Chantal, wat spannend!! Laat je even horen hoe het was? Linda, heerlijk zeg Toscane. Alleen heel begrijpelijk niet het juiste moment. Goed dat jullie daar gewoon aan hebben toegegeven. LA, wat lief dat je aan mij en firtstimer denkt. Ik ben twee jaar geleden met een studie naast mijn werk begonnen. Afgelopen woensdag heb ik die afgerond. Althans dat hoop ik want ik krijg aankomende de uitslag of ik het gehaald heb of niet. Daar ben ik dus even heel druk mee geweest. Wij hebben bewust gekozen voor de combinatietest. Dat levert nu al behoorlijk wat spanning op. 4 juli is de nekplooimeting. Zo spannende weer of alles goed is!
ik had altijd huismerk van de kv geloof 3 euro voor een tube , en bij mij werkte het ontzettend goed,, en rook ook erg lekker! misschien een tip?
Hoe heet dat precies dmj? Is dat echt voor tijdens de zwangerschap of gewoon voor striae in het algemeen? Goede tip in ieder geval, ga zo in mijn lunchpauze anders even langs de kv Dank je! Minou, spannende tijden dan! Hopelijk heb je je opleiding gehaald en is de uitslag van de combinatietest gunstig
hoi dames, Misschien een hele stomme vraag aan jullie maar zouden jullie willen stemmen op mijn lieve knappe dochter Zie bericht hieronder Ik doe met M. mee aan de baby van de maand, zouden jullie willen stemmen op haar? je hoeft verder geen gegevens in te vullen hoor alleen op ik stem te klikken en dat was het Hier een link. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina ze heet Milou en op de foto kijkt ze met haar mooie blauwe oogjes vooruit en heeft een wit kanten haarbandje in. Dank je wel mama's !!!
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en poging BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juni 25 Liesje1975 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 2 Christiea, combinatietest 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, NekplooimetingMinou 78, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Bouwjaar intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 11 Lies1988, controle 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Augustus 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft
Ik bedacht mij net: oja kraamzorg regelen! Heb ik maar gelijk gedaan. Hopelijk krijg ik mijn vorige kraamverzorgster. En is het zo dat je 10 uur extra krijgt als je al een kind hebt?
la palma: heb ik toevallig vorige week gedaan Ik heb juist iemand anders aangevraagd Maar nee volgens mij krijg je extra uren als je 2 kinderen onder de 4 hebt of 3 onder de zes jaar ofzo. Staat me iets van bij, maar er is vast wel iemand die daar mee vanaf weet. Ik ga geen bv geven dus verwacht gewoon 44 uur.
Linda wat jammer van de vakantie. Maar als je thuis zo goed voelt: waarom niet! Bouwjaar: fijn zo'n vakantie - uitzicht! Bedankt trouwens voor het meedenken allemaal qua eettips. Rauwe dingen eet ik hier ook niet. Dat scheelt! Het enige is dat ze in landen als Turkije - Griekenland altijd van die lekkere yoghurt sausjes maken, alleen zijn die volgens mij vaak van rauwe melk gemaakt. Die sla ik over! Verder een hoge factor en een grote hoed tegen zw masker Chantal: spannend morgen. Hoe laat heb je de echo? Antu striea creme; ik gebruikte die van het merk Palmers is met cacoa boter. Niet heel duur volgens mij en je doet er wel even mee! Belangrijkste is: ik heb geen striea overgehouden aan mijn vorige zw schap! Monique: o als je bv gaat geven krijg je dan meer uren? Ik vond de vraag al zo apart, wat gaat het de verzekering nou aan wat voor voeding mijn kind krijgt! Maar nu snap ik het! Over verz gesproken. Wij hadden dit jaar bewust een groter pakket gekozen! Dus eigen risico van keaamzorg ( 4,zoveel per uur ) valt af! En ook een bevalling op niet medische basis in het zkh is dan gedekt. Na de geboorte van mijnzoon kregen we namelijk een kraamzorg rekening! Kraampakket ook aangevraagd! Het wordt nu toch echt zeg maar
ik heb me vorige zwangerschap aan het eind wel 3x per dag ingesmeerd met verschillende dingen maar toch echt best wel wat striae zeker na de 33 weken begon het. ach.. jammer maar goed, ik schaam me er geen moment voor! kraamzorg en pakket vraag ik wel aan na de 12 weken.. of mss naar de echo donderdag.. k heb toch best weer spanning, ondanks de goeie echo 2 weken geleden.
Kraamzorg moet ik hier voor de 20 weken aanvragen en wacht er ook nog maar even mee. Wel heb ik een speciale voorkeur voor een centrum dus moet dat even aangeven. Ook dit is weer een stap waar ik het moeilijk mee heb. Ik heb al twee keer kraamzorg aangevraagd, een pakket in huis gehad en dan het verkeerde einde. Als het aan ons ligt kopen of bestellen wij helemaal niks voordat de kleine er zijn.
hier na 4 juli kraamzorg aanvragen ,wacht nog even de echo af, hebben besloten dat wij van de groene kruis kraamzorg willen bij D. hadden we van de kraamvogel ( die echter nooit bij ons thuis is geweest!) kraamzorg krijg ik nu dus de allereerste keer! dus weet niet wat ik ervan moet verwachten , alleen heb nu wel eisen wat dat betreft het is bijna zo goed als zeker dat ik weer een keizersnede krijg dus wil hoe dan ook extra hulp hebben en niet zoals de vorige keer dat terwijl ik als een oma rondliep alles zelf moest doen en me ml uiteraard!
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 8. Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en poging BV 12. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV 14. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juni 25 Liesje1975 27 Lau83, termijnecho 28 Nimme, 4e echo Juli 2 Christiea, combinatietest 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, Nekplooimeting Minou 78, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Linda 99, controle en echo Bouwjaar intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 11 Lies1988, controle 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Augustus 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft
Ik had vorige keer ZIN kraamzorg, speciaal genomen omdat die 8 dagen achter elkaar werken.. dus niet 2 a 3 verschillende mensen in huis. Zeker bij ons wel prettig omdat niet alle mensen zo blij zijn met onze veestapel niet dat je er veel last van hebt.. maar toch.. het idee is soms genoeg. Dit keer dus weer ZIN. ik hoef niet perse de zelfde persoon, mag ook wel een ander zijn.
Goedemorgen allemaal, Heb niet alles teruggelezen, sorry Alleen de laatste pagina die ik zie. Wij zijn het weekend weg geweest met mijn schoonouders naar Noordwijk. Was niet echt geweldig weer helaas. Dus zondag met zijn allen naar Naturalis in Leiden gegaan, was een enorm success bij de jongens. Ik vind het zo leuk om te zien dat het net van die sponsjes zijn, alles nemen ze in zich op en zijn zo verwonderd bij alles wat ze zien. Ik wacht met het regelen van de kraamzorg nog even, eerst de echo volgende week, daarna meld ik me weer aan bij naviva. Daar hebben we met de jongens ook bij gezeten. Had ik al verteld dat ik na de combinatietest en de controle met de gyn naar de vk mag voor mijn controles? Vind ik fijn, met de zwangerschap van Mees heb ik al die weken in het ziekenhuis gelopen en soms meer dan een uur in de wachtkamer gezeten omdat het spreekuur altijd zo uitliep. Mijn zwangerschap is geen probleem, mijn probleem is bevallen. Dus met 36 weken ga ik dan weer terug naar het ziekenhuis. 11 juli heb ik de intake bij de vk, net na mijn laatste controle in het zkh. Nog 3 weken werken en dan heerlijk 4 weken vakantie. De jongens moeten deze week en volgende week en dan zit het schooljaar er alweer op en gaan we door naar groep 2 en 3
\ fijn he dat je naar de vk mag! heb ik ook alleen moet netzo als jou ook met 36 week terug naar de gyn ivm medische indicatie in die zin was de bevalling van Dey een regelrechte ramp , met 34 week werd ik hals over kop doorgestuurd aangezien hij ineens niet goed groeide! terwijl week ervoor werd gezegt alles is goed met hem ?! met 38+1 ingeleid en 38+2 bevallen , en als kers op de taart ook nog een spoedkeizersnede aangezien ze mij zoveel ''rommel'' in hadden gespoten daar kon dey dus niet over en was er dus bijna niet meer geweest! dus om die ellende beetje te besparen hebben we nu duidelijke afspraken gemaakt!