@LaPalma: darmen of niet, ik vind het een mooi buikje al! @hartje luisteren: bij mij hebben ze al 2x geluisterd. 1e keer was op het ziekenhuis toen ik ging voor de combinatietest. Ik was toen nog net geen 12 weken. Daarna bij de pretecho een halve week later opnieuw heel kort. Ik heb op het ziekenhuis ook gevraagd of het geen kwaad kan, omdat ik dacht dat ook ergens gelezen te hebben. Ze vertelden mij dat het zo rond de 12 weken al wel kan zonder verdere gevolgen.
@lapalma zo best bolletje al. 's avonds nog meer dan 'sochtends? Bij m'n echo op 7 wk heeft de echoscopiste heel even geluisterd en die zei "ik zal m niet te lang pesten". Nu vertel jij dit weer. Geloof steeds meer dat t idd niet goed is, te vroeg luisteren. @lau succes vandaag
Morgen ! Lau ,veel plezier vandaag! La palma ,mooie buik Chantal ,gefeliciteerd met je goede echo! Lies ,wel fijn als je een vriendin hebt die je daarbij kan helpen met het hartje te laten horen! Ze zijn gisteren het cadeautje voor de kids komen leveren om 23 u30.ik sliep al ML heeft ze ontvangen ,het staat nu op te laden in de schuur moet 1,5 dag opladen. Verder niet veel te melden ,heb goed geslapen ,vroeg erin gekropen. Strijken ,opruimen ,en morgen weer de dag voor ons ben ook zo benieuwd ,de 12 weken echo is toch belangrijk ,denk dat hier de zenuwen voor slapengaan gaan komen 12 weken buik Bekijk bijlage 334521 Tot straks x
la palma en nimme: mooie buiken hoor! De rest: ik lees alles mee, heb alleen vaak niet de kracht om te reageren. Hier is mijn buikje wat ik heb al weg, want ik blijf afvallen. Nu 57 kilo bereikt.
hele drukke dag vandaag dus ff snelle reactie, ik heb vandaag weer termijn echo gehad en alles was prima! ze nam echt even de tijd ervoor, heel leuk! beentjes, voetjes, handjes, neusje, vanalles gezien en t hartje natuurlijk! De datum is weer bijgesteld, ik ben nu uitgerekend voor 13 januari! even mijn banner aanpassen dus..
blackbird: wat fijn! Goed nieuws dus! La Palma: ja veel spugen nog. Ben echt nog beroerd, denk ook niet dat dat nog weggaat.
Nimme: ja uiteindelijk wel ja. Maar ik spuug nog niet al mijn vocht eruit, dus dan doen ze het nog niet. Vorige keer woog ik 55 kilo met 1.70m. En was ik hoogzwanger, ik weet niet hoe het nu gaat lopen, maar toen was ik een en al bot.
Echo vandaag ging heel goed! Gelukkig andere vk nu als de vorige keer. Had echt een heel slecht gevoel over de zwangerschap en deze vk nam gelukkig wel de tijd en begon ter geruststelling direct met de echo. Wat een pak van mijn hart zeg toen ik dat kleintje zag zwaaien. Datum is aangepast naar 11 jan mss wil iemand voor mij de lijst aanpassen? Dit weekend gaan we over naar ons nieuwe huis dus hopen dat dan de rust weer een beetje terug komt. Wel gek hoor vanavond is de laatste avond met ons zoontje in het huis waar we hem thuis gebracht hebben na zijn geboorte. We fijn dat hij straks lekker buiten kan spelen en een eigen kamer heeft (al vraag ik mij wel stiekem af of meneer daar zelf ook blij van wordt haha). Vannacht lekker nog met z'n 3tjes bij elkaar! Na het weekend zal ik ook proberen wat vaker mee te kletsen!
@Lau yeahhhh! gefeliciteerd @monique jeetje zeg. Zo wordt je wel een superslankie. Ik heb nog wel wat spek over, hebben?
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en poging BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV 14. Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juni 28 Nimme, 4e echo Juli 2 Christiea, combinatietest 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, Nekplooimeting Minou 78, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Linda 99, controle en echo Bouwjaar intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 11 Lies1988, controle 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Augustus 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan) UD's Lau en blackbird aangepast