1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    ben ik weer even dames ff alles bijgelezen.

Zag iets van parcetamol mag je slikken voorbij komen, ik heb van de week vreselijke pijn in me rug gekregen had het ziekenhuis gebeld ik mocht parcetamol maar wel zonder codeïne.

@Jeniyah wat erg zeg dit:( heel veel sterkte meid.

@la sterkte meid wat een gedoe allemaal zeg x

@echo's mooi hoor al die echo's gefeliciteerd xx

@pretecho ik heb gisteren geweldig mooi bericht gehad ik heb een waardebon van 100 euro gewonnen via mvm dus meten gebeld voor een afspraak bij de echoscopist zei gaf aan al bij de 15 weken het geslacht te kunnen zien dus op 8 juli de geslachts bepaling vastgezet meteen hun pakket gepakt van 100 euro met 2 echo's (geslacht betaling en 3/4d echo incl dvd en foto's me is helemaal happy want het kost me nu niks dankzij mvm:D

Verder sinds gisteren van me misselijkheid af gelukkig, wel nog borsten die ontploffen en me buik voelt zwaar aan maar het opgeblazen gevoel is weg.

Ik zal straks ff me pretecho erbij zetten x

2. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig is dat het sweetangell! Ik heb gisteren ook de voor 100 euro aan echobonnen van Moeders voor Moeders gewonnen. Wat een geweldige verrassing, zo ontzettend blij mee. En wij gaan voor hetzelfde pakket als jullie! Moeten nog wel een afspraak maken.

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    LA: wat rot zeg! Bah.. Kun je op enige manier nog wel genieten van je zwangerschap? Dikke knuffel

Gefeliciteerd Minou & Sweetangek met jullie echobon

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Komende vrijdag weer een echo! Hopelijk is alles goed. Dat is dan de termijnecho denk ik.. Ik ben benieuwd. De afspraak staat pas om 17.00grrrr mijn man moet en zou perse mee hahaha

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    sorry dames, hier weer zo veel gespuugd, even geen kracht om alles te lezen. Probeer morgen even in bed bij te lezen.

6. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap gewenst

7. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Minou & Sweetangel gefeliciteerd met jullie echo bon. En geniet vast van de voorpret van de pretecho hihi

Monique wat vervelend dat je weer zoveel hebt overgegeven. Ik weet er alles van hoe je je daarna voelt. Zorgen voor jezelf en jezelf rust geven is het belangrijkste. Wij komen daarna wel weer.

Hier ben ik op van de spanning over een kwartier richting het ziekenhuis. Ik heb een a4-tje gemaakt met onze angsten voor voorop mijn dossier. Het is de eerste keer weer een echo sinds het teken dat onze dochter niet levensvatbaar zou zijn. Dus oude wonden gaan weer een beetje open. Hopelijk is vandaag weer het begin van iets moois

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    jeetje meid!
    veel succes en ga heel hard voor je duimen op iets moois!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Minou en sweetangel ,joepie :)

Linda ,ik duim enorm hard voor je !!!!

Hier ook nog eens zitten spugen vanmorgen ,
    rustig dagje vandaag ,opruimen enz.

Morgen is het drukker 2 x evaluatie van de oudste kids dus namiddag weer aan 't rondrijden.

Liefs x

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zo avond laat terug gekomen uit madrid. Dus ik meld me weer even. Sjees ik door de berichten...

Nou dat komt even als een klap binnen.... wat ontzettend balen. Weet niet wat ik moet zeggen. :(:(:( Sterkte Jeniyah.

Ik ben ook erg onzeker en helemaal na het rotnieuws van Jeniyah. Ik voel me ook niet zwanger. Ik voel me alleen moe en wat te vet.
    Dat was de vorige keer ook. Op zich deed t kindje het nog wel...maar ben zo rete-bang voor hetzelfde nieuws.

Het blijft toch onzeker en als je dan rot-nieuws leest hakt dat er wel in. Jij hoeft echt geen sorry te zeggen hoor.

Graag, ik wil graag weten hoe het met je gaat! Het is niet niks wat je mee maakt.

@LA sterkte met die ex van je...

@sweetangel owh wat een mazzel zeg. Leuk!

Verder druk op werk dus ik ga weer.

@lies succes bij de echo

11. Lies en Linda success met jullie echo vandaag

12. penoza94

penoza94 Lid

8 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mensen,

Bijlezen gaat me niet lukken, ik las alleen over jeniyah.. :( Het is zoo erg voor je meid! Sterkte en een dikke knuffel..

Ik heb ook geen goed nieuws..
    Ik voelde me al de hele week rot.. Mijn vriend heeft me lichamelijk pijn gedaan.. (geestelijk ook hoor) En die heb ik er door de politie uit laten zetten.. vanmiddag ga ik aangifte doen..

Nu heb ik echt al twee keer een hele plas bloed verloren, dus ik denk dat de kleine het niet aankan.. Het is donker bloed en niet helder maar meer dan ik normaal plas en dat dan 2 keer.. Ik ga kapot van de pijn en denk dat dit het einde is.. ik heb donderdag een echo en dan weet ik het met zekerheid..

Veel plezier met de echo s iedereen!

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    penoza: meid wat erg! Ik heb er geen woorden voor. Denk aan jezelf en laat hem maar lekker wegwezen! Wat naar voor je. Ik hoop dat er toch nog wat zit en dat het bloedverlies niets te betekenen heeft.

14. Penoza, wat vreselijk :( heel veel sterkte. Pff wat bezield sommige mensen toch.
    Heb je je vk al gebeld? Misschien mag je eerder komen?
    Dikke knuffel.

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Penoza! Wat een verdriet! Heel veel sterkte en dikke knuffel! Geen woorden

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb me opgeknapt en aangekleed om naar de vk te gaan. Wat een ellende even douchen en ik kan al een week slapen... Jullie horen van me.

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    succes! en beterschap!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Jeetje penoza...wat een ellende
    Sterkte

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Zo Penoza, wat heftig meis!!!
    Sterkte...

Hier verder morgen een echo bij de vk... En vrijdag naar de gynaecoloog.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Penoza ,heel veel sterkte ,wat is me dat toch met de mannen van vandaag...
    Ik hoop dat je er sterk mag uitkomen en anders als je twijfeld zeker opnieuw naar de gynè gaan?!

Deel Deze Pagina