♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en poging BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 2 Christiea, combinatietest 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, Nekplooimeting Minou 78, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Linda 99, controle en echo Bouwjaar intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 10 LA85, geslachtsbepalingsecho 11 Lies1988, controle 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Augustus 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
Monique gefeliciteerd met je goede dag. Kan je lichaam ook weer een beetje bijtanken. En fijn dat je moeder dichbij woont. Mijn moeder woont op een kwartiertje rijden hier vandaan. Dus ook lekker dichtbij
Hoi , Hoe gaat het dames ??? ML is werken en heb al veel gedaan ,de lades van de kids opgeruimd waar hun tekengerief in ligt en alle bladen weggedaan waar al opgetekend was. Dan maar de andere lades ook mooi gelegd. Onze jongste slaapt nu in zijn babybed bij de oudste ,is gek nu staat het groot bed op de baby kamer... Kan er wel makkelijk dan alles op sorteren en plooien ,straks maar ff daaraan doordoen want morgen gaan mijn vriendin ,een kennis en ik op solden jacht Dus ben er morgen NIET !
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en poging BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 2 Christiea, combinatietest 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, Nekplooimeting Minou 78, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Linda 99, controle en echo Bouwjaar intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 10 LA85, geslachtsbepalingsecho 11 Lies1988, controle 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Augustus 12 Nimme , 19 weken 1 dag echo 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
jeeeej 12 weken vandaag! het 2e trimester is gehaald!! vanmorgen bij de verloskundige het hartje voor het eerst even mogen horen echt mooi!
Blackbird we kunnen elkaar de hand schudden, zit nu ook op 12 weken Morgen de combinatietest, ben nerveus en gespannen. Heb veel oogmigraine op het moment, komt door de stress en de hormone denk ik. Had er namelijk al 1.5 jaar geen last meer van. Laatste keren was na het overlijden van mijn vader (2 jaar terug). Vorige week dus een paar dagen thuis gebleven en ik kreeg er een buikgriep bij, hield niks meer binnen zelfs geen water. Nu wel weer aan het werk en nog 1,5 week en dan heb ik 4 weken vakantie. We zijn al druk aan speuren voor een vakantie (wij boeken altijd laat ), ziet er naar uit dat we in Frankrijk uit gaan komen. De jongens maakt het niet uit als er maar een zwembad is met glijbanen
Blackbird en Christea gefeliciteerd met het behalen van het tweede trimester hier vanochtend de HA gebeld omdat ik zoooo moe ben. Ik slaap van 11.00 tot 13.00 van 14.00 meestal to 16.30 en ga dan om 20.30 tot de volgende morgen 8.00 uur. En ik ben erg duizelig en benauwd. Nu leek het de HA beter om mijn hele bloed na te kijken dus morgenochtend prikken, en over een week heb ik dan de uitslag. Ik word daar zo moe van. Ik het AZU heb je meteen dezelfde dag de uitslag.
Welkom in het tweede trimester dames! Hier zo naar de HA! BI komt nu behoorlijk op zette . En ik wil er niet te lang mee doorlopen!
Christea: succes met je migraine! Vreselijk! Ik haat migraine! Linda: inderdaad bloed laten prikken. Ik snap ook nooit zo goed dat die uitslagen zo lang op zich latem wachten! Duizelig ben ik ook snel, dat komt door mijn iets lagere bloeddruk dus misschien ook even je bloeddruk metem?
@christea bah migraine, sterkte @linda irritant he als je zo lang moet wachten op uitslag. Je slaapt idd wel heel veel @la palma nu al BI ook niet fijn Hier buiten de onzekerheid waardoor ik niet kan genieten weinig tot geen klachten. (waar ik nog onzekerder van wordt)
Dag allemaal! Nou heb eindelijk de verhuizing achter de rug! ZL is helemaal happy met zijn nieuwe eigen kamertje, maar kan zijn draai nog niet echt vinden. Het is om alles huilen op het moment, blgg! Wel fijn dat alle stress nu achter de rug is, kan ik eindelijk proberen te ontspannen. Hopen dat alle kwaaltjes nu ook snel af gaan nemen, ik wil weer die heerlijk fitte periode in!! Bij de eerste begon dat na de 15 weken dus nog maar een paar weekjes dan!! Ik ben dat plassen voor mvm trouwens ook even helemaal beu, is er maar weinig van gekomen de afgelopen week met al dat heen en weer gesleep. Volgende week weer even aan de pies dus (en laat dat kwaaltje nou net wel al weg zijn ) Nimme veel plezier met shoppen vandaag!! Leuk zo'n dag met vriendinnen! Iedereen nu door het eerste trimester geloof ik he? Heerlijk hoor dames, binnenkort allemaal blije berichtjes van fitte dames haha!!
@lau nou lekker dat je over bent. Dat je tijdens de verhuizing überhaupt nog voor mvm gepiest hebt! Ik ben t ook beu hoor zal blij zijn als t klaar is. Voor mij is t 23 juli de laatste keer de busssen wegbrengen @christea hoe'st met de migraine vandaag? Ik heb van t weekend via MP een wandelwagen gekocht (met voetenzak, reiswieg, mc, regenhoes) Dat we er waren wees ze me op een vlek in de mc bekleding die ze eerder niet gezien had, maar reeds gewassen en is weer helemaal schoon. Vind t wel eng wat het is nog heel vroeg maar ik denk dat t een goede koop is. 3 jr oud voor 1 kindje gebruikt. Scheelt iig een hoop geld tov nieuw. Zoals deze:
Pff Ik ging net naar de wc: bloedverlies. Bruin dus oud. En ik was al zo lekker zeker, NOT. Mijn stoelgang is ook alweer als voor de zwangerschap wat me ook al onzeker maakt. Heb ik die kar toch te vroeg gekocht...?
Morgen iedereen , Bouwjaar ,misschien een adertje gesprongen ,het moet daarom niet mis gaan hoor meid! Mooie kinderwagen !! Lau dank je we waren goed geslaagd enkel heb nu geen geld meer om voor de baby te kopen deze maand pffff slim e Hoe is het met de anderen ?? Ik was na de shoppingspree gisteravond knok out wilde nog komen posten maar had echt slaap en overal spierpijnen in mijn buik en liezen. Liefs x
Dank je Bouwjaar gaat redelijk. had gister tussen de middag weer een aanval, ik zie dan echt van die aura's, duurt een half uur en dat trekt weer weg. Mijn kantoor dicht gedaan, rolluiken naar beneden en in het donker zitten. Paracetamol en afwachten maar. 's middags de jongens lekker buiten laten spelen en ik even een half uurtje op de bank geslapen. Ik denk zelf dat ik me echt te druk maak voor vanmiddag. Om 13.30 uur zijn we aan de beurt. Dat is zeker schrikken Bouwjaar. Is het nu weg? Als je het niet vertrouwd bel je vk/gyn dan even. en wat Nimme zegt: het kan een gesprongen adertje zijn. Enne...mooie kinderwagen Lau fijn dat de verhuizing achter de rug is. La Palma hoe was het bij de huisarts? Linda, tijdens mijn zwangerschap van Steijn (oudste) was ik heel erg moe, is ook niet meer weg gegaan en had al vroeg harde buiken en moest minderen met werken. Ik ben toen, op advies van de vk, floradix gaan gebruiken (de tabletten), misschien wat voor jou? het is een natuurlijk ijzersupplement en extra vitamine B12 en C. Bij Mees heb ik het ook gebruikt en nu wil ik het ook weer gebruiken. Misschien is het iets voor jou.
Had al gebeld want ik zat gewoon te janken op m'n werk van onzekerheid. Mag om 13.15 langskomen gaat ze even t hartje luisteren. Wel onhandig maar gelukkig geen afspraken deze dag, daarna maar thuis verder werken. Ben nu gewoon moe van de emoties
Christ. doe maar op je gemak ! Bouwjaar , we tellen met je mee af! Ik lig ook eventjes alles is klaar ML doet na zijn werk de kleine inkopen en dan hoop ik in mijn ligstoel te kunnen meegenieten met de kindjes die op hun nieuwe speelgoed buiten kunnen rondrijden
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV 7. Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en poging BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en BV\FV Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 2 Christiea, combinatietest 3 Sweetangell, 3e echo 4 Dmj, 13 week echo vk Vrouwtje72, Nekplooimeting Minou 78, Nekplooimeting 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Linda 99, controle en echo Bouwjaar intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 10 LA85, geslachtsbepalingsecho 11 Lies1988, controle 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Augustus 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)