1-15 Januari 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefoe, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    Ik ben vandaag precies 15 weken en ze hebben het al kunnen zien dus het kan wel vond het ook onwerkelijk zo vroeg, maar het bewijs is er en idd het kindje moet wel meewerken dat de echoscopist tussen de beentje mag kijken :D Bij ons is het gelukkig gelukt en ook mijn placenta lig super gunstig bovenin dat ik ook de reden dat ik het al zou kunnen voelen er ligt niks in de weg om te trappen tegen me buik. Voel plopjes zo nu en dan maar kan er geen draai aangeven de echoscopist zei dat het mogelijk het kindje toch wel is. Hier twee foto's van onze kleine meid:D:D

1059323_557560094302730_1629211742_n.jpg 1058997_557560077636065_1579507016_n.jpg

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wauw wat leuk! Ook al een meisje bekend en een jongen!:D Het begin is er! Mooie echo!

Wij mogen over 2 weekjes, ben zo nieuwsgierig!:D

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Christiea, lekker vakantie:D

Dmj, spannend hoor! Wij mogen ook vrijdag, begin steeds nieuwsgieriger naar het geslacht te worden:D

Sweetangell, wat leuk een meisje! Mooie echofoto's ook!

4. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweetangell wat leuk dat je een meisje krijgt! Super dat je ook zo'n mooie en fijne echo hebt gehad!

Dmj, wat lekker snel! Spannend hoor. Ga je naar Firstlook?

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja ga naar Stadskanaal om de echo te laten maken... waren ook erg vriendelijk etc ,, en mocht het niet lukken mocht ik week erop weer komen gratis

6. Mooie foto's sweetangell en gefeliciteerd een meisje :D

Ik ben zelf ook zo benieuwd, nog ff wachten.

Mijn oren zitten vreselijk dicht, nog meer meiden daar last van? Ik word er gek van. Ik ga maar is even een paar dagen mijn neusspray voor de hooikoorts niet gebruiken. Heb het gevoel dat het daar mee te maken heeft. Elke keer als ik hem een paar dagen gebruik, zitten mijn oren dicht.
    Ben verder niet verkouden ofzo.

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk sweetangel! Mooie foto's!

Nu word ik ook nieuwsgierig, maar ik ga echt proberen te wachten tot 16-8!

Bijna op vakantie! Tussen het lamlendig op de bank liggen en proberen te eten, koffers inpakken, wasjes doem enz enz! Knuffies

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    La palma, jij ook nog beroerd?

Wij gaan vrijdag een weekje weg, ben ondertussen ook bezig om spullen te pakken, pfff. Naja weekje daar hangen:)

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Yes. Jij ook dus?! De ene dag goede dag, een dag later weer volledige ellende! Nu is mijn man 7 weken vrij ( ook onderwijs ) dus dat lucht enorm op! Waar gaan jullie heen? Succes met inpakken en hopelijk gaat het qua lekker voelen gauw de goede kant op!

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja,mijn man is nu ook 3 weken vrij:) Lekker hoor!
    Wij gaan een weekje naar Vennebos van Landal. daar heeft Y. het erg naar haar zin. En wat ik mee kan doen doe ik. De rest blijf ik daar wel in bed liggen. Waar gaan jullie heen?

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Precies en meer ook niet doen hoor. Altijd fijn dat die kleintjes zich goed vermaken! Heerlijk hoor.
    Wij gaan maar Turkije! En eerlijk gezegd... Zie ik er als een berg tegenop! Nou, hopelijk valt het allemaal mee!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja dat snap ik, daar zou ik ook erg tegenop zien. Maar t komt op de een of andere manier vast wel goed.

Wij gaan rustig met de auto erheen, en daar installeer ik me daarna lekker op de bank. Het komt wel goed, maar vind het wel jammer dat ik er niet meer van kan genieten.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedenavond ,

Linda99 ,je zou je voor minder rotschrikken met bloedverlies!
    Hoe gaat het nu met je?
    Ben zo benieuwd naar de namen van je beebjes en hoe ze het gaan doen ,denk je ook aan bv. of nog geen idee??

Bouwjaar ,geen idee van browsers enz.ben daar geen goei in...

Dmj ,prachtige buik op je foto!!

Vrouwtje ,de placenta kan nog even wegtrekken maar meestal is dan tegen de 30 weken aan veel rust gediend :(
    Mooie echo trouwens!!

Lies ,ik ga denk ik eentje 2dehands overnemen want ze kost makkelijk 135€ en dan voor 60€ kan zelfs de kleur kiezen want is van een 2ling ;)
    Dus toch het geslacht willen weten ???!!!!!!!!!!!:D:D:D

La palma ,toch maar oppassen ik poets hier nu enkel nog met Dasty van de wibra ,super goed middel ,ruikt niet zo erg.

Blackbird ,hier ook geen commodes ,hier wordt ververst onder in de wasruimte ,heb een ververstafel die hangt aan de muur van Troll en die kan dicht voor later en kan ik ook mijn was opvouwen.
    En wij deden ook verversen gewoon met het kussen op de tafel in de winter lekker warm in de woonkamer en zeker toen met mijn BI wilde ik zo weinig mogelijk onnodige kilometers maken.
    Hier slapen alle kindjes apart tot voor kort de 2 zonen (tegen dan 9 en 3 jaar oud) lukt hun perfect en als ze nood hebben aan een eigen stekkie kan dat perfect.

LA85 ,denk dat de vk dat idd.doet :)
    Je bloeddruk kan soms lager liggen die van mij is ook vaak 9/5 en loop nog rond ;)
    Gefelicteerd met jullie ZOON :)

Firsttimer ,hoe is het nu nog met je ??

Monique ,idd als het lukt waarom niet!

Sweetangell , gefeliciteerd met jullie dochter :)
    prachtige echootjes!

Christea ,FIJNE VAKANTIE !!!

Hier soms druk met de 3 kids ,wsoms leuk soms minder als je dan moe bent of hoofdpijn hebt van de warmte.
    Ben een bleek type en ben zelfs in de schaduw goed verbrand geraakt ;)
    Ik voel ook ons kleintje veel meer dan de weken ervoor soms gek dan denk ik zijn het mijn darmen maar dat gewriemel ,heerlijk!

ivm.geslacht laten we het langs de naam houden.

ivm.vakantie geen gepland ,wel kleine dag uitstapjes met de kids als ML vrij heeft met de nadruk op ALS...:(

buik al liggend eens gefotografeerd (let niet op de striemen aub) :
    Bekijk bijlage 336831

Liefs x

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nimme: respect voor jou zeg, met al de kids al rondlopend daar. Vind het met eentje al heel zwaar!:)

Je hebt al een aardige buik zeg! Gaat goed, maar dat is logisch toch, hoe meer zwangerschappen je al hebt gehad hoe meer je het sneller ziet?

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Monique: dat klopt! Jammer is het, maar we hebben het er maar voor over he :) Lekker met de auto. Ik hou van autovakanties. Volgend jaar is dat mijn doel!

Nimme: inderdaad: respect! Ik trek het vaak met 1 al nauwelijks! En al een behoorlijke buik! Heerlijk hoor!
    Hier ook benieuwd naar alle namen ed! Gaat iedereen hier het geslacht ook vertellen of geen zin in?

Trusten allemaal en mocht er iemand morgen een echo hebben: veel plezier

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Moet het nog met ML erover hebben of we het online wel of niet zullen vertellen :)

Heb een rendez vous met de wcpot jak :(

17. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Nimme, ja schrikken is het toch. Maar omdat het nu dagelijks kleine beetjes zijn raak ik er aan gewend. Verder gaat het sinds zaterdag met eten steeds beter, en daardoor krijg ik ook weer wat energie. Moet wel zeggen dat sinds dinsdag ML weer aan het werk is en ik dan alles moet doen. En word daar ook weer moe van. Verder veel last van bekkenpijn, maar daar heb ik fysio voor.

Over BV denk ik zeker na, en ik sta erop dat ik het ga geven. Of het nu KS of NB wordt ik ga borstvoeding geven. Ik hoop 6 weken volledig te kunnen geven en daarna om en om. Moeten zien. Ik krijg na de 20 weken echo een afspraak met de lactatiekundige in het WKZ om me voor te bereiden.

Over het geslacht wij weten het hopelijk over 4 weekjes maar we houden het geheim. Ook omdat er hier mensen om het forum mee lezen die ik prive ken. :)

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hey Linda, ik dacht dat je gewoon eenmalig bloedde. Wat vervelend zeg!

Kunnen ze trouwens al zien of de tweeling 1 of 2 eiig zijn?

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dmj nou lekker dat je vrijdag al terecht kan

@sweet owh dan hoop ik dat je snel wat voelt, dat lijkt me toch heel bijzonder. Mooie plaatjes :)

@christea klinkt neit logisch dat door je neusspray je oren dicht zouden komen te zitten. Zover ik weet zorgt neusspray dat slijmvlies juist rustiger worden/ minder zwelt en dan zou ik juist denken dat t zou moeten helpen. Maar goed dat is ook maar mijn gedachtegang. Lijkt me irritant als je oren dicht zitten

@lapalma ik hoop dat t op vakantie beter gaat

@nimme waarom kan je man mogelijk geen vrij krijgen dan?

20. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    La Palma met de eerste echo wist ik al dat het twee eiig was. Dat is dus ook een goed uitgangspunt

Deel Deze Pagina