Fijn te lezen dat de echo goed was bouwjaar Linda hoe is het nu? Hoop dat het nu weg is. kan me voorstellen dat dat schrikken is. wel fijn dat je direct kon komen. Morgen naar de gyn. Dan moet ik ook gaan aangeven welke onderzoeken ik wil. We gaan eerst de combinatietest doen en dan, denk ik, de vruchtwaterpunctie. Vanavond maar is een lijstje maken met vragen die ik heb. Verder ben ik heel erg moe en heb al sinds zondag hoofdpijn. Paracetamol werkt nauwelijks.
Ooh wat fijn Bouwjaar...!! Beterrrr Nou hier bevestiging dat t idd een tweeling was... Zo jammer natuurlijk maar ook wel bijzonder, want t zit niet in me familie. Verder is t weer afwachten. Waarschijnlijk wordt t een curettage... Want twee vruchtjes verliezen vind ik best beangstigend. Nou ik ga jullie toch echt verlaten meiden!! Zal echt nog wel eens spieken hoe t gaat bij jullie... Hier ga ik me weer richten op herstel en hopelijk gauw weer zwanger. Dikke knuffies en wens jullie een hele fijne zwangerschap toe!! Xxx
Sterkte jeniyah! Zo ff snel aanvullen op t werk. Nieuwe UD= 5 januari Verder zegt de brief: CRL: 43.5 mm, DBP: 16.6 mm en hoofdomtrek: 59.0 mm. Ik heb 7 plaatjes mee gekregen, zal vanavond of morgenavond wel aantal in m'n album zetten
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah ♥ Afspraken ♥ Juni 19 Christiea, gyn 21 Dmj ,controle gyn 25 Liesje1975 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk 8 LA85, vk 18 Nimme, pretecho 22 afspraak vk BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft UD aangepast
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ 28 December 2013 LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30 December 2013 Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah ♥ Afspraken ♥ Juni 18 Bouwjaar gyn,echo 19 Christiea, gyn 21 Dmj ,controle gyn 25 Liesje1975 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk 8 LA85, vk 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft Ik heb mijn data van de geslachtsbepaling ertussen gezet
He meiden, even niet online geweest en heb niet alles terug gelezen. Ik heb wel een paar verdrietige berichten gelezen. @ Jeniyah, wat erg voor jullie, heel veel sterkte. @ Penoza, wat een verhaal, ik hoop dat je geen last meer hebt van die vent. Hoe is het met het bloeden? Hopelijk krijg je donderdag meer zekerheid en is alles goed met de kleine @ LA85, jij ook al in de stress, fijn dat je vandaag wel even naar je uk mag kijken en hopelijk brengt het een beetje rust.
De verbouwing is bijna klaar. Nog een paar kleine dingen zoals een deurdrempel, deurklink en een paar stopcontacten en dan is het klaar. Het huis is wel weer aan kant, lekker schoon en alles staat weer op z'n plek. Het was even pittig maar ik ben blij dat het achter de rug is en kan nu lekker van mijn nieuwe huisje genieten. We hebben vandaag ook weer een goede echo gehad, echt al een mini mensje van 3.3 cm. Ik heb vandaag ook meteen bloed laten prikken voor de combinatietest en 4 juli hebben we de nekplooimeting. Ik heb ook maar meteen de VK gebeld en daar hebben we 8 juli een intake @ Bouwjaar, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad @ Linda, oei das schrikken, fijn dat je zo snel bij de VK langs mocht komen en dat alles goed is met J&J. Hopelijk stopt het bloeden en kan je lekker van je vakantie genieten
Mooie echo Vrouwtje Mijn echofoto van gisteren staat in mijn album (had ik dat al gezegd gisteren?). Fijn als de verbouwingen klaar zijn he Wij zijn er ook net helemaal uit. Bouwjaar, wat fijn van je echo Linda, gelukkig dat je zo snel terecht kon en dat alles goed is! Jeniyah, wat verdrietig allemaal zeg Nogmaals heel veel sterkte!
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 5. BB88, 24 jr, 1e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en FV/BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Kunikos, 28 jr, 2 e kindje bevalling ZKH en BV Penoza94, 19 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah ♥ Afspraken ♥ Juni 19 Christiea, gyn 21 Dmj ,controle gyn 25 Liesje1975 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft gegevens aangepast
@ Lies, Thanx Ik heb even in je album gespiekt bij jou ook al een echt mini mensje te zien, mooie echo hoor
Bouwjaar wat fijn dat de echo goed was. Nu weer leven naar het volgende moment Jeniyah, jeetje zeg ik vind het zo erg voor je. Ik hoop dat de curratage hoe cru ook snel zal plaatsvinden en dat je goed hersteld. Ik wens je het beste toe. Ik weet niet meer wie het vroeg. Maar het oude bloed is gestopt tot nu toe. Hoop ook dat het lekker weg blijft.
@vrouwtje jij ook mooie echo. Tja de combinatie test.. Moeten we deze week beslissen maar ik denk dat we m niet gaan doen. Het is maar een kans en ook als die oke is heb je geen garanties. Van vriend hoeft het niet al heb ik t idee dat hij niet helemaal snapt wat t is.
bouwjaar: wij moeten ook idd deze week beslissen. Elke keer stelde i de keuze uit. Maar vandaag de vk gebeld dat we het niet gaan doen. Het resultaat van de test vind ik ook minimaal en wij horen ook niet in het risico gebied.