! Toppie!

2. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen met mooie echo's

Bouwjaar veel plezier!

La, sommige mannen..

Hier gaat t wel, erg misselijk en ik ben anders door de hormonen. Ml kan hier totaal niet mee omgaan.. daardoor voel ik me nog erger, en zo blijft het doorgaan.. maarja..

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Penoza: wat bedoel je ml kan hier niet mee omgaan? Sterkte!

Oja vraag: ik heb net emesfablabla geslikt en net nog 2 paracetamol ivm hoofdpijn! Heb ik iets doms gedaan nee toch?

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er mensen met een echo? Veel plezier vandaag!

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Blackbird fijn zeg dat de echo goed was en dat je weer helemaal verliefd bent

6. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    La Palma paracetamol mag gewoon in de zwangerschap. Je moet het alleen niet gaan slikken als snoepjes maar niks aan de hand dus.

Helpt de emesafene bij jou goed? Bij mij de eerste dagen deed het wonderen en nu.......blegh :)

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Linda! O werkt het niet meer? En nu?
    Ga je andere tabletten aanvragen?
    Hier gisteren pas begonnen. Toen werkte het wel hoor. Ik kreeg zowaar trek en dat heb ik al even niet meer gehad!

Sterkte!

8. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    La Palma dat had ik ook ik heb de eerste drie dagen gegeten als een bouwvakker. Alles wat los en vast zat hihi.

Het werkt bij mij bijna niet meer. Al weet ik niet hoe ik me voel zonder pilletje. Maar ben gewoon erg misselijk. Zaterdag ga ik een dag zonder proberen en kijken hoe dat gaat. Ik zou zetpillen mogen krijgen maar daar kan ik niet tegen dus dit is het.
    De huisarts zei ook dat het bij mij niet zo goed kan werken doordat ik ook misselijk kan zijn van alle spanningen en angsten. Wat natuurlijk ook weer begrijpelijk is. We wachten gewoon af, meer kan je er toch niet aan doen

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Linda, lastig hoor! En je krijgt een tweeling... Is dat ook een oorzaak? Omdat je dubbel hormonen aan maakt! Of werkt dat niet zo?

Wow, ik voel mij 'heerlijk'. Ik had behoorlijke koppijn weer. Net gedouched haren in de conditioner hele lijf gescrubd en een lekkere douchegel! Dus ondanks de misselijkheid voel ik mij geweldig.
    Ook ben ik erachter gekomen dat ik verslaafd ben aan mais en aardbeien! Dus daar ga ik straks van snoepen

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Wat een mooie echo's weer allemaal:D Ik mag zelf over 4 dagen weer:)

Ik mag echt niet klagen over de misselijkheid, ben alleen 's ochtends wat misselijk en als ik te lang niets eet. Sterkte voor degenen die zich minder goed voelen!

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wie doet trouwens rond de 16 weken een geslachts / pretecho?

Lies: aftellen! Fijn dat het goed gaat!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    La palma t liefst wil ik dat wel ben nu al zo nieuwsgierig!!!

13. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    jep, wij gaan zeker een geslachtsecho doen. Met de eerste zwangerschap van mn dochtertje hebben we gewacht of ze het misschien bij de 20 weken echo konden zien, maar ze hielt de beentjes mooi gekruist voor zich dus dat ging niet. nu hebben we beide zo iets ach dan maar gewoon er voor.

met 34 weken ongeveer willen we een pretecho laten maken. verheug ik me nu al op hahaha. wou het bij mn dochtertje al maar vond het te duur. heb ik nog spijt van

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wij willen waarschijnlijk het geslacht niet weten:) Mijn man wil het wel heel graag weten, maar mij lijkt het ook zo leuk om het niet te weten en dan extra verrast te worden bij de geboorte:D We zijn er nog niet helemaal over uit, maar het lijkt me ook heel moeilijk om me niet te verspreken in mijn omgeving. Ik zou het namelijk sowieso niet aan mijn omgeving willen vertellen als we het zelf wel zouden weten.

Willen jullie het voor jullie houden of delen jullie het geslacht met iedereen?

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh wij delen het met iedereen dan:D We gaan pas verder aan het kamertje en kleertjes kopen en aan namen denken als we weten wat het wordt. Hoewel we hier allemaal denken een meisje... Eerst maar eens zeker weten:D En dan weet de rest het ook. De naam houden we wel geheim.

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wij willen t ook graag weten... Lijkt me zo leuk!
    Melody was een verassing... Had t idee een jongetje te krijgen ;)

Maja heb een heerlijke meid!!

17. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @geslachtsecho: jaaa die wil ik ook wel. Weet iemand of het echt al vanaf 16 weken kan of is het beter met 17-18 weken? Trouwens, dat is dan toch ook gewoon een "pret-echo" of niet? (misschien een beetje een rare vraag, maar dit is mijn eerste beeb :D dus weet nog niet zo heel veel over die echo's en hoe dat allemaal precies gaat)

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    LA, alle echo's die niet worden gemaakt met een (medische) indicatie zijn pretecho's:)
    Ik weet dat er zelfs echoscopisten zijn die het geslacht vanaf 13 weken kunnen zien (bijvoorbeeld in Lommel, Belgie), maar volgens mij is vanaf ongeveer 16 weken wel normaal.

Grappig dat jullie het geslacht wel willen weten meiden:D Wie weet veranderen wij ook nog van gedachten als iedereen hier het straks wel weet en wij niet haha. Niet dat mijn man trouwens hier zit ofzo hoor;):p

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooohw ipv maandag avond hebben we vanavond een pret echo... Wou t even delen met jullie.

Ben aan t werk namelijk.

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een pret / geslachtsecho. Hopelijk rond de 16 weken!
    Met mijn zoon wilde we het niet weten en op onze 3d echo's zagen we toen overduidelijk een piemel :D

Ik denk persoonlijk dat dit een meisje is. Puur en enkel omdat deze zwangerschap intens anders is. Maarja, zegt niets

Deel Deze Pagina