hey dames wat een heerlijk weer of niet... paar dames hadden laatst foto van de buik geplaatst heb vandaag ook maar ff 1tje gemaakt! vind het echt veel sneller gaan bij een 2e !
Lies mag ik vragen waarom je vrijdag al naar de pretecho gaat? DMJ mooi buikje hoor. Ik groei de laatste anderhalve week ook als een speer.
Mooie buik DMJ Ik denk dat ons kleintje de eerste weken ook weer bij ons op de kamer slaapt en daarna lekker op zijn/haar eigen kamertje. Nog 3 dagen werken en dan woensdagmiddag eindelijk vakantie
Dmj, mooie buik! Die van mij is nog niet zo bol, maar het zal inderdaad anders zijn bij een eerste Linda, vragen staat vrij Mijn man en ik hebben nu vakantie, ik heb toch iets meer bevestiging nodig omdat het de vorige keer mis ging, ik vind het erg lang duren als ik geen echo zou krijgen tussen de 10 en 20 weken en de vrouw in Lommel maakt hele leuke echo's en kan al vroeg het geslacht zien als we dat zouden willen weten. Redenen genoeg voor ons in ieder geval Misschien na de 20 weken nog een 3D of 4D echo, maar vindt dat wel erg duur.
Duidelijk verhaal. Ik vroeg het ook meer omdat de meeste echo bureau's het pas vanaf 15/16 op zijn vroegst zien. En het zou zonde zijn als je voor niks je geld uit geeft. Ik vind het inderdaad ook hoor. Dat mensen waar 'niks' mee is maar een paar keer naar hun kindje mogen kijken. Best erg jammer
Wij zijn weer terug van een ochtendje ziekenhuis. Alles was goed met onze frummels. En we hebben voor het eerst het hartje gehoord. Echt een bijzonder moment. Over twee weken heb ik weer controle
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 10 LA85, geslachtsbepalingsecho 11 Lies1988, controle Bouwjaar intake vk Christiea intake vk 12 Lies1988, pretecho 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 19 Bouwjaar, echo 19:30 uur (kadootje voor mezelf tegen de onzekerheid-hopelijk-) 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Sweetangell Afspraak VK in Zkh 26 Linda99, controle gyn 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 12 Nimme 19 weken 1 dag echo om 14 uur 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh 29 Lies1988, 20 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling TH=Thuisbevalling Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft (+ geef de aanpassing even aan)
hallo dames, hebben jullie een beetje van het weertje kunnen genieten? Ik had het met de misselijkheid wel wat zwaarder maar we zijn wel lekker naar buiten geweest om van het zonnetje te genieten. @ Kametje/bedje, wij hebben alles nog van mijn dochter, dus we gaan nix kopen. De eerste maanden blijft de baby bij ons op de kamer, wat ik een stuk makkelijker vind met de nachtvoeding en als ze een beetje doorslaapt gaat ze bij onze dochter op de kamer @ Lies, leuk, vrijdag al een pret echo. Ik heb ook wel eens over Lommel gehoord. Ik ben benieuwd of je het geslacht kan zien. Wij doen ook een pret echo met 16 weken, omdat we erg benieuwd zijn naar het geslacht maar ook om die lange periode tussen de 12 en 20 weken echo te overbruggen. Ik ben toch een beetje onzeker na al die miskramen en vind het gewoon fijn om wat vaker naar de kleine te kijken. We gaan ook een 3D echo laten maken met 26 weken @ DMJ, mooi buikje al. Ik merk ook dat het bij de 2e een stuk sneller gaat @ Linda, vervelend dat je nog steeds oud bloed verliest, hopelijk stopt het snel. Fijn dat het goed gaat met de kleintjes. Mooi he, zo'n snel hartje @ Christiea, heerlijk zeg, bijna vakantie. Ga je nog weg of blijf je in Nederland Vandaag mijn intake gehad bij de vk. Weer een hoop vragen maar de meeste gegevens hadden ze nog van mijn vorige zwangerschap. Ze vroeg nog of ik het hartje even wilde horen. Ja, tuurlijk wil ik dat. Toen kreeg ik onverwacht een echo. Het leek er op of de kleine aan het duimen was. Zo schattig. 6 aug mogen we weer naar de VK
@dmj wat een buikje al Bij mij is mn lijf vet aan t vergaren op mijn buik @linda mooi dat de controle goed was. @vrouwtje leuk dat je spontaan nog een echo kreeg! Over 2 wk hebben wij ook een extra echo maar we willen dan t geslacht nog niet weten Ik vind het woord pretecho toch altijd maar een naar woord. Er zijn ook genoeg mensen bij wie een pretecho een drama was (afwijkingen/ geen kloppende hartjes meer). Je weet pas eigenlijk of t pret was als alles voor dat moment goed is.
Linda, klopt inderdaad dat de meeste bureaus het pas bij de 15-16 weken doen. In ieder geval lief van je dat je niet wil dat we ons geld voor niets uitgeven Ik vind het ook jammer dat je maar 2 echo's krijgt bij een normale zwangerschap. Wat leuk dat jullie de hartjes hebben gehoord! Konden ze ze allebei goed vinden? Bijzonder hoor, zwanger van een tweeling Vrouwtje, ik ben nu ook meer misselijk met overgeven en heb vaker hoofdpijn door de warmte. Gelukkig heb je toch van het weer kunnen genieten Leuk ook een echo tussendoor met 16 weken! En wat een mazzel bij de intake zeg! Super mooie echofoto
Lies elke controle krijg ik een echo op de echo kamer. En terwijl ze aan het kijken was met de echo even het geluid aangezet. De het geluid van de hartjes was luid en duidelijk. En ja het is al bijzonder om één kindje in je buik te zien, laat staan twee. Iets meer da 7cm groot en al zoveel kunnen. Oh ja de arts vroeg of ik al leven voelde en ik zweer het je dat ik dat voel. Hij zij ook dat vrouwen het heel goed kunnen voelen als ze weten wat ze moeten voelen. Bij kindje A(dichts bij de uitgang) licht de placenta voor. En bij kindje B ligt hij achter. Kindje B licht om en na bij mijn navel
Even een snelle update.. vandaag controle gehad bij de vk. Gewicht en bloeddruk moest eerst door de assistente. Ik vond zelf dat ik een nogal vreemde bloeddruk had: 88/62. Goed, ik heb er niet veel verstand van maar 3 weken geleden was ie nog 110/60 dus best een groot verschil Ik kreeg onverwachts nog een heeeele korte echo. Hartje gehoord en de vk vroeg me of ik wilde weten wat "baby" is.. Ik dus ja hoor (maar niet gezegd dat ik woensdag nog ergens anders een geslachtsbepalingsecho heb). Ze zei gelijk en zonder twijfel: een jongen Ik had eigenlijk een meisje gedacht ondanks mijn dromen dat het een jongetje was, dus ik was toch nog wel verbaasd Ben benieuwd of ik woensdag hetzelfde te horen krijg
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 8 LA85, vk Vrouwtje72, Intake vk Christiea, controle gyn 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 10 LA85, geslachtsbepalingsecho 11 Lies1988, controle Bouwjaar intake vk Christiea intake vk 12 Lies1988, pretecho 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 19 Bouwjaar, echo 19:30 uur (kadootje voor mezelf tegen de onzekerheid-hopelijk-) 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Sweetangell Afspraak VK in Zkh 26 Linda99, controle gyn 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 12 Nimme 19 weken 1 dag echo om 14 uur 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh 29 Lies1988, 20 weken echo
hihi ik vind het juist super dat we 2 echo's krijgen tijdens een zwangerschap!! Toen mijn moeder zwanger was kregen ze nog helemaal geen echo's Wat leuk om al te weten LA! een jongetje dus!! jongetjes zijn heeeel leuk, weet ik uit ervaring
Wauw leuk la een jongen. Alvast veel plezier bij je pretecho. maar is er verder niks gezegd van je bloeddruk. Lijkt me inderdaad raar. 120/60 dat is normaal
Wauw, er is dus gewoon al iemand die weet wat het wordt! Super zeg! Gaan we dat blauw maken in de lijst? Lijkt me wel leuk om een overzichtje te hebben.
Een jongen, hoe leuk is dat!! En ik vind het een leuk idee om dat blauw te maken. 26 juli krijgen wij het hopelijk te horen.
Wat leuk la een jongetje!! Lijkt me ook leuk om bij te houden. Hier kutdag last van me darmen hoofdpijn dus ramen wagenwijd open en lekker op de bank
♥ Uitgerekend 1 -15 januari 2014 ♥ December 2013 28. LA85, 27jr, 1e kindje en 1* bevalling ZKH/TH en FV/BV Krijgt een Zoon 30. Trulyhappy, 32 jr, 1e kindje, bevalling ZKH Januari 2014 1. Sweetangell, 29jr, 1e kindje 2* Bevalling ZH en BV 4, Chanelle Noah,25jr,2e kindje bevalling zh/th/ en bv/fv 5. Liesje1975, 38 jr, 3e kindje en 2*, Bevalling ZH en (poging) BV Bouwjaar, 33 jr, 1e kindje en 1*bevalling ZKH/TH en BV Nimme, 32 jr BE, 4e kindje en 8*, bevalling ZKH en BV 7. Dmj, 25 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV/BV :beide Christiea, 39 jr, 3e kindje, bevalling ZKH en FV 8. Monique, 28 jr, 2e kindje bevalling ZKH en FV 10. Linda99, 29 jr, 3e en 4e kindje, 2*-kindjes en 2*, bevalling ZKH, en BV Minou, 34 jr 1e kindje bevalling bevalling ZKH/TH en FV/BV La Palma, 29 jr, 2e kindje bevalling ZKH/TH en FV/BV 11. Lies1988, 24 jr, 1e kindje en 1* bevalling TH en BV Lau83, 29 jr, 2e kindje bevalling TH en BV Vrouwtje72, 40 jr, 2e kindje en 6*, bevalling ZKH en BV 12. FirstTimer, 26 jr, 1e kindje zkh en bv Babywens2011, 23 jr, 2e kindje bevalling TH en BV 13. Blackbird, 28 jr, 2e kindje, bevalling TH en BV FirstTimer, 26 jr, 1e kindje Kraamhotel en bv 18. Chantal6790 22 jaar, 2de kindje, ZKH en BV Jongen : LA85 Meisje: Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Linda27 Jeniyah Kunikos Penoza94 ♥ Afspraken ♥ Juli 9 Sweetangell, geslachtsbepaling 15 wkn 10 LA85, geslachtsbepalingsecho 11 Lies1988, controle Bouwjaar intake vk Christiea intake vk 12 Lies1988, pretecho 16 La Palma controle 18 Nimme, pretecho 19 Bouwjaar, echo 19:30 uur (kadootje voor mezelf tegen de onzekerheid-hopelijk-) 22 Monique afspraak vk 24 Monique geslachtsbepaling Sweetangell Afspraak VK in Zkh 26 Linda99, controle gyn 30 DMJ, controle gyn (misschien ook als het mogelijk is geslachtbepaling) Augustus 1 Vrouwtje72, geslachtsbepaling 6 Sweetangell 20 wken echo Zkh 7 LA85, 20 weken echo + daarna vk 12 Nimme 19 weken 1 dag echo om 14 uur 15 Dmj, 20 weken echo 10:50 16 La Palmal 20 wken echo 8:15 uur 21 Sweetangell 23 weken echo Zkh 29 Lies1988, 20 weken echo zo hoop dat jullie de lijst zo goed vinden!